Skocz do zawartości

rafalc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rafalc

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. a ja wymienilem rozrzad przyy 200k teraz mam 227 zaplacilem 1600 w ASO. pojechalem do mechanika i sie za glowe zlapal poza paskiemi napinaczem rozrzadu nic wiecej nie wymienili. zaplacilem nie wim za co. a inne rolki juz sie koncza.... nawet sa przekrzywione. MOWA o Serwisie INTER WELM w Bielsku. Poprostu zalamka, Nie mam juz rachunku i nie jestem w stanie tego juz zareklamowac. A moi znajommi ostrzegali mnei przed serwisem AUDI w bielsku. Jesli ktos chce miec samochod po naprawie w gorszym stanie niz ma i odchudzic znacznie portfel to polecam ten serwis
  2. Problem rozwiązany. Tak jak podpowiadano mi na forum, okazało się ze winne sa przeguby wewn. ...które skończyły się. Nie można kupić zamienników. Nikt ich nie produkuje.sprawdzalem w kilku hurtowniach. Cena 700 zł/szt w ASO przy zwrocie starych. Dziekuje klubowiczom za POMOC.
  3. autko rozebrane.. wstepnie wyglada to na prawy wewn przegub. wyglada na wytarty... i nawet ogranicznik w nim jest zuzyty.... zobacze co po wymianie. Tylko jeszcze musze go namierzyc. Mam tylko pytanie.. on musi byc razem z polosia? Ew... jak sie go wymienia?[br]Dopisany: 04 Maj 2010, 23:40_________________________________________________Mam Pytanko. W ASO Audi przegub wewn kosztuje 700 pod warunkiem zdania starego. Ale polecaja z polosia za 2900 .... Wiec nie ma mowy o AUDI. Pytanie czy ta przegub można zdemontować z półosi? Czy jest to trudne? i gdzie najlepiej zamówić takie coś. HELP
  4. No tak... to nie 125P :)aczkolwiek.... przeguby to nie koniec moich wydatków do tego Audi. Czeka mnie jeszcze wymiana pompy wysokiego ciśnienia... kończy się Multitronic... zawieszenie już zaczyna stukać...nie wspomnę o nieszczęsnej pompie oleju w silniku BLB Więc dylemat remontować czy sprzedać... choć przyznam ze do tej pory prowadziło się świetnie.
  5. Poduszki już są na wykończeniu. bardzo mocno spękane a silnik już się buja sośc mocno. Dlatego wymieniam. Auto ma 237k km. [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 11:55_________________________________________________ [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 11:57_________________________________________________Zadzwoniłem dziś do ASO Audi, jeden przegub 750 zł pod warunkiem zwrotu starego.... troszkę wymiękłem.. postanowiłem rozkręcić autko na części i dokładnie sprawdzić który to przegub daje mi popalić. Powiedzcie mi.. to częsty przypadek tych autach w czy jestem szczęściarzem którego to spotkało ? Dodam że wczeniej migałem Japończykami i nigdy nie było problemów... dodam że... żadnych.
  6. Jeżeli wymiana poduch nie da oczekiwanego rezultatu zabiorę się za przeguby. Mam tylko że to nie skrzynia....Napisze później jaki jest efekt.
  7. Witam. Właśnie dowiedziałem że Silnik 2.0 TDI BLB jest jednym z największych bubli jakie Audi wypuściło.. Chodzi tutaj o pompę oleju i ścierające się wałki. wiem też że nie wszystkie silniki BLB mają tą wadliwą konstrukcję. Jak sprawdzić czy mój silnik jest już poprawiony? Forumowicze pisali ze 150-200 tys i silnik pada.. mój ma 237 i nie słychać nawet szumu z miski olejowej (podobno taki jest objaw). Czy ktoś już przerabiał taki temat? Pozdro Rafał
  8. Witam. Posiadam a4 2005 rok model 2006 multitronic 2.0 TDI. Mam taki problem.. ... przy dodawaniu gazu samochód wchodzi w wibracje na kierownicy i karoserii... Rozpędzając go np droga szybkiego ruchu 120km i skracając kierownica w lewo (łuk drogi) wibracje zanikają. Podobnie dzieje się na łuku w prawo. wibracje zaczynają być odczuwalne już prz 70km/h. Jak myślicie? co to może być? Zaczynam naprawę od wymiany poduszek pod skrzynią i silnikiem.... a jeśli to nie pomoże co dalej? Help Rafał
  9. Witam. Jestem posiadaczem A4.. z mnostwem problemow. Mam nadzieję że uda mi się tutaj uzyskać pomoc w naprawie mojej a4.. I oczywiście moze moje doświadczenia się komuś przydadzą ? Pozdro Rafał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...