Skocz do zawartości

wiciu1919

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wiciu1919

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wiciu1919

0

Reputacja

  1. wiciu1919

    Dzwięk turbo

    On prawie nie zużywa oliwy ( każdy silnik zużywa mój też ) ale z tego co piszą ludzie ile dolewają do 1.8 T to ja mam żadne
  2. wiciu1919

    Dzwięk turbo

    Chyba nie . od 10 tys km jak kupiłem to auto to się nie zmienia . A czy możliwe jest że jak by nawet już turbo wydawało taki odgłos z powodu zurzycia to nie brało by znacznych ilości oleju ?? Bo co dziwne to coś sobie gwizda ale oleju pobiera bardzo mało , na moje oko ładnie wstaje co czuć i widać na logach
  3. wiciu1919

    Dzwięk turbo

    Witam Wychodzę z pytaniem czy normalne jest że w 1.8 T delikatnie ale wyraźnie słychać turbine ?? Naj bardziej jak tak take na 5 biegu 2 tys obr i docisnę gazu i wtedy ją słychać i czuć jak dostaje mocy Jak otworzę szybę to też ją słyszę . Martwię sie że moze to początek końca pozdr
  4. Witam Czujnik z takim numerem jest prawie nie nie do dostania Jest to Audi B5 1.9 TDI 98 r Avant Czy czujnik od Passata z numerem 8E0919673G podejdzie ?? róźni się wtyczką ale to nie problem pozdr
  5. Zewnętrzną czyli jaką ?? Olej-powietrze ?? Oryginalnie jest olej-woda . Jaki powód zmiany org nie ogarnia czy uszkodzona
  6. Dokładnie , nie tylko urwanie jest konsekwencją dodatkowy opór to wzrost spalania i spadek mocy , sprawne sprzegło nawet w fazie załączenia powyżej 3tys obr silnika dalej nie przyspiesza . aby nie rozerwało śmigła . Przełożenie tam jest dość duże przy 6 tys obr silnika to by weszło na niebotyczne obroty. temat visco jest do granic opinany na forach BMW , sam tez miałem E39 i tam zachowywało sie poprawnie , po schłodzeniu sie wyciszało a tym moim 1,8 to nie ma opcji jak sie załączy to juz trzyma a temperatura silnika jest 87 C tyle ma początek otwarcia termostat wiec niżej nie. spadnie . Ale tak myśle może co auto to obyczaj ale jednak nie wiec czeka mnie wymiana
  7. Tak ja wiem że powinno sie kręcić i znam też zasadę działania . Jednak u mnie zbyt wcześnie wchodzi w fazę szybkich obrotów tak jak u autora tematu . Jednak chciałem się upewnić , bo mogło by się wydawać że wymianił bym dobrą cześć chociaż od razu mi nie pasował . Nie pozostanie nic innego niż zakupić i wymienić Pozdr
  8. Al u mnie się załancza i pracuje prawie cały czas , nie pracuje tylko w fazie rozgrzewania dopóki termostat zamikniety albo jak bylo chłodniej chociaż i juz wtedy sie wcześnie za sprzęglało
  9. Witam Czy pomogło kupno nowego wisko bo u mnie jest podobnie tyle że w 1.8 t Dopóki sie nie pojdzie cieply płyn na chlodnicę to jest ok ale tera jak było 20 c to masakra jadę sobie spokojnie 90km/h i nadal ten wiatrak na wisko dmucha .Klima wyłączona elekryczny wentylator nie pracuje . Z układem chłodzenia jest na 100 % wszystko ok , pewnie ten bimetal w wisco za wczesnie załancza , teraz jakiej firmy kupić żeby to z 50 tys pochodziło ??
  10. Nie widziałem tego postu. Dlatego wrzuciłem logi , bo kiedyś kolega twierdził ze to tylko ekologia. Kawał dobrej roboty z bardzo przystępnym opisem , dla mniej wtajemniczonych w mechanikę Pozdr
  11. kurcze własnie tego szukałem tego opisu Jeśli kolego to nie tajemnica to napisz na jakiej lepkości oleju jeździsz pozdr
  12. Wkleiłem link . Zagraniczna strona bardzo rzeczowy opis układu smarowania jest full filmów z pomiarów ciśnienia w czasie jazdy i widać tam wyniki od 1 do 1.5 bar . Oczywiscie 1.7 to ładny wynik tylko nie otrzymałem odpowiedzi na jakiej lepkości oleju. Ale skoro auto legitymuje 240 km to tuner pewnie zalecił 5w50 Tutaj film z przekroju napinacza a dalej z zasady naprężania łańcucha a co za tym idzie zmiany fazy w zależności który slizg sie wysuwa a który chowa Od 6:57 minuta
  13. Dopuszczalne na wolnych to 1 Bar . Mają po jeszcze mniej tak 0.8 i jest ok . U mnie na full rozgrzanym nic nie słychać. W momencie kiedy włancza się SAI na zimnym i coś tam słychać na wolnych mam 4 atm . Jesli kolego masz takie wartości to gratulacje pewnie mały przebieg albo ... oleju 5w50 . Olej rozgrzewałeś podczas jazdy ?? Do poczytania http://www.audizine.com/forum/showthread.php/610203-1-8t-Oil-Pressure-Survival-Guide-and-troubleshooting-DIY Co do napinacza nie chodzi mi o krojenie pewne rzeczy mnie zastanawiają układ kanałow mnie mało inetresuje
  14. Gdybym miał napinacz to zrobił bym sekcje dość dokładnie może jakieś wnioski by były . Ja mam cisnienie na wolnych około 1.3 , przy 2tyś to ma prawie 4 i tak trzyma na full obr to max 5 bar bo zawór obcina ciśnienie Podczas tego grzechotu kiedy pracuje SAI w grupie 090 przestawia wałek na ON i 22 stopnie . Mam kilka typów dlaczego tak jest i jest to związane po czesci z zużyciem napinacza .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...