Skocz do zawartości

neni

Pasjonat.
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O neni

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Gliwice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia neni

0

Reputacja

  1. sprawdź tuleje tylnej belki prawdopodobnie one skrzypią ( wyrobiły sie już) i niesie sie po budzie. tez szukałem co mi skrzypi dzwięk podobny do osłony termicznej ocierającej o inne elementy
  2. neni

    Brak pracy pierwszego cylindra

    Sprawdz wtryskiwacz ja tak miałem w A3 1.6 wypadał zapłon niby cewka a okazało sie że wtryskiwacz ale pierwsze co to sprawdz błędy
  3. neni

    Tuleje tylnej belki

    muszą być odpowiednio ustawione bo inaczej długo nie popracują, wycięcie okrągłe na przeciw stabilizatora
  4. neni

    Tuleja tylnej belki

    mała rada : jak będziesz wymieniał to zwróć uwagę jak ma byc ustawiona nowa tuleja przed wprasowaniem ( wycięcie w kształcie kółka ustawione na przeciw stabilizatora), starą tuleje rozetnij brzeszczotem w dwóch miejscach wyjdzie praktycznie palcami wtedy
  5. neni

    Tuleja tylnej belki

    tez miałem ten problem. po prostu tuleje sie zużyły i tylko wymiana pomoże (guma sie oberwała od tulei zewnętrznej ) smarowanie nic nie da po nie waż guma sie szybciej rozleci jak dasz smarne środki. ja założyłem lemfordera oczywiście i spokój cisza jak makiem zasiał i nic sie nie telepie juz
  6. neni

    1.6 AHL problemy

    wypnij wtyczke z przepływomierza i się przejedz, a jak nie to może być czujnik położenia wału
  7. neni

    Filtr Weglowy Paliwa

    pod prawym nadkolem go znajdziesz, zdejmij nadkole od strony słupka jest zamocowany
  8. wymiana szklanek i od razu wymień uszczelniacze na zaworach przy jednej robocie, koszt uszczelniaczy nie jest duży około 30 zł i robocizna
  9. witam. ja miałem jaeger i wsadziłem VDO z A6 po lift cyfrowy zegarek i super, trochę pracy było ale teraz świetnie wygląda i sie sprawuje i naprawde polecam będziesz zadowolony z pełnym FIS-em oczywiscie
  10. szukam kogos z VCDS albo Vag comem z gliwic lub okolic
  11. kurcze byłem w arenie i was szukałem, zapomniałem ze teraz w forum jest spot
  12. potrzebuje przekodować spalanie na fis-ie bo mi zaniża. jak byś znalazł czas z chęcią podjadę,
  13. Mam A4 i zegary z A6. czyli mogę odpuscic sobie drzwi. a jak to jest ze spalaniem chwilowym bo zaniża mi o jakies 2,5 litra ile dodac i na jakim to było kanale bo juz zgłupiałem
  14. spalanie pokazuje po wpięciu w brązową kostke zółty kabelek koło ecu tylko trochę zaniża spalanie. emulator czujnika ciśnienia oleju tez założony i działa, tylko drzwi nie podłączone bo w kostce czarnej nie mam tych przewodów tak ze bedzie trochę zabawy. mam pytanie czy do FIS-a sygnał otwarcia drzwi ma 12V
×
×
  • Dodaj nową pozycję...