Skocz do zawartości

mariannek86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mariannek86

  1. Kolega ma racje układ jest wysokociśnieniowy. węże muszą się zrobić twarde bo tam jest jakieś 1,2 atm:)
  2. Niczym się nie przejmujcie Panowie wałek rozrządu całe czas się obraca i musi dmuchać
  3. Jest sposób ale z tym musisz udać się do mechanika. Skoro jest luz an kierownicy to i na kołach go wyczujesz. Trzeba podnieść auto, ruszać kołami prawo lewo krótkimi ruchami, położyć rękę na drążku kierowniczym i po prostu no wyczuć gdzie jest luz. Aha ważna sprawa silnik musi być wtedy zapalony:) Pomógł bym Ci gdybyś mieszkał trochę bliżej:)
  4. Kolego Teoria mówi swoje praktyka swoje. Skoro tak dobrze wszystko wiesz to sobie lej pełny syntetyk cały czas w razie ubytków dolewaj, w razie zbyt dużych ubytków remontuj silnik i tak cały czas Twoje pieniądze Twoje autko rób jak chcesz:)
  5. a żeby sprawdzić tył wystarczy podczas jazdy delikatnie zaciągnąć ręczny jak drga to tył do wymiany:) pozdrawiam
  6. Witam jeżeli stuka na włączonym silniku to jeszcze nie wiadomo co nie koniecznie listwa. Mogą być wybite końcówki drążków kierowniczych, drążki kierownicze któryś z wahaczy górnych. Wiec nie martw się to nie musi być listwa. [br]Dopisany: 06 Maj 2010, 00:13_________________________________________________Najlepiej jedz na stacje kontroli niech przeczepią cały przód i wyjdzie czarne na biłym:)
  7. Witam Panowie jeżeli silnik ma przejechane 200 tys to nie można myśleć ze pierścienie tłoki tuleje uszczelniacze zaworów są nowe. Wszystko się zużywa. Oczywiście można szukać przyczyny. Tylko pytanie czy to się opłaca? A do kolegi to olej półsyntetyczny jest bardziej gęsty niż fullsyntetyk!
  8. Oczywiście że normalne na wyłączonym silniku pompa wspomaganie nie działa wiec listwa nie ma ciśnienia oleju i musi stukać.
  9. Witam Jeżeli nie ma żadnych luzów to jedyne wyjście to poprawiać jeszcze raz zbieżność. Ewentualnie możesz sprawdzić opony czy czasem nie są nie równo zdarte tzn ścięte:)
  10. Witam Według mnie to podstawowe pytanie brzmi: Jaki olej lejesz? Tzn pełny syntetyk czy pół syntetyk? Jeżeli pełny to ja bym od razu zmieniał na pół syntetyk:) Moja audi 2,6 V6 jeździła do 220 tysięcy km na pełnym syntetyku zamontowałem gazik i zmieniłem na pół syntetyk i żadnych problemów:) Pozdrawiam
  11. Witam wszystkich [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...