Skocz do zawartości

donk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O donk

Osiągnięcia donk

0

Reputacja

  1. Czy wyciągając go jest ryzyko zapowietrzenia układu?
  2. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 FL Component: 1.9l R4 EDC 00SG 0814 Coding: 00002 Shop #: WSC 00325 1 Fault Found: 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109) 04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent Readiness : N/A Problem pojawił się wczoraj,mianowicie na zimnym silniku autko odpala dobrze ale po dłuższej jezdzie jest już problem. Trzeba dłużej pokręcić i jak już zaskoczy to obroty na sekundę wskakują na ok 2-2.5k po czym zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych i brakuje mocy Błąd był kasowany ale wyrzuca go spowrotem Dzięki Maciek
  3. Ale temperatura na desce jest w normie wiec juz sam nie wiem,a waz tak dolny zimny a gorny goracy
  4. Nagrzewnica przeplukana ale dalej pluje.zauwazylem zato ze chlodnica po dluzszej jezdzie jest goraca w jednym miejscu a reszta zimna:/ wyglada na to ze nastepna do roboty bedzie ona
  5. Witam. Podepne sie pod temat kolegi gdyz borykam sie z podobnym problemem z tym ze roznica jest silnik(1.9tdi AHU) Termostat zostal wymieniony dwa razy,szczelnosc ukladu tez sprawdzana i wszystko jest OK. Nie ma oleju w zbiorniczku wody ani majonezu na korku oleju,bialego dymu z wydechu te nie wiec raczej uszczelka odpada. Zato ogrzewanie jest nie za dobre co zwrocilo moja uwage na ten post. Pytanie czy to moze byc nagrzewnica czy uklad chlodzenia w tdi jest inaczej zrobiony Dzieki Maciek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...