Skocz do zawartości

neever

Pasjonat
  • Postów

    97
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O neever

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia neever

0

Reputacja

  1. Boczki tył mogę kupić nowe. Dziury po korbach niezbyt ciekawie by wyglądały. Chodziło mi o boczek kierowcy. Czy muszę go całego przełożyć czy wystarczy kupić sam uchwyt ze sterowaniem na 4 szyby? Coś takiego: UCHWYT RACZKA PLASTIK DRZWI KIEROWCY AUDI A4 8E0 (2444254939) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy może wystarczy sam ten czarny plastik na 4 szyby + włączniki na 4 szyby przełożyć? Wymiary plastiku z 2 włącznikami są takie same jak z 4? Coś takiego? PLASTIK RĄCZKA AUDI A4 B6 B7 2001- 8E LEWY PRZÓD (2432789820) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Wewnątrz auta to mogę zwykłe przewody linkowe podciągnąć czy muszą być jakieś specjalne? Gdybym podpiął te tylne szyby osobno tzn zasilanie +12V po stacyjce (wyłączanie plusa po wyjęciu kluczyka) to będzię to działało? Czy źle to kumam? Którędy najlepiej puścić przewody od tyłu do przodu?
  2. Kolor taki: http://photos02.otomoto.pl/photos/original/C25/10/33/C25103389_9.jpg A czy trzeba zmieniać prowadnice szyby czy wystarczy przełożyć silniczki? Wiązki trzeba ciągnąć od tyłu do przednich drzwi czy oryginalnie to już jest? Boczek kierowcy trzeba wymieniać czy wystarczy zmienić uchwyt wraz z włącznikami szyb? Z opisu z linku za bardzo nie mogę dojść co do czego. Może mi ktoś w miarę łopatologicznie wytłumaczyć jak to wykonać?
  3. Powitać. Szybkie pytanko: Jakie są koszta dołożenia do b6 ORI elektrysznych szyb na tył podczas gdy w aucie są tylko 2 przednie szyby elektryczne? (Mowa oczywiście o ORI częściach - boczki, włączniki - wszystko ORI - kierowca musi mieć sterowanie 4 szybami) Montował ktoś może coś takiego? Może mi ktoś napisać co potrzebne i jakie koszta? (mniej więcej oczywiście) Pozdrawiam
  4. Autko ciekawe, panienka na zdjęciach idealnie pasuje do tej bryczki
  5. Witam! Mam taki problem a mianowicie: przy wrzucaniu 3 oraz 5 (nie ważne czy redukcja na 3 czy normalne ruszanie) zawsze słyszę zgrzyty. Czasami jak cofam to koło (chyba prawe przednie - takie moje odczucia) potrafi sie zablokować - tylko czemu? Wczoraj wyjeżdzałem z domu, musiałem nawrócić na drodze więc do przodu i do tyłu cofam. W pewnej chwili jak mi się zblokowało koło to myślałem że w coś uderzyłem z tyłu ale jednak to było prawe koło ( na drodze był slad opony). Pożniej jadąc na 3 biegu kilka razy szarpało i koło się zblokowało. Czasami również szarpnie prrzy ruszaniu tzn. na 3 biegu. na 1 i 2 jest ok. Oraz taki dziwny odgłos od strony skrzyni biegów (nigdy tego nie było tylko od wczoraj) jak stoje, silnik zapalony - nie wazne czy sprzedło wduszone czy nie nic nie słychać. Natomiast jak rusze do około 20-30 km/h to ten odgłos zaczyna się nasilać i również nie ważne czy jade na biegu czy nie oraz nie ważne czy mam sprzęgło włączone czy też nie.... spotkał się ktoś z was z takim problemem? Wiecie co może być tego przyczyną? Co mogę zrobić aby to naprawić? z góry dziękuję za pomoc... pozdrawiam neever
  6. Chłopie co ty piszesz? Jak pasek wielorowkowy pęknie to jaki bałagan ci zrobi?? Jak ci się wkręci w rozrząd skoro jest obudowany? jak pęknie to kierowca to drazu wyczuje... Będzie paliła się kontrolka od ładowania oraz brak wspomagania. Odrazu trzeba zatrzymać auto i zgasić silnik aby nie zagotować wody poniewaz pompa wodna też jest na tym pasku. Chyba że będziesz jechał bez tego paska to możesz zagotowac wode i wywali ci uszczelke pod glowicą. i wtedy to juz może być gorzej. Ale pęknięcie paska jest bardzo wyczuwalne (zwłaszcza przy wpomaganiu) wiec bez obawy. a piszczec to moze napinacz albo lozysko na alternatorze... pozdro neever
  7. Już trochę myślałem nad tematem więc tak: Chcę założyć sam folie. Nie wiem jak mi to wyjdzie ale jeśli zrobię dobrze to będę miał przynajmniej satysfakcję że zrobione własnoręcznie :> Jeśli zaś nie wyjdzie to się zedrze i pozostanie bez ściemy lub będą następne próby :> Przodu napewno nie bede ruszał bo chce mieć dowod cały czas przy sobie... a nie ze jakiś misiek mi go zabierze przy nalbliższej okazji... Tylne szyby w drzwiach to chyba najmniejszy problem bo można wyjać z drzwi, jednak chodzi i pozostałe trzy szybki to już trzeba będzie chyba się pogimnastykować (napewno nie bede ich wyciągał z ramy) tapicerkę to mi chodziło o podsufitkę u góry szyby, plastikowe boki przy szybie i tylną półkę... Nie chce spartolić roboty tym że np. gdy nie zdejme plastików przy szybach to od zewnątrz będą widoczne nie dociągnięcia czyli krzywe obramówki bez folii... Gdzieś czytałem że tylne szyby mogę ściemnić (przepuszczalność poniżej 70%) wtedy jak są 2 zewnętrzne lusterka... czy to prawda? pozdrawiam neever
  8. Witam! Chciałbym przyciemnić kilka szybek w moim a4. W związku z tym mam kilka pytań: 1. O ile moge ściemnić tylne szybki? (2 tylne boczne, 2 tylne małe trójkątne, tylną szybę. Pzedniej oraz bocznych przednich nie mam zamiaru ruszać) 2. Po założeniu foli musze jechać do jakiegoś diagnosty aby stwierdził że pojazd spełnia normy ? 3. Co z ogrzewaniem tylnej szyby? Głównie chodzi mi o to czy jak założe folie to mi ona nie odejdzie od szyby po włączeniu podgrzewania? 4. Do zakładania folii muszę ściągać tapicerkę w środku? (aby dokładnie nałożyć folię przy brzegach - nie ma mowy o wyjmowaniu szyby) pozdro
  9. Kostki iso mam wyprowadzone. Sprawdzałem wszystkie podłączenia i niestety nie ma tam przwodu od stacyjki. OK. Postaram się zrobić foto kostki jak tylko będę miał możliwość. pozdrawiam
  10. O to właśnie mi chodzi. Tylko gdzie się wpiąć pod stacyjke?? Kolego neever, napisz proszę jakie masz radio/ewentualnie sprawdź sam w instrukcji, w niektórych odbiornikach wystarczy przestawić bezpiecznik na opcję VAG i będziesz miał zapamiętane stacje i wyłączenie po wyjęciu kluczyka. Radio mam blaupunkta. Są 3 przewody zasilające. 1: plus na stałe - pamiętający stacje itp, 2: plus po włączeniu stacyjki - włączający/wyłączający radio 3: masa W instrukcji mam napisane że przewód nr 2 podłączyć pod "+" pojawiający się po włączeniu stacyjki. Ogolnie to wiem jak wszystko podłączyć tylko chodzi mi o to który przewód (pod kierownicą) jest od stacyjki (od tego co napisałem w pierwszym poście). W wyjściu na radio tego nie mam. Pomoże mi ktoś? pozdr
  11. O to właśnie mi chodzi. Tylko gdzie się wpiąć pod stacyjke??
  12. Witam! Mam małe pytanko: Chciałbym podłączyć radio pod stacyjkę czyli: Po przekręceniu kluczyka w pozycję ON radio ma się włączać, po przekręceniu kluczyka w pozycję OFF radio ma być włączone, natomiast dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio ma się wyłączyć. Chodzi mi o to gdzie można się wpiąć aby dostać plus ze stacyjki tak jak opisałem powyżej? Wiem że taka funkcja była w a4 jednak u mnie do radia dochodzi tylko plus na stałe. Innych przewodów tam nie mam. pozdrawiam
  13. Kolego strała_123 czy ty może kupiłeś pokrowce tego typu: http://www.allegro.pl/item450458301_skora_pokrowiec_pokrowce_na_fotele_siedzenia.html ??? Jeśli tak to jest zły wybór na początku może i ładnie wyglądają ale jak się troche z nimi pojezdzi to się szybko wycierają i gniotą... też coś takiego miałem jednak po krotkim czasie to wyrzuciłem... Poza tym strasznie grzeją w tyłek Teraz przekonalem się że co ori to ori pozdr
  14. Może. Ale na to nie wygląda. Jakby wstawiali to było by chociaż minimalnie widać slady wymiany. A może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się wyjście anteny znajdującej się w szybie? jakiś przewód czy coś? Ja mam auto z sierpnia 95. Może i masz racje że ktoś dołożył tą antene... Już sam nie wiem... pozdr
  15. Nie. Radio mam blaupunkta które sam sobie wstawiłem, natomiast jak kupiłem wóz było stare kasetowe panasonica. Kolego dropsone widze że też masz 95 i nie masz anteny na dachu?? Tylko że wyczytałem na forum że w moim roczniku antena originalnie była na dachu więc chyba nikt jej nie dokładał. Czy to możliwe że oryginalnie były montowane 2 anteny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...