Skocz do zawartości

Stolkien

Pasjonat
  • Postów

    220
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Stolkien

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dokładnie tak jak by nie zasłaniało chłodnicy klimatyzacji i przez to nie może wyjść ciepłe powietrze z wymiennika.
  2. Witaj jestem w tym samym punkcie co Ty. Sprawdziłem nastawniki i nic wszystkie działają, zrobiłem VCDSem test elementów wykonawczych. Wszystkie silniki na raz ruszają się od początku do końca przynajmniej na to wygląda że się ruszają. jedne o 30stopni inne więcej ale wszystkie się ruszają. wymieniłem ten piep...ny wymiennik ciepła. też nic totalnie to nie dało. Zaczynam mieć dość tej usterki.
  3. Dysponujesz może opisem która klapa jest od czego? Na moje oko wszystkie działają. tzn te które widzę i mam do nich dostęp.
  4. Wymieniłem. No i nic. Dalej to samo. Brak błędów w klimatroniku, adaptacja położeń krańcowych zrobiona wielokrotnie, Brak ciepłego powietrza nadal. ręce opadają dodam tylko że wymiennik ciepła który wymieniłem jest całkowicie gorący.
  5. Witajcie, zdecydowałem na wymianę tej nagrzewnicy. Nie widziałem sensu w marnowaniu czasu na czyszczenie skoro nowa kosztuje niewiele. Dziś spróbuję ją wymienić. Poinformuję was o efektach.
  6. Dziś nie dam radę zdobyć nowej , ale może bym ją wypiął , wyciągnął i przepłukał? Co sądzicie?
  7. Witajcie, dziękuję za informacje jak zapisać nowy silnik. Udało mi się zainstalować nowe silniki ale niestety to nic nie dało. Poświęciłem na to dziś wiele godzin. Pół auta wybebeszyłem, wymieniałem wszystkie po kolei silniki, i nic. Wciąż to samo. Ręce mi opadły , zmęczony i z poczuciem porażki przed chwilą poskładałem wszystko do kupy . Ale wszedłem na forum audiworld ,tam znalazłem taki dokładnie temat. Jedna z odpowiedzi którą ponoć załatwiła sprawę to wymiana chłodniczki (wymiennika ciepła) w nagrzewnicy. https://www.audiworld.com/forums/a4-b9-platform-discussion-212/3-zone-climate-rear-heater-not-working-2981677/page2/ Rozebrałem schowek jeszcze raz i zajrzałem tam . Da się do niej dostać bez zdejmowania dechy. Jest otwór rewizyjny lub montażowy . Do tego przewody wodne są nie na zaciski tylko na takie obejmy demontowane. Więc zakładam że producent przewidział ew. Demontaż. Zrobiłem tez test , przez otwór rewizyjny wyciągnąłem grzałkę elektryczną i miałem już dostęp do wymiennika , uruchomiłem silnik i faktycznie wymiennik jest gorący tylko w połowie. Od góry . A od dołu jest całkowicie zimny. Jestem skłonny teraz uwieżyc że to faktycznie może być przyczyną .
  8. To bardzo cenna informacja. Chyba zatem kupiłem uszkodzone silniki. Albo nieodpowiednie choć symbole są te same jedynie są rok młodsze.
  9. Czyli nowe silniki podpinam i powinno działać? Może sprzedawca wysłał mi uszkodzone . Zrobię autoscan . Jutro jak dam radę, zastanawiam się tylko które silniki mam podmienić. Próbowałem którykolwiek żeby tylko sprawdzić czy zakupione silniki działają i nie zadziałały. Pomyślałem że potrzebne jakieś dopisanie do sterownika .
  10. Witajcie. mam problem ze swoim a4b9 2018 Avant quattro 2.0TDI Mianowicie: zawsze jeżdżę z klimatyzacją ustawioną na auto, i od kilku dni przestało lecieć ciepłe powietrze na nogi kierowcy pasażera i z tyłu. Dodatkowo z tylnego nawiewu leci wciąż zimne a wręcz lodowate powietrze pomimo ustawienia na HI. Podejrzewałem któryś z silników nastawczych klap, zrobiłem vcdsem nastawy podstawowe ale to nic nie dało. Brak błędów w aucie całkowicie czysto w sterownikach. przejrzałem kanały pomiarowe, wszystko wydaje się być w porządku. A z nawiewów leci zimne powietrze . Zakupiłem 2 silniki używane sprawne ale po podmianie nie wykrywa ich sterownik klimatyzacji i zgłasza błąd. Ponoć jest jakaś procedura dopisania „nowych” silników. Czy ktoś z kolegów mógł by mi pomóc w diagnostyce tej usterki?
  11. zwyczajna przerwa ekranu źle zagnieciony najwyraźniej.
  12. Panowie udało mi się ustalić przyczynę rozłączania CARPLAY przy ruszeniu z miejsca. Powodem był uszkodzony lub źle zrobiony kabel przesyłu danych od MMI do portu USB. wiązka została zakupiona od sprzedawcy na Allegro. jutro mu to odeślę z podziękowaniami.... Przyszedł mi długo oczekiwany kabel z Ali.... i zadziałało poprawnie odrazu tylko znów cała rozbieranina ....
  13. Czyli jest ok.
  14. Tak też zrobiłem , bez zmian. Poszedłem dalej . Plus dalem prosto z akumulatora w bagażniku, masę na śrubę podłokietnika. To samo…. Może wiązka do ASI jest źle zrobiona??? plus jest na 7 pinie a minus na 6 pinie. Pomijam teraz podświetlanie… dobrze jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...