Jump to content

pitasss10

Pasjonat
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

About pitasss10

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Wlkp

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podoba Ci się taka choinka? Wiadomo wszystko rzecz gustu ale z umiarem, tutaj każdy projektor inny, listwy progowe też z innej parafii. Ledów naładowane we wnętrzu gdzie się da (nawet i mrugające), pokrętło regulacji manualnej wysokości świateł tym bardziej dyskwalifikuje przegląd, ponieważ nie sądzę aby było tam automatyczne poziomowanie świateł. Nie wiadomo czy lampy są ori (mogą być przeznaczone pod H7 jeśli depo). Jeśli jednak nadal jesteś zainteresowany tym egzemplarzem to proponuję rozkodować vin z wyposażenia, 3/4 będzie dołożone - pytanie czy było robione na pałę czy tak jak powi
  2. Poprawcie mnie jeśli się mylę ale MMI z wejściem SIM wychodziły tylko 3G+ Do powyższych spostrzeżeń kolegów dołożę kolejne swoje: Spójrzcie na przyciski otwierania szyb z tyłu - są z przed lifta Środek ulepiony tragicznie, więc i z zewnątrz może być różnie Odpuść go sobie
  3. To już Twoja indywidualna decyzja, możesz doskładać a możesz pójść w inną markę. W B7 bym się nie pakował, ewentualnei a6 c6, tylko tez poczytaj o silnikach
  4. Z tym budżetem tylko początki produkcji. Większego wyposażenia nie masz co oczekiwac (chyba, że w zamian za wysoki przebieg). Benzyny biorą olej i nie licz, że w tej cenie ktoś sprzeda zrobioną. Diesle pompa oleju do zrobienia, pompa wysokiego cisnienia do sprawdzenia, potencjalne problemy z DPF, EGR, luzem na półosi i dwumasą. Jeśli masz 30tys zł i nic więcej na pakiet startowy to odpuść
  5. Masz rację, nie wyglądają. Głównie chodziło mi o świecącą kierownicę
  6. Mam w domu b7 2.0tdi z przebiegiem 186 tys km, więc można.
  7. Głupoty gadasz, kierownica się świeci bo albo jest czymś wysmarowana albo po prostu nie była czyszczona i to zwyczajnie pot/brud.
  8. Przeczytaj kilka wątków na forum i się przekonasz
  9. Nie sądzę aby pompa wysokiego ciśnienia dawała jakieś oznaki dźwiękowe, przecież wystarczyłaby chwila błędnej pracy i masz opiłki w układzie oraz brak ciśnienia. W wątku o opiłkach kilka osób pisało, że kupiło nowe z allegro i jeszcze nikt nie narzekał. Osobiście kupiłem z auta testowego za jeszcze mniejszą kwotę i również nie narzekam
  10. Nie ma to nic do pompy. Uważasz, że opiłki szkodziłyby tylko podczas wypalania? Pompa nie daje oznaków, po prostu wyrzuca opiłki i masz po jeździe.
  11. Nie wiem jak w polifcie ale przedlift do podanej szerokości ET 35 będzie idealnie na równo z nadkolem
  12. Od tego regulatora ciśnienia paliwa na szynie powinni zacząć naprawę, w większości przypadków to właśnie on odpowiada za nierówną pracę silnika
  13. Tą profilaktyką możesz zabić pompę wysokiego ciśnienia, raczej te środki nie mają zbytnich właściwości smarnych. Korekty pokazywane przez VCDS nie są wiarygodne ( w teorii +/- 2) Nie masz żadnych problemów to nie szukaj ich na siłę, bo sam je sobie zrobisz
  14. pitasss10

    Akumlator

    Akurat jestem na tym samym etapie, dziś udało mi się zakodować zwykły akumulator, więc nie widzę przeciwwskazań do przejścia z AGM na kwas
  15. Dioda pod regulacją wysokości swiateł nie jest oryginalna
×
×
  • Create New...