
pitasss10
Pasjonat-
Content Count
131 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
8About pitasss10

Informacje
-
First name
Piotr
-
Location
Wlkp
Car
-
Car model
A4 B8
-
Car body
Sedan
-
Year of production
2009
-
Engine
2.0 TDI
-
Engine code
CAGB
-
Drive
FWD
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
ON
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Przeczytaj kilka wątków na forum i się przekonasz
-
Nie sądzę aby pompa wysokiego ciśnienia dawała jakieś oznaki dźwiękowe, przecież wystarczyłaby chwila błędnej pracy i masz opiłki w układzie oraz brak ciśnienia. W wątku o opiłkach kilka osób pisało, że kupiło nowe z allegro i jeszcze nikt nie narzekał. Osobiście kupiłem z auta testowego za jeszcze mniejszą kwotę i również nie narzekam
-
Nie ma to nic do pompy. Uważasz, że opiłki szkodziłyby tylko podczas wypalania? Pompa nie daje oznaków, po prostu wyrzuca opiłki i masz po jeździe.
-
Nie wiem jak w polifcie ale przedlift do podanej szerokości ET 35 będzie idealnie na równo z nadkolem
-
Od tego regulatora ciśnienia paliwa na szynie powinni zacząć naprawę, w większości przypadków to właśnie on odpowiada za nierówną pracę silnika
-
Tą profilaktyką możesz zabić pompę wysokiego ciśnienia, raczej te środki nie mają zbytnich właściwości smarnych. Korekty pokazywane przez VCDS nie są wiarygodne ( w teorii +/- 2) Nie masz żadnych problemów to nie szukaj ich na siłę, bo sam je sobie zrobisz
-
Dioda pod regulacją wysokości swiateł nie jest oryginalna
-
Masz już zregenerowane gniazdo. Składaj i użytkuj
-
Bosch robi dla audi ori czujniki, więc nie moim zdaniem nie trzeba przepłacać za logo
-
Nie, chłodnica ( wraz z kolektorem wydechowym ) jest do demontażu tylko przy wyciąganiu DPF-a
-
Led z przodu brak? Jak z historią wypadkową bo różnicy szczelin lewej a prawej strony widać, że takowa była
-
Akurat w tym tygodniu regenerowałem u siebie. Ściągasz podłogę pod silnikiem, filtr powietrza z całą puchą, węże od turbo, dla ułatwienia możesz zdjąć lampę, ściągasz podćiśnienie i wtyczkę z gruszki. Dalej odkręcasz 3 śruby łączące turbo z wydechem, sonde lambda, która jest w turbo(albo to czujnik temperatury), doprowadzenie oraz odprowadzenie oleju do turbo, 3 śruby łączące turbo i kolektor wydechowy (uzbrój się w cierpliwość przy przykręcaniu), wspornik między turbo a blokiem silnika. Wyciągasz ją do góry. Przemyśl też wymianę intercoolera ( w zależności od usterki turbo)
-
Zamień miejscami przetwornice, sprawdzisz tym czy żarniki czy przetwornice do wymiany