
rowoj
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O rowoj

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
rowoj odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
Cześć. Proszę o wycenę Audi a4 b5 2000r. silnik AJM - czujnik poziomu oleju - czujnik (włącznik) wstecznego biegu (przy skrzyni biegów) - tarcze hamulcowe + klocki ( przód i tył) (najlepsze z najtańszych) - łożyska koła przód + tył (FAG) Pozdrawiam. -
OK. a jaka jest grubość tej - pierwsza, druga, czy trzecia ?. czy poznajemy po fasolkach czy po kółkach ?.
-
Nic nie zgrzyta - bylem pod autem jak było podniesione i koło lewe było rozpędzane słychać było jakby się łożysko zacierało - odgłosy ze skrzyni. Dzisiaj może uda mi się oddać skrzynię do szpeca na sprawdzenie (podobno za darmo) poinformuje o wynikach. Dodam, że uszkodzenie to zbiegło się z awarią sterownika pompy abs którego odłączyłem całkowicie.
-
Cześć. Audi A4 2000r. silnik AJM. Jaka jest grubość tej uszczelki pod głowicę? wymieniam uszczelkę pod głowicą oryginalną prezentuję na zdjęciu ma ona 3 fasolki i 2 kółka podobno po tym można stwierdzić grubość, numer jest nieczytelny.Czy po planowaniu głowicy zamontować tą samą grubość? Dziękuję i Pozdrawiam.
-
Witam. Audi A4 silnik ajm skrzynia biegów DUK 5 biegów-manual przebieg 295 tys.km. Podczas jazdy szarpie kierownicą w lewo słychać odgłosy zacierania (Prędkość 40-70km/h) auto przy szarpaniach ściąga w lewo i wyhamowuje. Po podniesieniu lewej strony przód i rozpędzeniu koła lewego (prędkość 60km/h i 120km/h) słychać chwilowe ale częste jakby zatarcia w skrzyni biegów. Na obecną chwilę wyciągnąłem skrzynię lecz nie posiadam schematu budowy i główkuje jak się do niej zabrać. Łożysko w kole jest ok. Co mogło się stać? Czy Ktoś miał podobny przypadek? Czy istnieje schemat budowy skrzyni DUK? Czy polecicie jakiegoś szpeca od skrzyń we Wrocławiu lub okolicach.
-
Dziękuje za informacje, chyba dam radę.
-
Witam. Audi A4 2000r. silnik ajm skrzynia manualna. przymierzam się do wymiany sterownika pompy abs nr.bosch 0 273 004 358 nr pompy 8e0 614 111 AH. mam nowy sterownik ze sklepu o tym samym numerze, czy wystarczy przełożyć sterownik i wpiąć wtyczki ? czy konieczne jest logowanie? jeżeli tak prosiłbym o instrukcję jak to zrobić. na chwilę obecną jeżdżę z wypiętymi wtyczkami, gdyż naprawa sterownika nie powiodła się. czy ktoś wie do czego służą dodane do sterownika; szmatka+patyczek i plastikowe śrubki (białe i niebieskie) ?
-
Witam. Czy tą turbosprężarkę( TURBOSPRĘŻARKA VW PASSAT AUDI SKODA 1.9TDI 110KM (3050312174) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ) mogę zamontować do audi a4 1.9 ajm? numer na mojej turbinie w silniku ajm to GA3 028145702R. Pozdrawiam.
-
Gaszę silnik na wciśniętym sprzęgle - zatrzymanie silnika przebiega znacznie łagodniej.
-
Zrobiłem próbę ze ściągniętym wężykiem z gruchy,wężyk zaślepiłem. efekt jest taki, że nie przerywa nie dymi - zbiera się oczywiście powoli. (silnik nie bierze oleju) Może to coś pomoże w ocenie.
-
Witam. audi a4 b5 silnik 1.9tdi ajm rok prod.2000 przebieg 260 000. głowica po regeneracji,turbo po czyszczeniu,katalizator wydłubany,n75-nowy,jeden PD-wymieniony,egr zaślepiony, elektronika bez przeróbek. ciśnienie sprężania robione na szybko na pierwszych dwóch cylindrach: 1 cyl. ZIMNY 18bar po próbie olejowej 30bar GORĄCY 18bar po próbie olejowej 30bar. 2 cyl. ZIMNY 19bar po próbie olejowej 35bar GORĄCY 19bar po próbie olejowej 32bar błędów silnika nie ma, korekcje PD w normie. Przy zimnym silniku(na ciepłym czasami też), drugi bieg,od ok.1000obr/min. i wciśnięciu pedału przyspieszenia w podłogę robi się tak: obroty podchodzą jeszcze do ok.2000obr/min nagle zaczyna się dusić, ostro szarpie,przerywa(chce zgasnąć) z wydechu czarna zadyma. Po odpuszczeniu pedału przyspieszenia po chwili dochodzi do siebie i przy normalnym dodawania "gazu"zbiera się w miarę normalnie. Do 2000 obr/min. przymula - powyżej ciągnie. Zauważyłem że sztanga gruchy przy turbo jest podciągnięta całkiem do góry i dopiero przy 2000obr/min.odpuszcza trochę w dół. Jeśli logi będą potrzebne to które bloki? Może logować bloki razem? Może ktoś miał podobny przypadek. Proszę o uwagi. Z góry dziękuję.
-
Witam i dziękuje za zainteresowanie. Co do tematu to nie wiem dlaczego podejrzenie o korekty w sofcie. Może sprostuje: w aucie nie były robione żadne prace przy sofcie - po prostu zaczęła się seria awarii tj. wymiana 4-tego PD, wymiana uszczelki pod głowicą(przy okazji regeneracja głowicy),problemy z trybem awaryjnym,cieknący EGR,wydłubany katalizator, czytając forum naprawiałem po kolei usterki. Zrobiłem logi i prosiłbym o ocenę czy jest coś jeszcze nie tak, martwi mnie np.blok 13 korekcje wtrysków,blok 23(bipy) oraz ciśnienie turbo-teraz nie ma trybów awaryjnych (turbo po czyszczeniu) auto ma aktualnie podmieniony zawór N75 na N18. Jest odczuwalny brak mocy do ok.1900obr.min. POZDRAWIAM.
-
Witam Od miesiąca szukam po forum i naprawiam. W skrócie; -wymieniona uszczelka pod głowicą (wyrzucał powoli płyn ze zbiorniczka oraz czarny nalot w środku zbiorniczka) -w głowicy zrobione zawory,uszczelniacze,nowe popychacze,uszczelniacz wałka,planowanie -wyczyszczone turbo -n75 zamieniony z n18 -EGR jak i cały układ dolotowy wyczyszczony -EGR ściągnięty wężyk podciśnieniowy(zaślepiony),z boku otworki zaślepione(puszczał olej) - wydłubany katalizator Aktualnie; -brakuje mocy w dolnym zakresie obrotów tj. do ok.1900obr./min.- dalej "ciągnie" - na wolnych obrotach słychać jakby uciekające powietrze,po ściągnięciu wężyka podciśnieniowego i zaślepieniu go sztanga spada w dół i jest cisza(membrana szczelna)może to świst przepływającego powietrza przez turbo. proszę o analizę logów i uwagi: http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52446.html - statyczny gr.000 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52439.html - statyczny gr.001 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52444.html - statyczny gr.003 -EGR zaślepiony http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52440.html - statyczny gr.004 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52441.html - statyczny gr.007 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52443.html - statyczny gr.013 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52445.html - statyczny gr.018 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52442.html - statyczny gr.023 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52438.html - B.S. gr.011 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52437.html - dynam. gr.000 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52427.html - dynam. gr.001 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52429.html - dynam. gr.003 -EGR zaślepiony http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52428.html - dynam. gr.004 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52435.html - dynam. gr.008 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52431.html - dynam. gr.010 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52425.html - dynam. gr.011 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52426.html - dynam. gr.023 POZDRAWIAM. [br]Dopisany: 21 Lipiec 2011, 10:02_________________________________________________
-
Dzięki za numer kat. Sprzedawca w sklepie sprzedał mi INA o nr.kat. 420 0022 10 Zarzekał się, że te są najlepsze, że sprzedaje wiele lat i poleca tylko te, że te mają grubsze ścianki a te" czarne" są niepewne i że są z nimi kłopoty bo mają cienkie ścianki. Znalazłem stronę firmy INA http://toc.luk-as.de/ i pod tym numerem w powiązanych pojazdach "ajm" nie występuje. Może ktoś zna temat i czy rzeczywiście można takie zamontować. POZDRAWIAM.
-
Witam. Audi A4, rok 2000,silnik AJM Proszę o numer katalogowy popychacza firmy INA. Jak na razie znalazłem taki 420 0209 10 czy taki będzie ok? Może orientujecie się jaka jest rozsądna cena popychacza do tego silnika. Pozdrawiam.