Skocz do zawartości

adam20mada

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam20mada

Osiągnięcia adam20mada

0

Reputacja

  1. Nie mam takiego klucza do świec ale w poniedziałek pożyczę i zobaczę. Na gazie auto wkreca się normalnie tylko ta benzyna. Gwałtowne dodanie gazu zamula auto jak daję powoli to normalnie się wkręca. Przy tym gwałtownym dodawaniu gazu to słychać z obudowy filtra takie głuche ''wybuchy'' tak jakby powietrze nie dochodziło albo właśnie byłoby go za dużo. I w ogóle silnik zaczął delikatnie rzucać na boki. Popatrzę jeszcze jutro .
  2. Przepłukałem wtrysk psikłem WD-40 postukałem w niego i zaczął chodzić znaczy sie już z niego leci. Ale mój problem zostaje ten sam gwałtowne dodanie gazu muli go prawie obroty schodzą do zera. W pasacie b5 mam tak ze wciskam gaz a on wkreca sie aż miło. Przepływomierz ściągnąłem i dmuchnąłem w niego i nic . W pasku dmuchnąłem i auto prawie przygasło. Więc może przepływka. VAG był robiony 3 tyg temu i pokazało sonde to wymieniłem i było ok ale jak stał to coś go walnęło i już nie chce chodzić dobrze ( obraził sie) ;(
  3. Kolego miałeś racje , dzisiaj zdjąłem listwę z wtryskiwaczami i po odpaleniu auta tylko trzy pryskały mgiełką a jeden nawet nie drgnął . Trzeba bedzie kupić wszystkie nowe. Dzięki pozdrawiam
  4. Witam mam taki problem jak wiele forumowiczów ale jednak nie mogę mojego przypadku znaleść. Audi ma gaz zwykły. Silnik 1.8 20v rok 1996. Mianowicie wszystko było ok jakieś 3 tygodnie temu jak wymieniłem sonde obroty nie falowały. Ale auto stało teraz 3 tygodnie , czasem odpaliłem na chwile ale nie jeździłem. I teraz moje problemy: autko jak odpalę chodzi na wyższych obrotach jest ok ale jak spadną do 900 to też jest ok(czasem) ale wystarczy że dodam gazu i już zaczynają falować. Strasznie zaczeła lecieć mi woda z rury z lekką sadzą. I śmierdzi paliwem z rury. Jak dodam gazu to czasem nawet strzeli w obudowie filtra (wszystkie objawy na benzynie). Może nie bardzo ale troszkę ciężko wkreca sie na obroty widać taki skok od 900 do 1200 później niby idzie. Filtr pow.nowy. A na gazie dzieje sie tak że jak gaszę auto to dalej chodzi z 10s. (nowy reduktor) na benzynie normalnie gaśnie od razu. Macie jakieś sugestie albo ktoś miał taki przypadek. Mam Vag-a za 800zł Multi SCAN ale nie komunikuje sie z Audi jak coś to w poniedziałek podlece do mechaniora ale przez weekend pobawię się sam. Pozdrawiam .....
  5. Witam wszystkich forumowiczów Audi A4 . Mam nadzieję że będę mógł zaczerpnąć tutaj informacji jak również podzielić się swoją wiedzą. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...