Skocz do zawartości

patryciusz

Pasjonat
  • Postów

    165
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patryciusz

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Żabia Wola

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia patryciusz

4

Reputacja

  1. Często jak otworze maskę to słyszę że wtryskuje. Następnym razem zrobię logi. Jak ktoś chce sprzedać i nic nie ukrywa, to dlaczego ma się nie zgodzić na podłączenie komputera. Jak są 2 sądy Nox to z nich też można odczytać czy działa.
  2. Może się komuś przyda dokręcamy 3Nm i 90 stopni
  3. Na ciepłym silniku, jak maskę otworzysz słychać że wtryskiwacz wtryskuje.
  4. No jeszcze są przypadki, że AdBlue się skończy i nic nie wyskoczy, ja osobiście miałem taki przypadek. Teraz dolewam wcześniej zamiast czekać aż się pojawi komunikat.
  5. Jeszcze komfort zależy od ciśnienia w kołach. I od samych opon ja mam na zimę 17 a na lato 18. I przyjemniej mi się jeździ na tych letnich.
  6. Jak wymieniałem u siebie olej przy 170 tyś miska była such. Będę zmieniał olej w silniku to zerknę jak to teraz wygląda.
  7. Jakim kolektorem, to jest sama chłodnica. Dokładnie ta z obrazka.
  8. Chłodnica EGR to tak jak zwykła chłodnica, albo jest szczelna albo nie i cieknie. A płyn może uciekać w kilku miejscach: IC wodny, pompa wody, złącza, chłodnica EGR w B9 to rzadko.
  9. Zapewne musieli dostosować silnik do oleju 0W20 i coś poszło nie tak.
  10. To samo jest w skodach z 2.0 tdi. Po części może to być związane z przejściem na olej 0W20 w tych silnikach.
  11. U mnie przy 150 tyś wyglądało podobnie.
  12. Ja swoją czyściłem 2 lata temu i do tej pory jest wszystko dobrze.
  13. Chłodnica erg do czyszczenie, już wklejałem film jak sobie to sprawdzić VCDS-m. Trzeba kupić parę uszczelek w ASO koszt znikomy, jedyny problem to jej wykręcenie nie jest proste.
  14. Można VCDS odpalić pompę zobaczyć czy się kręci, czy wytwarza jakieś ciśnienie. Jak jest zablokowana to tez powinna jakiś dźwięk wydawać. Można zdjąć przewód co idzie do wtrysku, jest na dole zbiornika. To tyle z rzeczy co łatwo i szybko mona sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...