Skocz do zawartości

sous

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sous

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sous

0

Reputacja

  1. Hmm szczerze nie wiem czy na tanich czesciach,dalem gosciowi kase na czesci i dzialal,wymienione zostaly,pierscienie,gumki na popychaczach,i panewki. I czyszczenie silnika z syfu jaki zalegal,czyli nagar smolisty. I glowica planowana,zaworki rowniez docierane byly. I po ty wszystkim,pojawily sie,te stukotania. Wlasnie tez mi to,juz ktoras osoba mowi,ze ich domysly sa takie ze,sa luzy wlasnie krobowodem a tłokiem
  2. wlasnie,i tego nie wiem,moze byc jeszcze gorzej,gdyby okazalo sie,ze nie odpowiednio przygotowane ? wspomne ze zrobilem juz ponad 12tys km z ta usterka,i jezdze nadal.
  3. na wolnych obrotach,nie stuka,stukanie pojawia,sie od 2,5 tys obr do 4tys,powyze 4tys nie slychac,a ogolnie i na luzie stuka przydodaniu gazu,i podczas jazdy,przy tych samych obrotach
  4. hmm szczerze to nie wiem,czy popychacze czy,nie bo zbytnio sie na tym nie znam,mechanik ktory robil,mi remont twierdzi ze popychacze wporzadku byly,ale do do mojego mechanika mam duze watpliwosci.
  5. Mam pytanie,posiadam silnik AHL,gdy kupilem auto zrobilem rundke,nad morze okazalo,sie ze bierze olej i to naprawde w zabójczych ilosciach.No to wiec zdecydowalem sie na remont,silnika. Glowica poszla do planowania,zawory dotarte silnik wyczyszczony z calego syfu jaki powstal,uszczelniacze wymienione,panewki nowe pierscienie,nowe. Silnik chodzi super zero brania oleju,12tys km,przejechanych po remoncie i zero ubytku oleju. Problem lykania oleju znikl,ale pojawil sie kolejny po remoncie,przy dodaniu gazu od 2tys obrotow do 4tys obrotow,jest stukanie w silniku,padlo podejrzenie na czujnik stukotowy,zostal wymieniony,program VAG nie ma bledow ani problemow z czujnikami,a stukotanie dalej. Wiec auto ponownie na warsztat glowica zdjeta,bo bylo podejrzenie ze po planowaniu tloki dzwonia o zawory,ale po zdjeciu glowicy,nie ma sladow na tlokach ani zaworach ze maja kontakt fizyczny ze soba. Wiec z powrotem nowa uszczelka pod glowice,i poskladane wszystko jak trzeba silnik rowniutko pracuje na wolnych obrotach stukotan nie ma. I z ty stukotaniem,zrobilem juz 12tys km,i nadal tak jezdze,tak poza tym zlych objawow nie ma procz tego stukotania. Wiec prosze,jesli ktos wie co to za usterka i jak ja usunac,oleju nie bierze super chodzi nadal jezdze i wale grube kilometry...
  6. Mam pytanie,posiadam silnik AHL,gdy kupilem auto zrobilem rundke,nad morze okazalo,sie ze bierze olej i to naprawde w zabójczych ilosciach.No to wiec zdecydowalem sie na remont,silnika. Glowica poszla do planowania,zawory dotarte silnik wyczyszczony z calego syfu jaki powstal,uszczelniacze wymienione,panewki nowe pierscienie,nowe. Silnik chodzi super zero brania oleju,12tys km,przejechanych po remoncie i zero ubytku oleju. Problem lykania oleju znikl,ale pojawil sie kolejny po remoncie,przy dodaniu gazu od 2tys obrotow do 4tys obrotow,jest stukanie w silniku,padlo podejrzenie na czujnik stukotowy,zostal wymieniony,program VAG nie ma bledow ani problemow z czujnikami,a stukotanie dalej. Wiec auto ponownie na warsztat glowica zdjeta,bo bylo podejrzenie ze po planowaniu tloki dzwonia o zawory,ale po zdjeciu glowicy,nie ma sladow na tlokach ani zaworach ze maja kontakt fizyczny ze soba. Wiec z powrotem nowa uszczelka pod glowice,i poskladane wszystko jak trzeba silnik rowniutko pracuje na wolnych obrotach stukotan nie ma. I z ty stukotaniem,zrobilem juz 12tys km,i nadal tak jezdze,tak poza tym zlych objawow nie ma procz tego stukotania. Wiec prosze,jesli ktos wie co to za usterka i jak ja usunac,oleju nie bierze super chodzi nadal jezdze i wale grube kilometry...
  7. Witam panowie,mam taki nie typowy problem z silnikeim AHL tzn byl,robiony remont,cala glowica planowana zawory docierane ogolnie cala zrobiona,bo bral olej nieziemsko az szkoda gadac hehe..... i po glowicy zostaly wymienione pierscienie panewki również,i fakt faktem silnik chodzi super i z olejem tez nie ma juz problemu nie bieze nic po 12tys przejechanych kilometrow od remontu. Tylko pojawil sie problem taki po remoncie od 2tys obrotow, wzwyż tak do 4tys jest takie stukanie jak bym zawory o tloki,i po tym remoncie mechanik zdjol jeszcze raz glowice aby sie upewnic czy zawory nie tykaja o tloki,po rozebraniu okazalo sie ze zadnych sladow kolizji nie ma. Wiec znow nowa uszczelka i poskaldane elegancko,ale stukanie nadal pozostalo czujnik stukowy wporzadku na Vag zero bledow,i tak jezdze juz z 7miesiecy,niech ktos madry mi podpowie co to moze byc bo nikt nic nie wiem z moich mechanikow ........ silnik ladnie pracuje na wolnych obrotach tego stukotania nie ma. tylko jak doda sie gazu od 2tys do 4tys slychac,i przypomne ze zrobilem juz 12tys km od remontu i jezdze nadal. Prosze o wyjasnienie tej zagadki,z gory dziekuje wszystkim
×
×
  • Dodaj nową pozycję...