![](https://a4-klub.pl/uploads/set_resources_53/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
adam20mada
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O adam20mada
![](https://a4-klub.pl/uploads/monthly_2021_07/pasjonat.png.55784d84fd4ac89d99961c0920c45297.png)
Osiągnięcia adam20mada
0
Reputacja
-
Nie mam takiego klucza do świec ale w poniedziałek pożyczę i zobaczę. Na gazie auto wkreca się normalnie tylko ta benzyna. Gwałtowne dodanie gazu zamula auto jak daję powoli to normalnie się wkręca. Przy tym gwałtownym dodawaniu gazu to słychać z obudowy filtra takie głuche ''wybuchy'' tak jakby powietrze nie dochodziło albo właśnie byłoby go za dużo. I w ogóle silnik zaczął delikatnie rzucać na boki. Popatrzę jeszcze jutro .
-
Przepłukałem wtrysk psikłem WD-40 postukałem w niego i zaczął chodzić znaczy sie już z niego leci. Ale mój problem zostaje ten sam gwałtowne dodanie gazu muli go prawie obroty schodzą do zera. W pasacie b5 mam tak ze wciskam gaz a on wkreca sie aż miło. Przepływomierz ściągnąłem i dmuchnąłem w niego i nic . W pasku dmuchnąłem i auto prawie przygasło. Więc może przepływka. VAG był robiony 3 tyg temu i pokazało sonde to wymieniłem i było ok ale jak stał to coś go walnęło i już nie chce chodzić dobrze ( obraził sie) ;(
-
Kolego miałeś racje , dzisiaj zdjąłem listwę z wtryskiwaczami i po odpaleniu auta tylko trzy pryskały mgiełką a jeden nawet nie drgnął . Trzeba bedzie kupić wszystkie nowe. Dzięki pozdrawiam
-
Witam mam taki problem jak wiele forumowiczów ale jednak nie mogę mojego przypadku znaleść. Audi ma gaz zwykły. Silnik 1.8 20v rok 1996. Mianowicie wszystko było ok jakieś 3 tygodnie temu jak wymieniłem sonde obroty nie falowały. Ale auto stało teraz 3 tygodnie , czasem odpaliłem na chwile ale nie jeździłem. I teraz moje problemy: autko jak odpalę chodzi na wyższych obrotach jest ok ale jak spadną do 900 to też jest ok(czasem) ale wystarczy że dodam gazu i już zaczynają falować. Strasznie zaczeła lecieć mi woda z rury z lekką sadzą. I śmierdzi paliwem z rury. Jak dodam gazu to czasem nawet strzeli w obudowie filtra (wszystkie objawy na benzynie). Może nie bardzo ale troszkę ciężko wkreca sie na obroty widać taki skok od 900 do 1200 później niby idzie. Filtr pow.nowy. A na gazie dzieje sie tak że jak gaszę auto to dalej chodzi z 10s. (nowy reduktor) na benzynie normalnie gaśnie od razu. Macie jakieś sugestie albo ktoś miał taki przypadek. Mam Vag-a za 800zł Multi SCAN ale nie komunikuje sie z Audi jak coś to w poniedziałek podlece do mechaniora ale przez weekend pobawię się sam. Pozdrawiam .....
-
Witam wszystkich forumowiczów Audi A4 . Mam nadzieję że będę mógł zaczerpnąć tutaj informacji jak również podzielić się swoją wiedzą. Pozdrawiam