Skocz do zawartości

bibiak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bibiak

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bibiak

0

Reputacja

  1. Po blisko 3 tygodniach niedziałania FIS zaczął działać na nowo - kondensator popiszczał i przestał po czy nastała jasność
  2. Napisz czy była potrzeba ustawiania liczników, a jeżeli tak to w jaki sposób
  3. Wymiana samego wyświetlacza nie pomoże?
  4. Cześć, w dniu dzisiejszym trafił mi się taki sam przypadek. W drodze wyświetlacz zgasł i wydał kilka sygnałów dźwiękowych jak podczas awarii. Przeprowadziłem reset MMI - niestety nic to nie dało. Aktualnie słyszę piszczenie jakby kondensatora. Do komputera jeszcze się nie podłączałem - może jutro mi się uda. Bezpieczników także nie ruszałem. Coś odkryłeś przy okazji swojego przypadku ? Ktoś jest w stanie podzielić się swoimi doświadczeniami ?
  5. No to sprawa się wyjaśniła. Dzięki Panowie. Przemiła Pani z PZU zapytała mnie o informacje, których nie znam. Może ktoś mi powie: 1. kolor szyby? 2. czy jest pasek na górze i jaki jest kolor? 3. czy jest pasek ofsetowy dookoła szyby? 4. czy czujnik deszczu jest doczepiany, czy doklejany? 5. czy antena jest zintegrowana z szybą? PR-Code dla mojej szyby to: 4GF = Windshield in heat-insulating glass
  6. Moduł? Masz na myśli przycisk na panelu środkowym, czy sterownik ?
  7. Aktualnie znajdują się w stadium wymiany przedniej szyby i zastanawiam się, czy przypadkiem nie dałoby się skorzystać z okazji i zamontować wersję z funkcją defrost aczkolwiek potrzebuję informacji, czy to w ogóle jest możliwe i z jakimi dodatkowymi krokami może się to wiązać. Czy ktoś przeprowadzał takiego moda ?
  8. Pierwotnie wykonałem zakupy zgodnie z artykułem, ale jak już dobrałem się do schowka to okazało się, że nie mam gdzie się z tym podłączyć. Przeprowadziłem analizę najprostszej możliwości podłączenia się do źródła zasilania – co by nie grzebać się z zapaliczką co było proponowane przez wrclaguna. W tym celu postanowiłem użyć wolne (w/g dokumentacji Audi) port bezpieczników – okazało się, że pierwsze 4 porty posiadają zasilanie i wystarczy dołożyć wtyk. Jako masę użyłem śrubę M8 znajdującą się tuż przy gniazdach bezpieczników – brak zdjęcia. ps. jeżeli chodzi o podłączenie się do źródła zasialania to alternatywą w tym modelu jest podłączenie się pod kostkę T17g (bodajrze), która to znajduje się na prawym słupku na wysokości kostki. Jako, że nie chciałem stracić oryginalnych kabli Audi postanowiłem poszukać po sklepach końcówki, która odpowiadała by oryginałowi. Udało się po kilku dniach oglądania zdjęć i rysunków technicznych odnaleźć ideał (F280). Dodatkowo by podłączyć się do bezpieczników wymagana jest końcówka (F500). Lista zakupów I opis instalacji prezentuję poniżej. Lista zakupów: - 4x konektor wtyczek Audi (KONEKTOR PIN ZENSKI F280 2,8 0,2-1,5mm2) - allegro - 2x 893 971 632 (wtyczka 2PIN Audi) - autoryzowany serwis/allegro - 1x 8D0 947 415 (lampka schowka) - 1x konektor bezpiecznika (KONEKTOR PIN ZENSKI F500 0,5-1,5mm2) - allegro - 1x końcówka oczkowa M8 - 1x nakrętka nierdzewna samokontrująca M8 - 1x złączka 12+ PIN – najmniejszą jaką udało mi się dostać to 16PIN - 5m kable 2x0.5mm2
  9. Ta pierwsza kostka (ta mniejsza na zdjęciu 4) to czujnik 3. Ja mam problem z 1. Co prawda jak poruszam wszystkimi to mam problem z głowy na tydzień, a później znowu problem wraca.
  10. Problem wciąż powraca. Zdjęcia silniki i kabli widocznych od góry (dużo się powtarza): Zdjęcie1: Zdjęcie 2: Zdjęcie 3: Zdjęcie 4: Zdjęcie 5: Zdjęcie 6: Zdjęcie 7: Zdjęcie 8: Zdjęcie 9: Zdjęcie 10: Zdjęcie 11: Proszę o pomoc we wskazaniu kabla, którym powinienem się zainteresować.
  11. Ok, dzieki za info. Sprawdzę i dam znać jaki jest status ---------- Post dopisany 02-11-2012 at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany 24-10-2012 at 10:55 ---------- Byłem u elektromechanika. Podotykał jakieś złączki, podłączył komputer. Nic nie wziął, a problem wygląda, że zniknął.
  12. Tak, błąd kasowałem kilkakrotnie. Staram się zdiagnozować w czasie jazdy w jakich warunkach się pojawia, ale jak na razie nic mi do głowy nie przychodzi
  13. Koledzy, czy któryś może mi powiedzieć z którymi czujnikami/elementami może być związany błąd: 5260($00148C):24 Czujnik 1 temperatury spalin rząd 1 Usterka elektryczna, Brak sygnalu/komunikacji Lamp OFF sporadyczny Informacje o sterowniku: Numer Sterownika: 03L906022MR Nazwa: J 623 R4 2,0L EDC Kodowanie: 08 0104002C18072118 SW: 5485
×
×
  • Dodaj nową pozycję...