Skocz do zawartości

pitasss10

Pasjonat
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pitasss10

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wlkp

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pitasss10

4

Reputacja

  1. Witam, przy zakupie b9 brać pod uwagę skrzynie s-tronic czy raczej całować w manuala? Kiedyś czytałem, że ktoryś model w b8 jest bardzo awaryjny i kosztowny w naprawie, jak to się ma do skrzyni SVQ, ktoś może taką użytkuje i ma znaczny przebieg aby się wypowiedzieć? Mam na oku 1.4 tfsi z silnikiem CVNA + skrzynia SVQ i zastanawiam się czy warto...
  2. Witam Panowie, dziś podczas jazdy moim oczom ukazała się choinka błędów (spirala, check, ESP). Po odczytaniu błędów jest ich sporo i co dziwne wszystko przyszło jednakowo: - 17903 Switch-Over Vavle for EGR Cooler (N345) Open or Short to Ground - 16629 Solenoid Vavle for Boost Pressure Control (N75) Open or Short to Ground - 19557 - Motor for Intake Manifold Flap (v157) Open or Short to Ground - 19460 Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359) Open or Short to Ground - 19462 Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J360) Open or Short to Ground - 19460 Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359) Open or Short to Ground 17995 Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145) Short to Ground 19558 Motor for Intake Manifold Flap (v157) No signal 16955 Brake Switch Implausible Signal - MIL ON Po wykasowaniu błędów wracają od razu bez odpalania silnika, dodatkowo po chwili od włączenia zapłonu zapalają się światła stop (czujnik sprawdzony w VCDS i działa prawidłowo + po wyłączeniu zapłonu świała gasną ale zapalają się przy wciskaniu pedału) Miał ktoś podobny przypadek? Podejrzewam, że gdzieś dostała się woda lub jakiś gryzoń ale od czego zacząć poszukiwania. Auto od kilku dni nocuje pod chmurką i od razu problemy. Audi A4 B7 2.0 TDI Do zamknięcia - przewody od przepływomierza i zaworu w filtrze powietrza stopiły się przez kontakt z chłodnicą spalin.
  3. pitasss10

    Co to za felga?

    Znalazłem, nie są to oryginalne felgi tylko Racing Line model 5185. Kwestia czy są cokolwiek warte pozostaje bez odpowiedzi
  4. pitasss10

    Co to za felga?

    Kojarzy ktoś takie felgi? Ciekaw jestem jak siedzą na B8 ale niestety nie wiem nawej taki mają numer katalogowy :/
  5. Trochę czasu już minęło, więc pewnie wiesz co z wtryskami. Według mnie będą szmelc Do wymiany pompa (nie ma poprawionych, są nowsze które mają mniejsze przebiegi a co za tym idzie problem nie występuje), raczej pompa progowa, filtr rzecz jasna. Próbować wyczyścić można zbiornik, przewody, listwę CR, czujnik ciśnienia
  6. pitasss10

    Silnik 2,0 TDI 136 KM

    Nie będzie To tylko 7km różnicy, więc podejrzewam że dla niektórych nie odczuwalne
  7. Nie, póki co nadal jeżdżę bez wymiany. Podniesienie obrotów jałowych uciszyło dwumas
  8. Wypalaniem serwisowym nie wyczyścisz sadzy, tak próbowałem. Nie było żadnego błędu, co nie oznacza że czujnik był sprawny. Wymiana pomogła w wypalaniu tak jak pisałem to rok temu ale przez zapchany już DPF rzadszych wypalań nie szło osiągnąć
  9. Witaj Post był pisany ponad rok temu, więc Twoja wypowiedź jest zbędna. Przez ten czas poradziłem sobie z problemem Czyszczenie mechaniczne DPF rozwiązało problem w 100%
  10. Jak dla mnie pali normalnie dla tego silnika. Jak się nagrzeje potrzebuje określoną ilość obrotów żeby zezwolić na start, przez to regeneracja rozruszników podobno pomaga + można spróbować dawkę startową na ciepłym zwiększyć. Mam w domu b7 z BLB i pali tak samo od początku
  11. pitasss10

    Problematyczne turbo

    Witajcie, mam problem z turbiną a ze szczegółami: Turbo wymienione na nowe oryginalne w ASO w Belgii w 2018r. Przy przebiegu rzędu 20tys km znalazłem mnóstwo metalowych opiłków w dolocie. Telefon do ASO - gwarancja obejmuje tylko w miejscu wymiany, więc decyzja o regeneracji. Wymieniłem do tego intercooler a węże dokładnie wyczyściłem. Turbo wróciło z nowym wnętrzem i o dziwo było je delikatnie słychać wewnątrz pojazdu (przed regeneracją zupełnie nic). Zrobiłem na nim 5 tys km i taka sama sytuacja - opiłki w układzie dolotowym, tyle że póki co jest ich mniej niż ostatnio. Czy te obie usterki mogą mieć jedną tą samą przyczynę, która siedzi gdzieś głębiej? O żadnej mapie/chipie mi nie wiadomo i też nie odczuwam aby takowa była, gdyby turbo nie miało smarowania to przecież padłoby wcześniej zgadza się? Jedynie do głowy przychodzi mi wadliwy odlew samej turbiny ale nie wiem czy to ma to jakiś konstrukcyjny sens - nie znam budowy turba/jak wirnik jest osadzony w obudowie
  12. Nie sądzę aby pompa wysokiego ciśnienia dawała jakieś oznaki dźwiękowe, przecież wystarczyłaby chwila błędnej pracy i masz opiłki w układzie oraz brak ciśnienia. W wątku o opiłkach kilka osób pisało, że kupiło nowe z allegro i jeszcze nikt nie narzekał. Osobiście kupiłem z auta testowego za jeszcze mniejszą kwotę i również nie narzekam
  13. Nie ma to nic do pompy. Uważasz, że opiłki szkodziłyby tylko podczas wypalania? Pompa nie daje oznaków, po prostu wyrzuca opiłki i masz po jeździe.
  14. Nie wiem jak w polifcie ale przedlift do podanej szerokości ET 35 będzie idealnie na równo z nadkolem
  15. Od tego regulatora ciśnienia paliwa na szynie powinni zacząć naprawę, w większości przypadków to właśnie on odpowiada za nierówną pracę silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...