Jump to content

pitasss10

Pasjonat
  • Content Count

    126
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6

About pitasss10

Informacje

  • First name
    Piotr
  • Location
    Wlkp

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. pitasss10

    Akumlator

    Akurat jestem na tym samym etapie, dziś udało mi się zakodować zwykły akumulator, więc nie widzę przeciwwskazań do przejścia z AGM na kwas
  2. Dioda pod regulacją wysokości swiateł nie jest oryginalna
  3. Masz już zregenerowane gniazdo. Składaj i użytkuj
  4. Miesiąc temu znajomy szukał b8 właśnie w okolicach 26tys. Obejrzał 4 sztuki, jedna gorsza od drugiej z pomalowanymi oponami w kolor nadwozia włącznie. Nie napalaj się na b8 z taką kwotą. Sama kwestia wymiany rozrządu (nawet faktura nie da Ci potwierdzenia, że jest zrobiony), wymiany pompy wysokiego ciśnienia i zajrzenie do imbusa + ewentualna regeneracja z wymianą olejową podchodzi pod 4 tys a to tylko podstawowy jak dla mnie serwis. Niech dojdą opony do wymiany (nie mówiąc o drugim komplecie na zime), tarcze, klocki i już kolejne 2 tys. Oczywiście przejedź się obejrzeć kilka sztuk
  5. Nawet jeśli diesel to owszem są ogłoszenia za 25-27tys ale niczego porządnego bym się po tych samochodach nie spodziewał (nie mówiąc już o jakimkolwiek wyposażeniu ponadpodstawowym). Druga sprawa, że trzeba zostawić trochę budżetu na pakiet startowy.
  6. Rozumiem, że jego cena mieści się w 40tys? Jeśli nie to nie zaśmiecaj wątków
  7. Zapewne w swoim 1.9 tdi z 2002 roku masz mniej Ze zdjęć jedyne co można powiedzieć to brak s-line i dość duży stan płynu chłodniczego. Osobiście nie lubie też tak wyczyszczonej komory silnika.
  8. Tutaj też rozrząd jest od strony ściany grodziowej na łańcuchu, wymiana około 3tys. Jak na oferowane osiągi spalanie dość duże, więc przydałoby się zainteresować LPG
  9. Chyba piszesz o s-tronik bo na pewno nie o multi. W b8 są już poprawione i rzadko kto wylewa żale na ich temat
  10. Osobiście wolałbym wejść w b8 nawet bez ledów niż w b7. Zupełnie inny komfort jazdy a w cenie jaką zakładasz do 35k spokojnie znajdziesz coś wartego zakupu i to młodsze niż 2008. Przy ewentualnych oględzinach warto złapać lewą półoś (spod maski) i sprawdzić luzy góra-dół, jeśli będą znaczne jest spore pole do negocjacji bo temat znany jako wada fabryczna skrzyni biegów. Zostaw sobie budżet na rozrząd, zajrzenie do pompy oleju ewentualnie jeszcze pompy wysokiego ciśnienia i spokojnie szukaj b8
  11. Mylisz się, 100mm imbus też się wytrze tyle, że później. Opiłki w paliwie dotyczą praktycznie wszystkich roczników a nie tylko tych przed 2010 i nie tylko audi (przykład passat b7 2014 pompa zatarta)
  12. Bosch robi dla audi ori czujniki, więc nie moim zdaniem nie trzeba przepłacać za logo
  13. Nie, chłodnica ( wraz z kolektorem wydechowym ) jest do demontażu tylko przy wyciąganiu DPF-a
  14. Led z przodu brak? Jak z historią wypadkową bo różnicy szczelin lewej a prawej strony widać, że takowa była
×
×
  • Create New...