Skocz do zawartości

kwapi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kwapi

Osiągnięcia kwapi

0

Reputacja

  1. I jeszcze jedna wskazówka przed wrzuceniem nowych logów. Jak wpada w tryb awaryjny przestaje kopcić....może to pomoże w przyszłej diagnozie.
  2. Problem lezy w szczelnosci ukladu dolotowego. Co widac nawet w tych logach, ktore wykonałes. Sprawdz wszystkie rury dolotowe i ponownie zapraszam z logami.[/img] Byłem u mechanika, sprawdzał szczeloność układu sprawdzając wszystkie rury, jednocześnie sprawdził filtr powietrza. Wymienił jakiś odcinek rury profilaktycznie bo okazało sie że jest lekko sparciała. Stwierdził natomiast nieprawidłową prace EGR (recylkulatora spalin) oraz przepływomierz do wymiany. Recylkulator będzie czyszczony jeżeli to nie pomoże to do wymiany. jak juz uporam się z tymi naprawami zrobię nowe logi i zamieszczę na forum do oceny. Zobaczymy czy coś się zmieni. No i czy kopcenie na czarno nie będzie już występować.
  3. Witam wszystkich, Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dość powszechnym a mianowicie "brak mocy". Po sprawdzeniu autka przez "zaprzyjaźnionego" mechanika okazało się że turbo jest rozwalone i przeszło gruntowną regenerację. Na początku wszystko było dobrze A4 zbierała się jak należy. Ale problem z wchodzeniem auta w tryb awaryjny powracał. Po zatrzymaniu auta i ponownym odpaleniu samochód znowu dobrze zbierał. Zaprowadziłem auto do ponownego sprawdzenia. Turbo okazało się że chodzi jak należy. Po zresetowaniu komputera (odpięcie akumulatora) wszystko działało, auto przy ostrej jeździe już nie wchodziło w tryb awaryjny....do czasu. Wrócił błąd "17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent" oraz pojawił się kolejny problem, zaczął uprawiać "żabie skoki - szarpanie" podczas jazdy nie ważne czy na ciepłym czy na zimnym silniku czy przy niskich czy przy wyższych obrotach (mechanik stwierdził że to wina zabrudzonego recylkulatora spalin) dodatkowo pojawił się problem z kopceniem auta czarnym dymem podczas dodawania gazu. Auto znowu zaczęło wchodzić w tryb awaryjny..ehh. Mam wielką prośbę o sprawdzenie logów jakie wczoraj udało mi się spłodzić pod kątem działaina bądź nie działania prawidłowego turbiny, zużycia pompo-wtryskiwaczy oraz EGR-a. Za każdą sugestię wniosek z góry dziekuję. Z informacji jakie otrzymałem od mechanika: Błąd w ECU: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Logi: Grupa 003 http://img521.imageshack.us/img521/9379/grupa003.jpg Grupa 011 http://a.imageshack.us/img841/728/grupa011.jpg Grupy 004_008_013 http://a.imageshack.us/img412/1722/grupa004008013.jpg Grupy 007_010_018 http://a.imageshack.us/img191/6484/grupa007010018.jpg Grupy 001_017_023 http://a.imageshack.us/img705/8786/grupa001017023.jpg
  4. Witam wszystkich. Jeszcze nie jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 ale wkrótce zamierzam to zmienić Mam nadzieje że to forum pomoże mi przy wyborze odpowiedniego egzemplarza. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...