Skocz do zawartości

dena5

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dena5

Osiągnięcia dena5

0

Reputacja

  1. Wężyki podciśnieniowe od EGR i od N18 wymieniłem. Będę musiał chyba sprawdzić samego N18. Orientuje się ktoś czy podejdzie z GOLF-a IV 130KM PASSATA 130 KM lub MAłysza 130 KM AWX ?? bo do takich mam dostęp.
  2. Kolego przecież dobrze widzicie że wkleiłem tylko logi z grupy BS a nie dodatkowo statyczne. Rozumiem jak bym zrobił wszystkie logi i nie dał grupy 004 to tak. Poza tym czyściłem EGR i chciałem się dowiedzieć czy może ożył. Dodam jeszcze ze synchronizacji nie zrobiłem.
  3. UWAGA !!! W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!;
  4. No właśnie jak wymieniam olej to leje praktycznie cały stan i od wymiany do wymiany nie muszę nic dolewać ale liczę że jakeś 0,3 L musi brać. A dlaczego pytasz ??
  5. Ponownie wklejam logi z grupy BS do oceny. Logi są zrobione po czyszczeniu zaworu EGR. Przemik mam nadzieje że Twój komentarz będzie tutaj niezbędny. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/dena5_69824.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dena5_69825.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dena5_69826.html
  6. EGR jest właśnie po czyszczeniu sobotnim. Turbina na pewno jest do czyszczenia ponieważ wchodzi mi auto w tryb awaryjny. Autem latam na Mobilu 5w30 pełen syntetic. W innym wątku jak dawałem logi to kolego Przemik wypowiedział się że EGR w ogóle nie chodzi. Nie wiem czy teraz będzie jakaś poprawa po czyszczeniu. Zrobię logi BS to się okaże. Kolego Marcinie78 znowu się nie zrozumieliśmy. Jak zapytałem jak sprawdzić świece bez ich wyciągania to odpisałeś " to naprawdę nie jest trudne" później jak chciałeś się poprawić to opisałeś mi jak się sprawdza świece ale musiał bym je wyciągnąc a nie o to mi chodziło. Po wyciągnięciu świec wiem jak się je sprawdza. :>
  7. to naprawde nie jest trudne. Kolego czytając Twoją odpowiedź z przykrością można by stwierdzić że zależy Ci tylko na tym aby zdobyć punkty za odpowiedź w dziale technicznym. Ponieważ w żaden sposób mi nie pomagasz. Ps. Wojtek postaram się sprawdzić miernikiem. Czy na rozgrzanym silniku tez bede mógł to zrobić czy tylko na zimnym ??
  8. Może ktoś zna sposób jak to zrobić bez ich wyciągania ??
  9. Witam. Mam problem po odpaleniu samochodu na zimnym silniku. Mianowicie jak auto postoi przez noc i rano go zapalam to jest jasno niebieski dym z rury i po 10 sekundach pracy silnik chodzi równo i bez dymka. Wymieniałem w ubiegłym roku wszystkie świece żarowe i nie wiem czy spalona świeca lub świece mogą być przyczyną zadymienia po odpaleniu i wyrzucenie tyłem nie przepalonej ropy. Jak ewentualnie można sprawdzić czy świece są sprawne ?
  10. ![br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 12:04_________________________________________________ [br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 12:07_________________________________________________ [br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 12:20_________________________________________________ [br]Dopisany: 22 Styczeń 2012, 12:22_________________________________________________http://hulkshare.com/aacwa3cqmgag
  11. Nie wiem czy Ci dobrze doradze ale wydaje mi się że chyba tak. Rozpędź auto delikatnie do ~ 80 km/h i naciśnij pedał gazu do podłogi i Twój automat powinien automatycznie zredukować bieg do najniższego którego może i trzymaj tak gaz aż rozpędzisz się do dużej prędkości. Ja tak robił manualem i jeździłem tak ostro przez jakieś 15 minut. Praktycznie gaz cały czas w podłodze. Może pomóc ale jeżeli auto wchodzi Ci w tryb awaryjny to radze suszarkę wyciągnąć na stół i czyścić. Przed wyciągnięciem turbo najlepiej jak byś zrobił logi to osoby które mają o tym pojęcie jeszcze na pewno się wypowiedzą.
  12. Dzięki Przemik. Postaram się to zrobić po weekendzie. Czy muszę tego EGR-a tez wyczyścić czy narazie sprawdzić tylko sterowanie?
  13. DragonGTI już o tym pisałem, chodzi mi o wężyk który idzie do EGR-a. Jest oklejony taśmą izolacyjną i nie wiem co jest pod nią czy przetarcie czy jakaś dziura. Jeżeli będzie nieszczelny to EGR nie będzie chodził czy będzie chodził tylko wartości będą do d*py? Bo będę się przymierzał do wymiany wszystkich podciśnieniowych przewodów tylko muszę się dowiedzieć ile ich idzie i w jakie są średnice.
  14. Koledzy mam pytanie. Kolega Dżej napisałe że w mocniejszych wersjach różni się tylko wąż 3,5. Czy dotyczy się to także silnika AJM ?? Bo chciałem zakupić takie wężyki ale kompletnie nie wiem jakie średnice występują i ile ich potrzeba metrów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...