Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tragicznie kopci i śmierdzi olejem


parodia

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie uszczelniaczy zaworów ,wymianie czujnika halla oraz komputera zaczął strasznie kopcić na taki jakby biały może i delikatny błękitny tak jest ma silniku ciepłym, a na zimnym jest dym jakby szary i komci przy gazowaniu samochodu. Na postoju samochód wogóle nie kopci nie widać dymu ale śmierdzi olejem!!!

Co może być waszym zdaniem???

Zastanawiam sie nad zmianą silnika podobny koszt używanego z robocizną jak jego generalny remont i niech jeszcze nie pomoże!!!:kwasny:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej było to samo? Jeżli nie to po co je zmienisles i ile oleju ubywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapieczone pierścienie olejowe, ciśnienie nie ma nic do rzeczy bo one kompresji nie "robia"

Jedyne co ci zostaje to zalanie do pelna każdy z cylindrów nafta zostawić to na parę dni potem przy wykreconych świecach parę razy pokrecic wałem zlac stary olej i wlac nawy albo generalka remont.

Miałem to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapieczone pierścienie olejowe, ciśnienie nie ma nic do rzeczy bo one kompresji nie "robia"

Jedyne co ci zostaje to zalanie do pelna każdy z cylindrów nafta zostawić to na parę dni potem przy wykreconych świecach parę razy pokrecic wałem zlac stary olej i wlac nawy albo generalka remont.

Miałem to samo

Wszystko ok, ale generalkę to ja bym odradzał. Szkoda czasu i pieniędzy. Ile będzie kosztował słupek 1,6? 300 zł, 400 zł? Sam swojego ADR w bardzo dobrym stanie popchnąłem w tych pieniądzach. Jest tego sporo na rynku, sporo anglików. Pakuj nowy silnik i po problemie. Wymiana takiego silnika to góra dzień roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1300 zł za słupek silnika 1,6 :shock3: W tej cenie to kupisz 1,8T AEB.

Sprawdziłem i faktycznie, co za shit żeby za takie g*** płacić tyle siana. Tak rzadki ten silnik czy co? ADRy zaczynają się od 300-400 zł. Za 500 to już jest sporo ofert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sobie nie wymysliłem wejdz na allegro wpisz silnik AHL to sobie zobaczysz

Wiem, dlatego piszę że sprawdziłem i faktycznie te silniki w takiej cenie są wystawiane tylko dziwię się dla czego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,6 akurat nie orientuje się. Wiem że te pierwsze były chyba jeszcze na kopółce a później były już normalnie cewki tak jak w ADR od początku i stąd pewnie główne różnice. Trzeba byłoby ewentualnie sprawdzić czy sam blok by nie pasował i jeśli głowice miałeś robioną i jest ok to zostawić swoją głowicę a dać nowy blok.

Kumpel miał taką historię w Hondzie. Silnik chodził niby dobrze, moc była itp, jedyny problem to branie oleju 1-1,5l na 1000 km.Więc wymyślił że to pewnie uszczelniacze. Zwalił głowicę (wyszło przy okazji kilka innych problemów typu zawory itp). 1,5k zł wpakowane, silnik złożony i jak brał olej tak brał nadal. Więc wymyślił że zrobi jeszcze dół. Kupił panewki, pierścienie itp. Wyjęliśmy silnik i stwierdziliśmy że... nadaje się tylko na złom. Panewki jak papier, prawie nie było zamków, cylindry podjechane. Po prostu dziw że ten silnik jeszcze tak dobrze chodził. Pech był taki że ten silnik który miał występował tylko w tym jednym danym modelu, mało tego, tylko w jednym danym nadwoziu. Goły słupek około 4tyś - jak już się uda znaleźć. Ostatecznie kupił blok od pojemności 1,6 (on miał 1,7), głowica pasowała itp więc jakoś to jeździ bez problemów już dłuższy czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh no właśnie. Niestety w takich przypadkach jak nie rozbierze się silnika to ciężko określić na 100% w jakim jest stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwalić miskę. Ale panewki nie odpowiadają za "branie" oleju a co najwyżej za niskie jego ciśnienie. Ewentualnie powiedzą co nie co o ogólnym stanie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykrecasz swiece zalewasz nafte do pelna przez otwory od swiec i czekasz. Na nastepny dzien wrzucasz pierwszy bieg i pchasz auto troszke do przodu troszke do tylu zeby rozruszac tloki, pozniej zalewszasz znowu i czekasz. Na koniec spuszczasz stary olej z nafta i wlewasz swierzy i testujesz czy cos pomoglo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie lecz mozna wkoncu to groszowe sprawy. Dodam jeszcze ze po wymianie oleju i filtra nalezy zakrecic rozruszniem bez wkrecania swiec zeby pozbyc sie pozostalosci nafty na tlokach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...