Skocz do zawartości

mat18b

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mat18b

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mat18b

0

Reputacja

  1. mat18b

    zatarty wymiana nie pali

    Witam, od ponad 2 miesięcy mam problem z Audi, który zaczął się na autostradzie gdzie wyskoczyła narzeczonej kontrolka ciśnienia oleju. Jak niestety później się okazało, pompa oleju która była wadliwie wykonana przez audi (wycierał się wałek o kształcie sześciokąta, o czym niestety nie wiedziałem) odmówiła posłuszeństwa i silnik się zatarł. Więc co było robić zakupiłem słupek z anglika i został wymieniony silnik przy tym regeneracja turbo i pompy oleju (aby już nie było psikusa). Wszystko zostało złożone i tutaj zaczęły się kolejne schody bo auto nie chciało odpalić. Po ok. tygodniu dniagnoza wykazała ze jeden z trysków za długo leżał i się "skleił" przez co nie podawał wystarczającego ciśnienia. Zakupiłem więc nowy, wszystko zostało złożone i auto odpaliło..., odpaliło i chodziło przez chwile na wolnych obrotach, ale świeciła się kontrolka oleju (wiadome silnik trochę stał chociaż teoretycznie powinien nawet na niskich obrotach podpompować olej by czujnik to wykrył) i mechanik chciał mu pomoc by odbyło się to szybciej dodał lekko gazu, wtedy auto zgasło i już nie udało się go odpalić. Mechanik wyczytał, że to zabezpieczenie aby nie uruchamiać silnika bez oleju i kasuje się to po przez odłączenie klemy ale nic kompletnie to nie daje. Błędów na komputerze brak teoretycznie wszystko ok. Już sam nie wiem co robić, może ktoś miał podobną przeprawę bo już wyrywam sobie włosy z głowy (mechanik podobnie) jak to auto uruchomić. Dodam, że opiłków pompie CR nie ma ciśnienie paliwa niby jest układ odpowietrzony (chwilę przecież palił, na wolnych obrotach).
  2. Błąd został skasowany VAG'iem i po problemie. :>
  3. Mam dokładnie identyczny problem od momentu gdy wyciągnąłem licznik bo zachciało mi się montować aluminiowe ringi na liczniki (a przyznam, że nie odłączyłem wcześniej aku ) kontrolka AIRBAG świeci się po zapaleniu z 2-3 min i dopiero potem gaśnie. W autku mam tylko dwie poduszki więc problem z poduszkami foteli nie wchodzi w grę . Dziś podjadę na VAGa może coś się dowiem ale powiem szczerze, że wolałbym żeby tego licznika już nie wyciągać bo to strasznie delikatny element....
  4. Witam wszystkich serdecznie mieszkam około 10 km od Krakowa i jestem szczęśliwym posiadaczem A4 sedan rocznik 96 1.8 + LPG niestety oznaczenia silnika nie podam bo nie wiem jak sprawdzić (jeszcze nie wiem ;]).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...