Skocz do zawartości

1paul11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O 1paul11

  1. Witam wszystkich, mam problem polegający na tym że, po tym jak miałem stłuczkę(błotnik, maska, chłodnica- wszystko naprawione :>) zaczęła zaświecać się kontrolka awarii po wjechaniu w dziurę lub jakiś nierównościach oraz jak np. zahamuje ostro, po czym gaśnie i żadne zdarzenie nie jest zapisane w komputerze, przynajmniej nic nie pokazuje vag, a testowałem na auto-scan. prosze o jakieś podpowiedzi co to może być albo jak tego szukać. Z góry dzięki za pomoc.
  2. 1paul11

    [ALL B5] Czujnik ABS

    płyn mam bo wymieniałem ostatnio na nowy i dzieje sie to tylko z jednym kołem tym samym zawsze
  3. 1paul11

    [ALL B5] Czujnik ABS

    Proszę o opinię w sprawie następującej, uszkodził mi sie kabel od czujnika abs, wiec go wymieniłem i jest ok ale tylko na początku jak jest auto zimne tz. jak postoi trochę i sie ochłodzą tarcze (tak podejrzewam) to kontrolka abs-u gaśnie i jest przez chwile jak jade ok ale po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala mi sie błąd absu i wyświetla komunikat o "przerwie w obwodzie albo zwarciu do plusa- sporadyczny". Zauważyłem że zawsze tak samo jest tz jak jest zimny to ok a jak sie zagrzeje to bład i jak go skasuje to zaraz mi sie pojawi od nowa. Czy to może być czujnik i może czasami jakis komputer sterujący ?. Jak to zdiagnozować ?
  4. Znalazłem kilka w mielcu, ale która jest godny polecenia ? jest taki http://www.turboreg.pl/ http://www.emoto.com.pl/id63718_turbosprezarki_sprezarki_turbiny.html http://www.regmot.pl/ http://www.regmex.com.pl/kontakt.htm Czy masz jakąś co możesz polecić?
  5. Szukam porządnego zakładu co regeneruje turbiny. Proszę podeślijcie jakieś sprawdzone adresy.
  6. Witam mam problem dotyczący analizy logów a audi. a mianowicie w gr 11 BS w probie statycznej mam takie wyniki http://img234.imageshack.us/my.php?image=11bsaq8.jpg co o tym sadzicie bo mi sie wydaje że powinno byc na odwrót.
  7. Dzieki, na pewno obejrzę.
  8. Panowie dzięki za wskazówki i poświęcony czas, dzieki wam trochę zaoszczędziłem czasu i w końcu doprowadziłem swoja bryke do jako takiego porządku :>. Co się w końcu okazalo, byl to katalizator. zostal brutalnie wyciety i juz a o to logi po operacji może nie jest idealnie ale na pewno juz lepiej. Wydaje mi sie że jeszcze brakuje swierzości tubo ale nie wiem, juz chyba dam temu spokuj narazie .
  9. Czyli co ma zrobić najpierw? regeneracja turbo? Jezeli to byl by katalizator to czy nie bylo by tak ze turbo nie daje ciśnienia w całej rozpiętości obrotów? a tu jest tak ze ok 3 tys jest oki. i w tych granicach przeplywka pokazuje w miare poprawne wyniki. Sprawdzę katalizator na poczatku.
  10. n75 byl sprawdzany i jest dobry, turbo bylo czyszczone juz z 2 razy wiec jezeli to juz chyba zostaje regeneracja go, niepokoi mnie przeplywka bo wyniki odbiegaja od normy i tym chyba sie muszę zająć, ale nie wiem czy jak turbo jest uszkodzone to czy to nie powoduje ze wyniki z przepływomierza sa tez zle? A co powiecie na temat tego blędu?
  11. Prosze o pomoc mam audi A4 1,9 TDI AFN nie umie uporac sie z problemem a mianowicie mam zanik mocy, czyscilem juz 3 razy turbine i caly czas powtarza sie ten sam problem. tu sa moje logi prosze o interpretacje ich a ma jeszce taki błąd związany z abs-sem : 00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent wiem ze jest to problem z czujnikiem i jest to krotkie spiecie plusa tego czujnika do masy ale co to znaczy fizycznie czy bede musial wymienic czujnik ? dzieje sie to jak zaczynam ruszać autem bo jak przelacze kluczyk to na początku kontrolka z abs znika i jest wszystko ok ale jak tylko ruszę i przejadę jakąś nierówność to mi wyskakuje blad. Prosze o pomoc!!! Z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...