Skocz do zawartości

patroner

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patroner

Osiągnięcia patroner

0

Reputacja

  1. Witam, wreszcie mogę się cieszyć nie zagrzewającym się samochodem przy 35 stopniach upału z włączoną klimą Otóż mój problem został rozwiązany tak: zawiozłem samochód do innego mechanika, który rozebrał pompę wody i stwierdził, że nie działa poprawnie (przyp: pompa została wymieniona na nową po zakupie samochodu 2 mies temu u innego mechanika). Koleś radził mi jechać do mechanika, który mi tą pompę kupił i zakładał; ponoć jeśli była nowa to można ją dać do reklamacji i jeśli mechanik jest w porządku to nie poniosę kosztów z wymianą. Pojechałem do mechanika od pompy a ten wymienił mi termostat nic nie wspominając o pompie. Problem ustał, temperatura średnia to ok 80 stopni. Raz zdarzyło mi się dojść do 90 ale po kilku minutach spadła. Podejrzewam, że mechanik po prostu wymienił wadliwą, założoną wcześniej przez niego pompę na nową, ale żeby nie podważać jego renomy wszystko zepchnął na termostat, który postanowił wymienić. Gdy jeździłem do niego kilka razy wcześniej to mówił, że to nie może być termostat i nic mi nie może już na to poradzić... W międzyczasie wymienił mi wiskozę, co nic nie dało. I teraz tak: zapłaciłem za wymianę wiskozy (zapewne sprawnej) 150zł, za termostat (prawdopodobnie też sprawny) 70zł i za diagnozę u innego mechanika 70zł. A więc 300zł dodatkowych kosztów mi wyszło, przez złą pompę wody. Pozdro;)
  2. Układ odpowietrzony przez owego mechanika, na tym to chyba trudno się nie znać
  3. Póki co znalazłem nowego mechanika i zamierzam się w przyszłym tygodniu do niego wybrać i zobaczymy...
  4. Z tego co czytałem moje podejrzenia też padają na pompę wody. Mechanik powiedział, że nówka. Czyli jest możliwość, że założył zły model pompy? Brysio, wiesz może jaka pompa została założona w tym passacie? Z tego co widziałem na allegro to pompy wody są dosyć uniwersalne (ta sama dla roczników 94-01 90KM 110 i 75), to mechanik musiałby nieźle się walnąć na tym. Jak już pisałem w wcześniejszych postach czujnik został sprawdzony na Vagu i wskazuje temperaturę dokładnie taką co wskazówka na liczniku.
  5. Wg. mechanika wszystkie węże OK i układ chłodzenia drożny, wymieniona wiskoza, pompa wody, czujnik sprawdzony przez komputer i OK. Temperatura na climie dochodzi do 90 tylko, na zegarze idzie dalej. Auto się przegrzewa, przy włączonej klimie jeszcze szybciej. Mechanik powiedział, że nie może mi już pomóc. Dodam może, że po zakupie samochodu jechałem nim 100km do domu i w prędkościach dochodzących do 140km/h i było OK, dałem do mechanika wymienić rozrząd i pompę wody i zaczęły się schody... Nie wiem co teraz mogę z tym zrobić, jak nawet mechanik nie umie pomóc xD
  6. Chciałbym powrócić do tematy mojego problemu. Podłączyłem pod kompa samochód i czujniki są ok. Mechanik sprawdzał obieg cieczy i mówi, że ok. Wadliwa była wiskoza i została wymieniona. Niestety auto nadal osiąga wysoką temperaturę tyle, że nieco później... Nie wiem co z tym zrobić teraz[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2010, 21:19_________________________________________________Dzisiaj zauważyłem dziwny objaw w związku z moim problemem. Temperatura silnika wzrasta tylko wtedy gdy włączona jest klimatyzacja. Ktoś wie o co chodzi?
  7. Na razie dobiłem do ok 110 stopni i mi nie wyrzucało. Sprawdzę dokładnie jutro bo nie przyglądałem się. Z tego co pamiętam gorące były dwa węże idące do środka (do dmuchawy?) i jeden z wychodzących z zbiornika wyrównawczego. no to pod WAG podłączę w niedzielę, znajomy ma sprzęt.
  8. Witam, temat na forum poruszany wiele razy ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Kupiłem niedawno Audi, dałem do mechanika wymienić rozrząd i pompę wody. Silnik zaczął osiągać wysoką temparaturę, aż podczas jazdy włączyła się kontrolka od wody. Wraz z mechanikiem odpowietrzyłem układ. Jednak teraz temperatura przy średnio 2tys obrotów jest na poziomie 100 stopni wzwyż. Węże odprowadzjące i doprowadzające są ciepłe. Ogrzewanie daje ciepłe powietrze. Na climatronicu temperatura nie przekracza 90. Mechanik powiedział, że mogę tak jeździć, bo gdyby faktycznie temperatura była wciąż powyżej 100 stopni to by mi wystrzeliła woda i że może być coś nie tak z czujnikiem. Co o tym myślicie? Trochę boję się jeździć na ciągle nagrzanym silniku. Temperaturę 90 stopni trzyma tylko jeśli nie przekracza się 1600 obrotów.
  9. Witam, zamierzam stać się posiadaczem Audi A4. Dotąd jeździłem golf III i mam nadzieję, ze poczuję różnicę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...