
tmarek7
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
24 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O tmarek7

Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Mam problem z moim 1,9 TDI AFN jak w temacie odpali na kilka sekund i gaśnie. ustawiana była dawka i kąt wtrysku. Kręci rozrusznikiem zapali i zaraz zgaśnie Podmieniałem nastawnik i nadal to sam. wyskoczyły takie błędy: 01268 (N146) i 00765 (G149) i ostatni błąd 00539 (G81) Proszę o pomoc
-
Dzięki serdeczne za podpowiedz i post sprawdziłem jednak ten czujnik jest sprawny. Udało mi się na krótki czas uruchomić silnik przesuwając nastawnik dawki paliwa. Wyskoczył taki błąd: 00550 Start of Iniection Regulation 17-00 Control difference Jak ten błąd odczytać? Teraz znowu nie mogę go uruchomić. Czy oznacza on zły początek wtrysku paliwa? Proszę o podpowiedz
-
Podejrzewam że mam niesprawny czujnik położenia wału . Jak to sprawdzić ? Czy w AFN 1,9 TDI ten czujnik jest pojemnościowy czy Halla? ma on trzy piny, nie mogę odpalić auta , rozrusznik kręci ale nie odpala. Proszę o pomoc
-
Jaka powinna być wartośc dawki paliwa i wartość napięcia na ramieniu nastawnika(RSW) w prog VCDS Silnik AFN 110KM
-
witam Mantix , dzięki za odpowiez odkręciłem i ramię rsw się wychyla czyli nastawnik jest dobry
-
Podejrzewam zatarcie tłoczka dawki paliwa
-
Podałem prąd z aku i niestety nie odpalił Martwi mnie brak ciśnienia przy odpowietrzaniu wtryskiwaczy. Czy pompa może paść nagle w czasie jazdy? A może to wina nastawnika ?
-
Dzięki. No to powiem co zrobiłem. Filtr od razu wymieniłem. Dmuchałem w przewód powrotny i w przewód zasilający, drożnośc obydwu przewodów jest paliwo do pompy dochodzi. Wymieniłem i sprawdziłem zwór odcinający paliwo, nie wiem czy jest prąd na nim w czasie kręcenia rozrusznikiem ? a powinien być? czy dopiero po uruchomieniu? Sprawdziłem rozrząd na znakach , pompa wałek rozrzadu i wał na swoim miejscu. Pozostaje chyba tylko pompa ? Silnik zatrzymał mi się w czasie jazdy dwa razy ( dwa razy go holowałem)
-
Dzięki za odpowiedz Problem sam sie pojawił w czasie tych mrozów auto zgasło samo podczas jazdy wcześniej były problemy z rannym odpalaniem . Nie mogę go odpalić czyli z tym kątem wtrysku muszę poczekać. Przy odpowietrzaniu wtrysków raz ciśnienie jest duże az paliwo 'tryska'' a raz ledwo wypływa z wtrysku i ubywa paliwa w filtrze tak jakby nie dopływało ze zbiornika
-
Dzięki i tu nasuwa sie pytanie paliwo z przewodu powrotnego jak ten zaworek jest niesprawny wraca do zbiornika a gdy jest sprawny wpływa do filtra . Czy dobrze myslę? Podłączyłęm Vaga i wyszły mi dwa błedy: 550 - regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, kontrola startu wtrysku 1266 - przekażnik świec żarowych J52
-
Cofa mi się paliwo . Mam pytanie czy w podstawie filtra paliwa jest jakiś zaworek zwrotny? A może w pompie wtryskowej jest jakiś zaworek? Proszę o Pomoc
-
Sory że tak póżno ale pracowałem. Dzięki za odpowiedz. Czyli to napięcie przy kręceniu rozrusznikiem znowu się pojawia? To ja nie wiem czemu ten klekot nie chce zapalić?
-
Witam nie mogę uruchomić swego klekota . Mam nietypowy przypadek zawór odcinający na pompie wtryskowej po przekręceniu stacyjki dostaje prąd tylko na kilkanaście sekund Po tym czasie prąd na zaworze zanika i myslę ze to jest powód nie możliwości odpalenia Proszę o radę cz to jest spowodowane którymś przekażnikiem , czy ma inny powód
-
Miałem zalany 5W40 ale jak przed tym jak zaczeły sie duże ubytki to zmieniłem na 10W40
-
Dzięki za szybką odpowiedz. Rozebrałem turbo (na zewnątrz było suche i w miarę czyste) wirnik był zapieczony ale dał się rozruszac i nie ma luzów promieniowych. Myślę więc że to nie była wina turbiny. Ale w takim razie dlaczego się zapiekło? Czyż by nie miało smarowania? No i to dymienie- po rozgrzaniu silnika i na wolnych obrotach nie dymi . Przy dodaniu gazu pojawia się duża ilośc dymu Martwi mnie też chyba zbyt duża różnica ciśnienia miedzy pierwszym pomiarem cylindrów a próbą olejową a także potęzny ubytek oleju Proszę o radę