Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaka jest grubość tej uszczelki pod głowicę?


rowoj

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Audi A4 2000r. silnik AJM. Jaka jest grubość tej uszczelki pod głowicę?

wymieniam uszczelkę pod głowicą oryginalną prezentuję na zdjęciu ma ona 3 fasolki i 2 kółka podobno po tym można stwierdzić grubość, numer jest nieczytelny.Czy po planowaniu głowicy zamontować tą samą grubość? Dziękuję i Pozdrawiam.

CAM00310.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po planowaniu dajesz grubsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK.

a jaka jest grubość tej - pierwsza, druga, czy trzecia ?.

czy poznajemy po fasolkach czy po kółkach ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1- 1.45 mm - od wartożci wysunięcia tłoka: 0,91 mm do wartożci wysunięcia tłoka: 1 mm

2- 1.53 mm - od wartożci wysunięcia tłoka: 1,01 mm do wartożci wysunięcia tłoka: 1,1 mm

3- 1.61 mm - od wartożci wysunięcia tłoka: 1,11 mm do wartożci wysunięcia tłoka: 1,2 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie,posiadam silnik AHL,gdy kupilem auto zrobilem rundke,nad morze okazalo,sie ze bierze olej i to naprawde w zabójczych ilosciach.No to wiec zdecydowalem sie na remont,silnika. Glowica poszla do planowania,zawory dotarte silnik wyczyszczony z calego syfu jaki powstal,uszczelniacze wymienione,panewki nowe pierscienie,nowe. Silnik chodzi super zero brania oleju,12tys km,przejechanych po remoncie i zero ubytku oleju. Problem lykania oleju znikl,ale pojawil sie kolejny po remoncie,przy dodaniu gazu od 2tys obrotow do 4tys obrotow,jest stukanie w silniku,padlo podejrzenie na czujnik stukotowy,zostal wymieniony,program VAG nie ma bledow ani problemow z czujnikami,a stukotanie dalej. Wiec auto ponownie na warsztat glowica zdjeta,bo bylo podejrzenie ze po planowaniu tloki dzwonia o zawory,ale po zdjeciu glowicy,nie ma sladow na tlokach ani zaworach ze maja kontakt fizyczny ze soba. Wiec z powrotem nowa uszczelka pod glowice,i poskladane wszystko jak trzeba silnik rowniutko pracuje na wolnych obrotach stukotan nie ma. I z ty stukotaniem,zrobilem juz 12tys km,i nadal tak jezdze,tak poza tym zlych objawow nie ma procz tego stukotania. Wiec prosze,jesli ktos wie co to za usterka i jak ja usunac,oleju nie bierze super chodzi nadal jezdze i wale grube kilometry...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze moze w porzadku ale czy odpowiednio przygotowane do montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...