Skocz do zawartości

piotr-waw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotr-waw

Osiągnięcia piotr-waw

0

Reputacja

  1. Witam logów jeszcze nie miałem czasu zrobić nie mniej jednak podpiełem vaga i złapałem taki błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania, czy może ktoś się już z tym wcześniej spotkał?? pozdrawiam
  2. Witam mam podobny problem jak Ty, tylko że ja nie czyściłem jeszcze turba. U mnie silnik jest suchy, brak mocy nie jest objawem stałym, czasem auto idzie jak burza, a czasem pow. 3000 obrotów ciągnie ale nie tak jak powinno, tak jak by nie było ciągu... Jedną nieszczelność w dolocie juz zlokalizowałem, problem zniknął na pewien czas, spróbuję zrobić logi dynamiczne i je wrzucić na forum, za wszelkie wskazówki z góry dziękuje, pozdrawiam
  3. No dobra powiedzmy, że ten sposób tego nie sprawdzę, ale w związku z tym mam rozumieć że nie ma możliwości połączenia się z Ecu tak jak to robiłem w nowszej a4?? W postach na forum nie znalazłem takiego stwierdzenia... Czy ten problem dotyczy tylko silników AFN
  4. Sporo czytałem, kablem sprawdziłem już Audi a4 b6 z 2002, ściągnełem eeprom wyciągając z niego pin do kluczy oraz prawdziwy przebieg na liczniku oraz ecu... Zaraz po zakupie testowałem również interfejs w golfie 4 z 99 roku kumpla. Wszystko działało pięknie, Dopiero problem pojawił się w audi, Czy istnieje jakiś sposób prócz książki i rzeczywistego zużycia kierownicy czy siedzeń, na sprawdzenie przebiegu auta?? Co do moich poszukiwań porostu szukałem pod innymi hasłami, dziękuje za wskazówkę, pozdrawiam
  5. Witam chcąc zdiagnozować moje autko kupiłem sobie interfejsik, który pozwala na odczyt pamięci immo oraz Ecu. W zamiarze miałem odczytanie brakującego pinu do kluczyka oraz sprawdzenie rzeczywistego przebiegu auta. Test autka taty przebiegł idealnie, udało mi się odczytać pin oraz wartości wskazań ecu i immo pokrywały się. Problem zaistniał w trakcie diagnozy mojego audi;/ jest to Audi a4 b5 1.9 110 AFN. Dane szczytywałem dołączonym do interfejsu programem VAG Commander. Troszkę się zmartwiłem ponieważ wartość wskazana na liczniku i wartość odczytana z pamięci Immo były różne... Zabrałem się za sprawdzenie Ecu - próba połączenia zakończyła się komunikatem "zmień położenie kluczyka i spróbuj ponownie" mniej więcej tak;) Próbowałem kilka razy ale nic... Gdy tylko wróciłem do domu zagrałem się za googlowanie;) oraz uważne czytanie kolejnych lektur. W instrukcji do interfejsu napisano że jeżeli wartość immo jest różna od wskazania licznika to najprawdopodobniej wybrałem nie ten model immo. Ja wybrałem Audi a4 b5 bez komputer -> Wydaje mi się że wszystko jest, nie podoba mi się jednak ten odczyt oraz brak możliwości komunikacji z Ecu. Proszę o pomoc, z góry dziękuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...