neni
Pasjonat.-
Postów
86 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O neni
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Gliwice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia neni
0
Reputacja
-
sprawdź tuleje tylnej belki prawdopodobnie one skrzypią ( wyrobiły sie już) i niesie sie po budzie. tez szukałem co mi skrzypi dzwięk podobny do osłony termicznej ocierającej o inne elementy
-
Sprawdz wtryskiwacz ja tak miałem w A3 1.6 wypadał zapłon niby cewka a okazało sie że wtryskiwacz ale pierwsze co to sprawdz błędy
-
muszą być odpowiednio ustawione bo inaczej długo nie popracują, wycięcie okrągłe na przeciw stabilizatora
-
mała rada : jak będziesz wymieniał to zwróć uwagę jak ma byc ustawiona nowa tuleja przed wprasowaniem ( wycięcie w kształcie kółka ustawione na przeciw stabilizatora), starą tuleje rozetnij brzeszczotem w dwóch miejscach wyjdzie praktycznie palcami wtedy
-
tez miałem ten problem. po prostu tuleje sie zużyły i tylko wymiana pomoże (guma sie oberwała od tulei zewnętrznej ) smarowanie nic nie da po nie waż guma sie szybciej rozleci jak dasz smarne środki. ja założyłem lemfordera oczywiście i spokój cisza jak makiem zasiał i nic sie nie telepie juz
-
wypnij wtyczke z przepływomierza i się przejedz, a jak nie to może być czujnik położenia wału
-
pod prawym nadkolem go znajdziesz, zdejmij nadkole od strony słupka jest zamocowany
-
wymiana szklanek i od razu wymień uszczelniacze na zaworach przy jednej robocie, koszt uszczelniaczy nie jest duży około 30 zł i robocizna
-
witam. ja miałem jaeger i wsadziłem VDO z A6 po lift cyfrowy zegarek i super, trochę pracy było ale teraz świetnie wygląda i sie sprawuje i naprawde polecam będziesz zadowolony z pełnym FIS-em oczywiscie
-
szukam kogos z VCDS albo Vag comem z gliwic lub okolic
-
kurcze byłem w arenie i was szukałem, zapomniałem ze teraz w forum jest spot
-
potrzebuje przekodować spalanie na fis-ie bo mi zaniża. jak byś znalazł czas z chęcią podjadę,
-
Panowie kto ma vag-coma albo vcds i jest z gliwic
-
Mam A4 i zegary z A6. czyli mogę odpuscic sobie drzwi. a jak to jest ze spalaniem chwilowym bo zaniża mi o jakies 2,5 litra ile dodac i na jakim to było kanale bo juz zgłupiałem
-
spalanie pokazuje po wpięciu w brązową kostke zółty kabelek koło ecu tylko trochę zaniża spalanie. emulator czujnika ciśnienia oleju tez założony i działa, tylko drzwi nie podłączone bo w kostce czarnej nie mam tych przewodów tak ze bedzie trochę zabawy. mam pytanie czy do FIS-a sygnał otwarcia drzwi ma 12V