Skocz do zawartości

bali_82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bali_82

  1. Mimo tego, że odradzano mi zakup A4 z silnikiem 2,5 TDI ..... zaryzykowałem Moja V6 rekompensuje mi wszelkiego rodzaju obawy przed tym, ze ewentualna naprawa będzie kosztowna. Dźwięk silniczka niestety jest nie do porównania z 1,9 Wątpię abyście tak jak ja wyłączali audio aby się delektować tym dzwiękiem :gwizdanie: Ot taka moja dygresja.
  2. I wszystko jasne Dziękuję za zainteresowanie. Pozdrawiam
  3. Witam. Grzebiąc sobie przy zbiorniczku do spryskiwacza [cieknie] zmuszony byłem zdjąć nadkole. Zaniepokoił mnie pewien element a w zasadzie jego brak [chyba]. Proszę o podpowiedz co powinno być w tym miejscu? Czy nie powinna być tam jakaś.... poduszka? jestem zielony w te klocki. Z góry dziękuję za podpowiedz. Uploaded with ImageShack.us
  4. Dziękuję bardzo za podpowiedzi. Pozdrawiam
  5. Dzięki za podpowiedzi. A wiecie może w takim razie gdzie może się kończyć? Czy ta antena była jakoś zabudowana? Czy zewnętrzna no i pytanko.... zy mógłbym ten kabelek wykorzystać jako kabel do CB? Modyfikując oczywiście końcówki?
  6. Witam! W związku, że bawiłem się w odgrzybiane instalacji klimatyzacyjnej musiałem zdemontować schowek w nogach pasażera. Po odkręceniu go, prosto w moje ręce wypadł czarny kabelek z zakończoną wtyczką. Kabelek ma oznaczenie: MIL-C-17F-RG 058CU. Do tego zakończony jest wtyczką taką jak na poniższym zdjęciu: Jakość zdjęcia z wtyczka niestety jest jaka jest - zdjęcie komórką i nie mogłem złapać na wtyczkę ostrości. Wygląda to "to" na jakiś kabel antenowy. Końcówka ma zakręcaną gwintowaną nakrętkę a kabelek ginie gdzieś w przednim słupku. Nie wiem dokąd to leci i nie wiem do czego służy. Wygląda jakby był dokładany. czy wiecie coś na ten temat? Pozdrawiam
  7. Dokładnie chodzi o postój.... Czyżby to był o ostrzegawcze? Fakt, że dzieje się tak przy odpalonym silniku - kiedy FIS pokazuje otworzone drzwi. No ale to troszkę dziwne by było, przecież mogę równie dobrze wypuszczać lub zapraszać do środka pasażerów nie wyłączając silnika. A u mnie istna dyskoteka leoncjo - nie mam alarmu.
  8. Witam! Od razu napiszę, że naprawdę szukałem tego przypadku na forum ale niestety nie znalazłem. :gwizdanie: Problem mój wygląda następująco: Przy włączonym silniku [kluczyk w stacyjce], po otwarciu drzwi od pasażera przód lub tylnych, światło wewnątrz zaczyna działać jak kierunkowskaz Zapala się i gaśnie. Dodatkowo w okolicy deski rozdzielczej słychać "cykanie" któregoś z przekaźników. Natomiast po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki, objaw ustaje i wszystko wraca do normy. Czy może być problem z przekaźnikami? Gdzie ich szukać? czy miał ktoś podobną historię? Proszę o pomoc
  9. Witam! Ostatnio szukając przyczyny nieświecącego światła w bagażniku rozkręcałem tapicerkę na klapie. Czujnik ten jest umieszczony w okolicach zamka [wkładki w którą wsuwasz kluczyk]. Powinny być tam 2 styczniki: jeden podający sygnał na centralny zamek, drugi - podający sygnał o otworzonym lub zamkniętym bagażniku. Proponuję sprawdzić, czy blaszki które się stykają nie "skleiły" się na stałe i stąd Twój problem. Jeśli piszę źle - proszę o sprostowanie.
  10. To i ja zgłosiłbym swój problem. Dziś wymieniałem, żarówki do podświetlania rejestracji. Zauważyłem, że nie świeci mi lampka bagażnikowa. Sprawdziłem żarówki i są w świetnej kondycji :> Diody panelu są podświetlone - czyli prąd jest w lampce. Wszystko niby ok, ale... lampka nie świeci. Gdzie szukać przyczyny?
  11. Witam! Moja przygoda z Audi właśnie się zaczyna. Po japończykach pora na coś niemieckiego. Audi A4 Avant 2,5 TDI. Pozdrawiam bali_82 vel Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...