hoody1 0 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Silnik benzynowy zużywa bardzo dużo oleju. Naprawa wyceniona na 15 tysięcy. Zastanawiam sie czy jest opcja wymiany silnika na tdi i czy jest to technicznie możliwe i realne finansowo? Prosze o wskazówki a moe inne rady jak zreanimowac silnik benzynowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elioneq 0 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Ile Ci kolego zużywa średnio oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 możliwe jest wszystko tylko czy opłacalne już od dawna wiadomo że b8 2.0 T spalają strasznie dużo oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 13 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Kolego kto Ci wycenil naprawe na 15 tys ? ASO. Za 1/3 tej ceny wymienisz tloki i pierscienie. Poczytaj ten temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281311-panika-olejowa-bierze-olej-20-tfsi/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas800900 2 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Racja, też czytałem o tym. Musisz znaleźć dobry serwis niezależny, który to już robił. Oni wyjmują tłoki, zdejmują te wadliwe pierscienie, frezują ten rowek na pierścień na cylindrze na większy i dopasowują inne-> LEPSZE pierścienie. Po takim zabiegu problem znika całkowicie. Jeśli dobrze pamiętam to cena za to to kilka tysięcy chyba 3-5tys. Cena 15 tysięcy to chyba z ASO. Oni liczą 5 tysięcy za robocizne, a 10tys za częsci. To wszystko dlatego, że oni nie zmienią Ci samych pierścieni (to i tak byłoby bez sensu) tylko założą całe nowe tłoki z pieścieniami, panewki i może coś tam jeszcze z 2.0tfsi z 2012 roku po wyeliminowaniu wadliwych pierścieni. Stare tłoki nie są kompatybilne z nowszymi pierscieniami po poprawkach. Stąd cena za części. Jeśli chodzi o zmiane z benzyny na diesla to z tego co mi wiadomo to nikt się tego nie podejmuje, bo musiałbyś wymienić pół samochodu! W dieslu wszystko jest inne począwszy na baku, a skończywszy na wiążce i osprzęcie. Edytowane 10 Listopada 2015 przez lukas800900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się