Skocz do zawartości

marcin32

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin32

Osiągnięcia marcin32

0

Reputacja

  1. to znaczy ze tak ma byc ze jak sie nagrzeje weze maja byc twardawe?
  2. witam wszystkich otoz mam taki problem gdy auto sie nagrzeje do 90st. twardnieja weze w ukladzie,plynu nie ubywa jest oki. niedawno zmienialem glowice,uszczelke,termostat tez nowy. delikatnie kapie mi tylko plyn z trojnika z tylu glowicy jest poprostu nieszczelnosc, zrobilem ok 500 km i wszystko narazie jest dobrze,olej czysty,plyn chlodniczy czysty,ogrzewanie tez dobre, nie kopci na bialo tylko te weze mnie martwia.?
  3. olejem sadzilo spod uszczelki bo bylo widac od tylu silnika zachlapane,teraz nic nie leci jest suchy tylko kopci na bialo i plyn wyrzuca.Jakby byla peknieta glowica to wczesniej by sie cos dzialo,a takich objawow nie bylo tylko ten olej lecial[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 07:57_________________________________________________mechanik mowi ze trzeba zdjac glowice jeszcze raz i dac do sprawdzenia na szczelnosc.[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 08:06_________________________________________________dizsiaj widzialem sciagnieta juz glowice, jendo gniazdo zaworow bylo mokre [tluste]o otwor kolektora ssacego i wylotowego tez byly z nalotem,reszta byla ok.swieca tego gniazda tez byla z jakims nalotem bo inne byly suche
  4. ale u mnie jeszcze kopci bialym dymem a wczesniej tego nie bylo,mechanik twierdzi ze trzeba ustawic spalalanie.
  5. mechanik twierdzi ze byl odpowietrzony uklad,ale jak jezdzilem to bylo slychac bulgotanie w srodku kabiny slychac.
  6. płukana była tylko nagrzewnica, ponieważ nie było ogrzewania. Po przepłukaniu nagrzewnicy, z ogrzewaniem nie ma problemów, ale nadal wyrzuca płyn...
  7. witam wymieniałem cały rozrząd, przy okazji również uszczelkę pod głowicą, głowica była planowana, wyminione uszczelniacze, nowe świece, termostat. Po tych wszystkich zabiegach odebrałem auto i przejechałem niewielką trasę (ok.100 km) w celu stwierdzenia co będzie się dalej działo. Węże są twarde i wyrzuca płyn wężykiem od powrotu. Mechanik powiedział, żeby zmienić korek - korek już zmieniony i nadal to samo. Co do ilości oleju, którego dolewałem, tak ok. pół litra na 1000 km. (starałem się napisać więcej szczegółów, moze teraz ktoś coś mi podpowie?) pozdrawiam
  8. nie byla sprawdzana na szczelnosc,ale przed wymiana bylo dobrze tylko sadzilo olejem spod uszczelki
  9. mam problem otoz po wymianie uszczelki pod glowica wyrzuca mi plyn chlodniczy przez wezyk powrotu, kopci bialym dymem i jak go odpalam to przez chwile nierowno pracuje po dodaniu gazu jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...