-
Postów
104 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O rudi2891-1

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
PL
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jakie kalibracje lub adaptacje wykonać po regeneracji filtra DPF w A4 B8 2.0TDI?
rudi2891-1 odpowiedział(a) na Marcin9873 temat w 2.0TDI
Okey. Dzięki za pomoc. -
Jakie kalibracje lub adaptacje wykonać po regeneracji filtra DPF w A4 B8 2.0TDI?
rudi2891-1 odpowiedział(a) na Marcin9873 temat w 2.0TDI
EGR stał na dębowo. Dzisiaj wymieniłem komplet na nowy Valeo. -
Jakie kalibracje lub adaptacje wykonać po regeneracji filtra DPF w A4 B8 2.0TDI?
rudi2891-1 odpowiedział(a) na Marcin9873 temat w 2.0TDI
Po czyszczeniu nie. Po tym jak założyłem ten zamiennik DPF to wtedy założyłem nowy oryginalny czujnik. Teraz tylko zrobiłem reset i adaptację tego czujnika. Przejechałem na nim około 1.5 tysiąca kilometrów. -
Jakie kalibracje lub adaptacje wykonać po regeneracji filtra DPF w A4 B8 2.0TDI?
rudi2891-1 odpowiedział(a) na Marcin9873 temat w 2.0TDI
Przed czyszczeniem założyłem zamiennik JMJ były takie objawy jak opisałem. Dzisiaj założyłem ten orginalny po czyszczeniu i nic się nie zmieniło. -
rudi2891-1 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Jakie kalibracje lub adaptacje wykonać po regeneracji filtra DPF w A4 B8 2.0TDI?
rudi2891-1 odpowiedział(a) na Marcin9873 temat w 2.0TDI
Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu chciałem spytać tutaj,a widzę że masz wiedzę na ten temat. Po czyszczeniu DPF bardzo szybko rosła zmierzona masa sadzy a co za tym idzie szybko się DPF wypala. Zrobiłem jak opisałeś. Mechanik wyzerował zawartość popiołu na 0 a ja według twojego opisu poprawiłem na 10. Dodam że czujnik różnic ciśnieniń wymieniłem na nowy oryginalny oraz nowy EGR. I dalej to samo. Szybko rośnie zmierzona masa sadzy. Już nie wiem co robić. Dodam że przed czyszczeniem zmierzona praktycznie stała w miejscu a obliczona rosła szybciej. Teraz jest na odwrót. -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
rudi2891-1 odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Mam pytanie. Kupiłem tarcze i klocki ATE do A4 B7 1.8t na przód i klocki bardzo mi brudzą felgi. Przejechałem już około 1000km i jest tragedia. Jakie klocki polecacie żeby nie brudziły felg? -
Mam pytanie. Jakie można założyć żarówki LED H7 do zwyklej lampy? Bez soczewek. Chodzi mi o to żeby dało się wyregulować tak żeby nie raziło innych kierowców. Ewentualnie jakie polecacie żarówki H7 żeby dawały ładne światło. I tak wiem że może być broblem przy kontroli czy na przeglądzie.
-
Byłem u mistrza od klimy i po podłączeniu do urządzenia też mu pokazało że ta dysza jest zapchana i muszę kupić dyszę dławiącą.Nie jest to duży koszt tylko jaką?Bo są różne kolory a co za tym idzie rozmiary. Zamykam temat.Do wymiany była dysza rozprężna i mało czynnika w układzie.Już wszystko jest ok.
-
"DŁAWIK" kolego to te sitko metalowe na przewodzie aluminiowym?
-
Załatwione
-
Witam koledzy.W dniu wczorajszym gdy wracałem z urlopu zauważyłem że z nawiewów klimytyzacji zaczyna lecieć coraz słabiej zimne powietrze.Na zewnątrz temperatura 30c na klimie 20c klima automat i coraz wolniej.Nawet przy ustawieniu ręcznej siły nawiewu w samochodzie robi się coraz cieplej.Po krótkim postoju wszystko wraca do normy i po około 20min zaczyna się to samo pojawiać.W czasie jazdy po włączeniu eco nawiew zaczyna wiać,po chwili włączam automat i znowu jest ok przez jakieś 20 minut.Dodam jeszcze że w ubiegłym roku około sierpnia była wymieniana chłodnica,osuszacz,uszczelki i oczywiści klima była nabita.Do dnia wczorajszego było wszystko ok.I co najważniejsze węże od klimy które znajdują się pod maską zamarzają.Nie robią się zimne tylko pojawia się snieg że mógłbym z niego ulepić kulę.W załączniku jest zdjęcie.Zdjęcie zrobiłem po chwili postoju.Dodam że ta gumowa część rurki też była zaśnieżona. Nie wiem czy będzie widoczne zdjęcie,bo coś nie mogę dodać. file:///D:/Downloads/20150805_101009.jpg Samochód to AUDI A4 B6 1.9TDI 2002r
-
kolega na warsztacie to robił.najpierw próbowaliśmy wcisnąć ale nie poszło i zostawiłem mu auto i sam to ogarniał.zderzak i trochę chłodnice musiał odgiąć.
-
samą gumę.nawet to nie guma tylko taka pianka.i raczej bez rozbiórki przodu się nie obejdzie ---------- Post dopisany at 13:03 ---------- Poprzedni post napisany at 13:00 ---------- to jest to Poduszka Silnika LEMFORDER AUDI A4 A6 A8 z przodu (3925913213) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
Kolego ta "poducha" to koszt 20-30zł febi.Na wakacje wymieniałem ale dokładnie ceny nie pamiętam
-
[1.9 TDI PD] Jak sprawdzić działanie czujnika temp. cieczy chlodzącej G2/G62
rudi2891-1 odpowiedział(a) na adik1983 temat w 1.9TDI
Kolego kupiłem czujnik na allegro niby oryginał za 38 z przesyłką.Po podpięciu oszukiwał na prawie 20 stopni.Zmówiłem w aso za 100zł przy wymianie porównałem i kropka w kropkę,numery logo audi kolor identyczne i ten z aso działa a za tamten po reklamacji kasę oddali.