Skocz do zawartości

rowoj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rowoj

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rowoj

0

Reputacja

  1. Cześć. Proszę o wycenę Audi a4 b5 2000r. silnik AJM - czujnik poziomu oleju - czujnik (włącznik) wstecznego biegu (przy skrzyni biegów) - tarcze hamulcowe + klocki ( przód i tył) (najlepsze z najtańszych) - łożyska koła przód + tył (FAG) Pozdrawiam.
  2. OK. a jaka jest grubość tej - pierwsza, druga, czy trzecia ?. czy poznajemy po fasolkach czy po kółkach ?.
  3. Nic nie zgrzyta - bylem pod autem jak było podniesione i koło lewe było rozpędzane słychać było jakby się łożysko zacierało - odgłosy ze skrzyni. Dzisiaj może uda mi się oddać skrzynię do szpeca na sprawdzenie (podobno za darmo) poinformuje o wynikach. Dodam, że uszkodzenie to zbiegło się z awarią sterownika pompy abs którego odłączyłem całkowicie.
  4. Cześć. Audi A4 2000r. silnik AJM. Jaka jest grubość tej uszczelki pod głowicę? wymieniam uszczelkę pod głowicą oryginalną prezentuję na zdjęciu ma ona 3 fasolki i 2 kółka podobno po tym można stwierdzić grubość, numer jest nieczytelny.Czy po planowaniu głowicy zamontować tą samą grubość? Dziękuję i Pozdrawiam.
  5. Witam. Audi A4 silnik ajm skrzynia biegów DUK 5 biegów-manual przebieg 295 tys.km. Podczas jazdy szarpie kierownicą w lewo słychać odgłosy zacierania (Prędkość 40-70km/h) auto przy szarpaniach ściąga w lewo i wyhamowuje. Po podniesieniu lewej strony przód i rozpędzeniu koła lewego (prędkość 60km/h i 120km/h) słychać chwilowe ale częste jakby zatarcia w skrzyni biegów. Na obecną chwilę wyciągnąłem skrzynię lecz nie posiadam schematu budowy i główkuje jak się do niej zabrać. Łożysko w kole jest ok. Co mogło się stać? Czy Ktoś miał podobny przypadek? Czy istnieje schemat budowy skrzyni DUK? Czy polecicie jakiegoś szpeca od skrzyń we Wrocławiu lub okolicach.
  6. Dziękuje za informacje, chyba dam radę.
  7. Witam. Audi A4 2000r. silnik ajm skrzynia manualna. przymierzam się do wymiany sterownika pompy abs nr.bosch 0 273 004 358 nr pompy 8e0 614 111 AH. mam nowy sterownik ze sklepu o tym samym numerze, czy wystarczy przełożyć sterownik i wpiąć wtyczki ? czy konieczne jest logowanie? jeżeli tak prosiłbym o instrukcję jak to zrobić. na chwilę obecną jeżdżę z wypiętymi wtyczkami, gdyż naprawa sterownika nie powiodła się. czy ktoś wie do czego służą dodane do sterownika; szmatka+patyczek i plastikowe śrubki (białe i niebieskie) ?
  8. Witam. Czy tą turbosprężarkę( TURBOSPRĘŻARKA VW PASSAT AUDI SKODA 1.9TDI 110KM (3050312174) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ) mogę zamontować do audi a4 1.9 ajm? numer na mojej turbinie w silniku ajm to GA3 028145702R. Pozdrawiam.
  9. Gaszę silnik na wciśniętym sprzęgle - zatrzymanie silnika przebiega znacznie łagodniej.
  10. Zrobiłem próbę ze ściągniętym wężykiem z gruchy,wężyk zaślepiłem. efekt jest taki, że nie przerywa nie dymi - zbiera się oczywiście powoli. (silnik nie bierze oleju) Może to coś pomoże w ocenie.
  11. Witam. audi a4 b5 silnik 1.9tdi ajm rok prod.2000 przebieg 260 000. głowica po regeneracji,turbo po czyszczeniu,katalizator wydłubany,n75-nowy,jeden PD-wymieniony,egr zaślepiony, elektronika bez przeróbek. ciśnienie sprężania robione na szybko na pierwszych dwóch cylindrach: 1 cyl. ZIMNY 18bar po próbie olejowej 30bar GORĄCY 18bar po próbie olejowej 30bar. 2 cyl. ZIMNY 19bar po próbie olejowej 35bar GORĄCY 19bar po próbie olejowej 32bar błędów silnika nie ma, korekcje PD w normie. Przy zimnym silniku(na ciepłym czasami też), drugi bieg,od ok.1000obr/min. i wciśnięciu pedału przyspieszenia w podłogę robi się tak: obroty podchodzą jeszcze do ok.2000obr/min nagle zaczyna się dusić, ostro szarpie,przerywa(chce zgasnąć) z wydechu czarna zadyma. Po odpuszczeniu pedału przyspieszenia po chwili dochodzi do siebie i przy normalnym dodawania "gazu"zbiera się w miarę normalnie. Do 2000 obr/min. przymula - powyżej ciągnie. Zauważyłem że sztanga gruchy przy turbo jest podciągnięta całkiem do góry i dopiero przy 2000obr/min.odpuszcza trochę w dół. Jeśli logi będą potrzebne to które bloki? Może logować bloki razem? Może ktoś miał podobny przypadek. Proszę o uwagi. Z góry dziękuję.
  12. Witam i dziękuje za zainteresowanie. Co do tematu to nie wiem dlaczego podejrzenie o korekty w sofcie. Może sprostuje: w aucie nie były robione żadne prace przy sofcie - po prostu zaczęła się seria awarii tj. wymiana 4-tego PD, wymiana uszczelki pod głowicą(przy okazji regeneracja głowicy),problemy z trybem awaryjnym,cieknący EGR,wydłubany katalizator, czytając forum naprawiałem po kolei usterki. Zrobiłem logi i prosiłbym o ocenę czy jest coś jeszcze nie tak, martwi mnie np.blok 13 korekcje wtrysków,blok 23(bipy) oraz ciśnienie turbo-teraz nie ma trybów awaryjnych (turbo po czyszczeniu) auto ma aktualnie podmieniony zawór N75 na N18. Jest odczuwalny brak mocy do ok.1900obr.min. POZDRAWIAM.
  13. Witam Od miesiąca szukam po forum i naprawiam. W skrócie; -wymieniona uszczelka pod głowicą (wyrzucał powoli płyn ze zbiorniczka oraz czarny nalot w środku zbiorniczka) -w głowicy zrobione zawory,uszczelniacze,nowe popychacze,uszczelniacz wałka,planowanie -wyczyszczone turbo -n75 zamieniony z n18 -EGR jak i cały układ dolotowy wyczyszczony -EGR ściągnięty wężyk podciśnieniowy(zaślepiony),z boku otworki zaślepione(puszczał olej) - wydłubany katalizator Aktualnie; -brakuje mocy w dolnym zakresie obrotów tj. do ok.1900obr./min.- dalej "ciągnie" - na wolnych obrotach słychać jakby uciekające powietrze,po ściągnięciu wężyka podciśnieniowego i zaślepieniu go sztanga spada w dół i jest cisza(membrana szczelna)może to świst przepływającego powietrza przez turbo. proszę o analizę logów i uwagi: http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52446.html - statyczny gr.000 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52439.html - statyczny gr.001 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52444.html - statyczny gr.003 -EGR zaślepiony http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52440.html - statyczny gr.004 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52441.html - statyczny gr.007 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52443.html - statyczny gr.013 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52445.html - statyczny gr.018 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52442.html - statyczny gr.023 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52438.html - B.S. gr.011 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52437.html - dynam. gr.000 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52427.html - dynam. gr.001 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52429.html - dynam. gr.003 -EGR zaślepiony http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52428.html - dynam. gr.004 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52435.html - dynam. gr.008 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52431.html - dynam. gr.010 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52425.html - dynam. gr.011 http://vaglog.rtnet.pl/rowoj76_52426.html - dynam. gr.023 POZDRAWIAM. [br]Dopisany: 21 Lipiec 2011, 10:02_________________________________________________
  14. Dzięki za numer kat. Sprzedawca w sklepie sprzedał mi INA o nr.kat. 420 0022 10 Zarzekał się, że te są najlepsze, że sprzedaje wiele lat i poleca tylko te, że te mają grubsze ścianki a te" czarne" są niepewne i że są z nimi kłopoty bo mają cienkie ścianki. Znalazłem stronę firmy INA http://toc.luk-as.de/ i pod tym numerem w powiązanych pojazdach "ajm" nie występuje. Może ktoś zna temat i czy rzeczywiście można takie zamontować. POZDRAWIAM.
  15. Witam. Audi A4, rok 2000,silnik AJM Proszę o numer katalogowy popychacza firmy INA. Jak na razie znalazłem taki 420 0209 10 czy taki będzie ok? Może orientujecie się jaka jest rozsądna cena popychacza do tego silnika. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...