Jump to content

pitasss10

Pasjonat
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8

About pitasss10

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Wlkp

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przeczytaj kilka wątków na forum i się przekonasz
  2. Nie sądzę aby pompa wysokiego ciśnienia dawała jakieś oznaki dźwiękowe, przecież wystarczyłaby chwila błędnej pracy i masz opiłki w układzie oraz brak ciśnienia. W wątku o opiłkach kilka osób pisało, że kupiło nowe z allegro i jeszcze nikt nie narzekał. Osobiście kupiłem z auta testowego za jeszcze mniejszą kwotę i również nie narzekam
  3. Nie ma to nic do pompy. Uważasz, że opiłki szkodziłyby tylko podczas wypalania? Pompa nie daje oznaków, po prostu wyrzuca opiłki i masz po jeździe.
  4. Nie wiem jak w polifcie ale przedlift do podanej szerokości ET 35 będzie idealnie na równo z nadkolem
  5. Od tego regulatora ciśnienia paliwa na szynie powinni zacząć naprawę, w większości przypadków to właśnie on odpowiada za nierówną pracę silnika
  6. Tą profilaktyką możesz zabić pompę wysokiego ciśnienia, raczej te środki nie mają zbytnich właściwości smarnych. Korekty pokazywane przez VCDS nie są wiarygodne ( w teorii +/- 2) Nie masz żadnych problemów to nie szukaj ich na siłę, bo sam je sobie zrobisz
  7. pitasss10

    Akumlator

    Akurat jestem na tym samym etapie, dziś udało mi się zakodować zwykły akumulator, więc nie widzę przeciwwskazań do przejścia z AGM na kwas
  8. Dioda pod regulacją wysokości swiateł nie jest oryginalna
  9. Masz już zregenerowane gniazdo. Składaj i użytkuj
  10. Bosch robi dla audi ori czujniki, więc nie moim zdaniem nie trzeba przepłacać za logo
  11. Nie, chłodnica ( wraz z kolektorem wydechowym ) jest do demontażu tylko przy wyciąganiu DPF-a
  12. Led z przodu brak? Jak z historią wypadkową bo różnicy szczelin lewej a prawej strony widać, że takowa była
  13. Akurat w tym tygodniu regenerowałem u siebie. Ściągasz podłogę pod silnikiem, filtr powietrza z całą puchą, węże od turbo, dla ułatwienia możesz zdjąć lampę, ściągasz podćiśnienie i wtyczkę z gruszki. Dalej odkręcasz 3 śruby łączące turbo z wydechem, sonde lambda, która jest w turbo(albo to czujnik temperatury), doprowadzenie oraz odprowadzenie oleju do turbo, 3 śruby łączące turbo i kolektor wydechowy (uzbrój się w cierpliwość przy przykręcaniu), wspornik między turbo a blokiem silnika. Wyciągasz ją do góry. Przemyśl też wymianę intercoolera ( w zależności od usterki turbo)
  14. Zamień miejscami przetwornice, sprawdzisz tym czy żarniki czy przetwornice do wymiany
×
×
  • Create New...