Skocz do zawartości

hoody1

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hoody1

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Kuj-pom

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia hoody1

0

Reputacja

  1. Silnik benzynowy zużywa bardzo dużo oleju. Naprawa wyceniona na 15 tysięcy. Zastanawiam sie czy jest opcja wymiany silnika na tdi i czy jest to technicznie możliwe i realne finansowo? Prosze o wskazówki a moe inne rady jak zreanimowac silnik benzynowy.
  2. Auto kupiłem pół roku temu, po przejechaniu pierwszych 700km zapaliła się kontrolka nakazująca dolanie litra oleju. Od tego czasu dolewam litr oleju co 500km. Czy jedyną szansą na naprawę auta jest kapitalny remont silnika, który w serwisie wycenili mi na 14tyś, czy może wymiana samych pierścieni też może pomóc? Wymieniłem już membranę w silniku bo słyszałem że może to pomóc, ale niestety nie mam poprawy. Co radzicie? Planuje już zmianę auta, zrażony tą usterką - czy silniki 3L FSI też biorą tyle oleju? Proszę o pomoc i rady
  3. dzięki bardzo, słyszałeś już jakieś opinie o nim?
  4. Panowie potrzebuje namiarów do firmy która naprawia zdarte przyciski, podobno odnawiają to i wygląda to super? Kto to robi? dajcie jakiś namiar
  5. tzn że co trzeba zrobić? te logi sprawdzi się VAGiem?
  6. diagnostyka robiona w audi i żadnych błędów na silnika. i na luzi chodzi płynnie, żadnych drgań a pod obciążeniem podczas przyśpieszania zaczyna drgać dosyć mocno. spalanie ma w normie, nie kopci...wymieniłem dwumas poduszkę pod silnikiem a ero poprawy:/ już wymiękam
  7. nie wiem czy mnie zrozumiałeś...miałem silnik AWX i mi się roz.... kupiłem silnik AVB i taki włożyłem ale wszystkei wtryski i cała elektryka jest od strego.
  8. i może to mieć wpływ na to że silnik szarpie podczas przyśpieszania? czy gdzieś indziej szukać powodu?
  9. Panowie wymieniłem silnik z AWX na AVB sam klocek, przełożone wtryski od starego i cała elektryka. Silnik szarpie przy przyśpieszaniu...czy powodem może być to że są różne denka tłoków w tych dwóch silnikach??prosze o pomoc
  10. może i masz rację...rozmawiałem z kolejnym mechanikiem i powiedział mi że denka tłoków przy silnikach o różnym symbolu mogą być tzn, że AWX i AVB mogą mieć różne tłofki i to powód...czy jest w tym coś prawdy?
  11. wiem że elektryk się VaGiem podłączał, ale nie wiem czy sprawdzał dawki...jak jest zła to wywali błąd? jechałem tym autem z belgii i na trasie spalanie wyszło mi 5,5l przy prędkości około 150km/h
  12. wiesz to co piszesz brzmi fachowo ale mit o kurrr nic nie mówi:/ moze po prostu gdzieś do fachowca pojechać od wtrysków?
  13. nie wiem robił to jakiś mechanik ale teraz to już mu nie ufam i nie wiem czy to nie jego wina że stary silnik mi rozjeb.... bo jakiś płyn wstrzyknął mi w rurę obok filtra powietrza i wtedy wszedł na takie obroty i go rozwaliło...a jak pompowtryski muszą być ustawione? ---------- Post dopisany at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany at 21:12 ---------- co to są te logi?
  14. mówisz o pompowtrysku? ale to by pokazał komputer? a wtryski były od starego silnika i były ok?
  15. dokłądnie nie powiem Ci przy jakich obrotach ale nie wykluczone że przy tych co podałeś, i bardziej jest odczuwalne na wyższych biegach ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 20:47 ---------- no i tylko w czasie jazdy...na luzie można gazować i silnik chodzi jak nowizna, w salonie audi nie wywalił komputer żadnych błędów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...