Skocz do zawartości

zygi33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zygi33

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

359 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zygi33

0

Reputacja

  1. Po zabiegu. Po wpięciu nowego licznika zaświecił się od razu bez programowania. Na wyświetlaczu napis SAFE (ochrona komponentu) Trzeba było dokonać adaptacji do wyposażenia znajdującego się w aucie, zdjąć ochronę, następnie ustawienie przebiegu auta. Czas operacji 2,5h. Aby wyjaśnić nie ja to robiłem Ile kosztował cie nowy licznik z wgrywaniem komponentów? Mi udalo wymienic się sam wyświetlacz między zegarami- 700 zł plus kurier i montaż. Cała impreza licznik allegro 400 zł + ustawienie licznika, ochrona 200 zł = 600 zł U mnie tak było też na początku .... że również zaczął działać .... ale i tak padł .....może będziesz miał więcej szczęścia
  2. Po zabiegu. Po wpięciu nowego licznika zaświecił się od razu bez programowania. Na wyświetlaczu napis SAFE (ochrona komponentu) Trzeba było dokonać adaptacji do wyposażenia znajdującego się w aucie, zdjąć ochronę, następnie ustawienie przebiegu auta. Czas operacji 2,5h. Aby wyjaśnić nie ja to robiłem
  3. Czyli wymiana zegarów? TAK .... dziś będę zakładał ....
  4. Jednak raczej to nie pomoże, gdyż .... jeżeli on by był uwalony to: - działały by przyciski zmieniające stacje radiowe (kierownica po lewej stronie) - działało by ostrzeżenie o przekroczonej prędkości - i wyświetlacz raz na "ruski" rok nie załączał by się na 5 sekund lub 1 dzień - były by błędy w trakcie testu zegarów ? Ale mogę się mylić ..... Ja zdecydowałem się na wymianę zagarów na polift (z PL menu) ogarnę w następnym tygodniu i dam znać.
  5. No niestety .... licznik do wymiany .... nie wyobrażam sobie jeździć bez informacji na FIS-ie.
  6. niestety ..... ale jutro wizyta u znajomego .... napisze co uda się ustalić ...
  7. "Przewaga dzięki technice" .... czy jakoś tak .... poczekamy i ..... nic ..... Jeżeli wierzycie, że grupa VW wyda coś na wasze auta to (szczególnie w PL ... czekajcie do Świąt .... cuda się może wydarza .... ale nie tu za dużo zainwestowanych $$ .... Serwis w PL pozostawiał zawsze wiele do życzenia a teraz .... zapewne wymieni DPF co ma 120% napełnienia
  8. Witajcie, szukałem i nie znalazłem takiego przypadku. Mam taki problem pewnego dnia przestał działać wyświetlacz między zegarami, nie działają również na kolumnie kierowniczej przyciski po lewej stronie. Naciskany przycisk 'reset' na dzwigni wycieraczek także brak reakcji. VCDS nie pokazuje żadnych błędów, bezpieczniki również sprawdzone. Może ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną ? Jak za pomocą VCDS robię test zageraów wszystko ok do momentu kiedy powinien być test tego wyświetlacza .... wtedy bez reakcji. Może są jeszcze gdzieś bezpieczniki, które nie wiem gdzie są Może ktoś podpowiedzieć który to bezpiecznik od licznika ? sprawdzałem tylko te w kabinie po lewej i prawej stronie kokpitu ... Wypięty był również akumulator i nic z tego .... Manetki od tempomatu działają. Dzięki
  9. Ja napiszę coś od siebie ....miałem podobne problemy ale poniżej temperatury -3 st.... zapytałem mechanika, że pewnie czujnik i ..... rozwalił mnie bo zapytał sie mnie jaki płyn wlewam. Czy czasem nie ze znanem sieci na B,lub L powiedziałem, że tak....kazał mi wlac coś "brandowego" i kontrolka się nie zapala....... U mnie pomogła tylko zmiana płynu
  10. Zalezy,jaki to sub. Wzmacniacz z mmi 3g basic nie pociagnie tego,ba - nawet nie ma wyjsc wolnych zeby sie podpiac plug&play. Jesli chcesz miec subwoofer na tym setupie musisz dokupic wzmacniacz i skrzynke,badz zabudowe w kolo zapasowe - sam akurat taka sobie robie. Sa dostepne obudowy pasujace w kolo zapasowe,badz w miejsce po kole zapasowym. Wzmacniacz zewnetrzny podlaczysz pod istniejaca kostke przy tunerze ktory masz w boczku - po wyjsciach high in w dodatkowym wzmacniaczu ( o ile je bedzie mial) badz przez przejsciowke - moglbym Ci podac co i jak jesli bedziesz zainteresowany taka przerobka. Do istniejacego wzmacniacza/tunera nie podepniesz zadnego suba gdyz jest to wzmacniacz 4 kanalowy i wszystkie kanaly masz zajete juz a funkcje suba pelnia glosniki w drzwiach. Witam, W aucie mam low 3g bez sub ... niestety gra to beznadziejnie, zastanawiam się nad dołożeniem suba. Czy możesz mi rozświetlić "wzmacniacz zewnętrzny podłączysz pod istniejącą kostkę przy tunerze który masz w boczku" możesz zapodać zdjęcie ? A teraz o co chodzi o dodatkowy wzmacniacz po wyjściu high in możesz mi napisać jakiś model abym kupił właściwy ? Przepraszam, ale nie orientuje się za dużo a jak pojechałem do firmy co się zajmuje car audio i widząc ciemna masę jak ja czułem że chcieli mnie naciągnąć ...... A tak chce coś wiedzieć więcej .....
  11. Dziękuje ... problem rozwiązany przyczyna wibrujące koło zamachowe (podobno jakaś wada fabryczna) co za tym idzie na zimnym silniku, powodujące na alternatorze zasprzeglanie i rozprzeglanie jakieś rolki, nie potrafię tego nazwac bo nie jestem mechanikiem....
  12. Sorry za głupie pytani ale co masz na myśli mikropasek ? .... Jutro jade do mechanika ....
  13. Tak czytam czytam ..... u mnie to samo .... Wymieniane napinacze rolki na alternatorach i dalej ten dźwięk Tylko wyłączenie nawiewu i nagrzanie auta powoduje ciszę ! Pomocy .... ..... moje stare B6 mści sie na mnie Dziś jeszcze doszła świecąca kontrola płynu od spryskiwacza mimo, że płyn jest .... chyba audi skończyło sie .... na modelu B6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...