piotr-waw
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O piotr-waw
Osiągnięcia piotr-waw
0
Reputacja
-
Witam logów jeszcze nie miałem czasu zrobić nie mniej jednak podpiełem vaga i złapałem taki błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania, czy może ktoś się już z tym wcześniej spotkał?? pozdrawiam
-
Witam mam podobny problem jak Ty, tylko że ja nie czyściłem jeszcze turba. U mnie silnik jest suchy, brak mocy nie jest objawem stałym, czasem auto idzie jak burza, a czasem pow. 3000 obrotów ciągnie ale nie tak jak powinno, tak jak by nie było ciągu... Jedną nieszczelność w dolocie juz zlokalizowałem, problem zniknął na pewien czas, spróbuję zrobić logi dynamiczne i je wrzucić na forum, za wszelkie wskazówki z góry dziękuje, pozdrawiam
-
No dobra powiedzmy, że ten sposób tego nie sprawdzę, ale w związku z tym mam rozumieć że nie ma możliwości połączenia się z Ecu tak jak to robiłem w nowszej a4?? W postach na forum nie znalazłem takiego stwierdzenia... Czy ten problem dotyczy tylko silników AFN
-
Sporo czytałem, kablem sprawdziłem już Audi a4 b6 z 2002, ściągnełem eeprom wyciągając z niego pin do kluczy oraz prawdziwy przebieg na liczniku oraz ecu... Zaraz po zakupie testowałem również interfejs w golfie 4 z 99 roku kumpla. Wszystko działało pięknie, Dopiero problem pojawił się w audi, Czy istnieje jakiś sposób prócz książki i rzeczywistego zużycia kierownicy czy siedzeń, na sprawdzenie przebiegu auta?? Co do moich poszukiwań porostu szukałem pod innymi hasłami, dziękuje za wskazówkę, pozdrawiam
-
Witam chcąc zdiagnozować moje autko kupiłem sobie interfejsik, który pozwala na odczyt pamięci immo oraz Ecu. W zamiarze miałem odczytanie brakującego pinu do kluczyka oraz sprawdzenie rzeczywistego przebiegu auta. Test autka taty przebiegł idealnie, udało mi się odczytać pin oraz wartości wskazań ecu i immo pokrywały się. Problem zaistniał w trakcie diagnozy mojego audi;/ jest to Audi a4 b5 1.9 110 AFN. Dane szczytywałem dołączonym do interfejsu programem VAG Commander. Troszkę się zmartwiłem ponieważ wartość wskazana na liczniku i wartość odczytana z pamięci Immo były różne... Zabrałem się za sprawdzenie Ecu - próba połączenia zakończyła się komunikatem "zmień położenie kluczyka i spróbuj ponownie" mniej więcej tak;) Próbowałem kilka razy ale nic... Gdy tylko wróciłem do domu zagrałem się za googlowanie;) oraz uważne czytanie kolejnych lektur. W instrukcji do interfejsu napisano że jeżeli wartość immo jest różna od wskazania licznika to najprawdopodobniej wybrałem nie ten model immo. Ja wybrałem Audi a4 b5 bez komputer -> Wydaje mi się że wszystko jest, nie podoba mi się jednak ten odczyt oraz brak możliwości komunikacji z Ecu. Proszę o pomoc, z góry dziękuje i pozdrawiam
-
Serdecznie witam Wszystkich:D