Skocz do zawartości

grzyb187

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzyb187

Osiągnięcia grzyb187

0

Reputacja

  1. nie zrobilem logow ale zauwazylem ze cieknie mi spod kolektora ssacego a wiec rozumie ze przez to mi dymi a czy mozliwe ze moc tez przez to?
  2. własnie oto biega goldik ze u nas fachowcow jak na lekarstwo. dzwonilem do jednego to mowi ze moze zrobic ale za poltora tygodnia bo jakas carrere robi a z tego co wiem to ma ja juz tydz wiec ja dziekuje za tyle trwajaca prace. a ty jestes cos takiego wstanie zrobic mam do ciebie ok 50km.[br]Dopisany: 22 Maj 2010, 14:12_________________________________________________odpowie mi ktos jeszcze czy poprostu są to zbyt wieloznaczne objawy? A czy podłączenie pod VAG'a da mi jednoznaczną odpowiedż, jaki jest powód awarii?
  3. ilem kosztuje podpiecie pod VAG'a izrobienie logów
  4. Witam wszystkich. Przeszukałem juz chyba wszystko co mozliwe i nie moge dojsc do wniosku co jest z moim autem. Tak wiec prosze was o rade. Problemy zaczeły sie jakies 1,5 miesiaca temu gdy zaczoł mi sie pocic silnik, myslalem ze to uszczelka wiec ja wymienilem lecz okazalo sie ze to rura idaca od intercoolera do kolektora ssącego była nieszczelna. Auto zaczeło przechodzic w tryb awaryjny, jest mułowate i nie moge przekroczyć nim 110km/h. Poza powyzszymi kopci przy duzych obrotach tak ze na postoju zostawia sadze na chodniku a miedzy czrnymi pojawia sie równiez mała biała chmurka dymu. Panowie co to moze byc? Na kompie pokazało cos o nieszczelnym dolocie ale czy to nie jest wieloznaczne? Poza tym ubyło mi połowe poziomu oleju od listopada 2009 po przejechaniu ok 7000 km. nie zauwazyłem syfu na zaworze EGR. Niema oleju w płynie chlodzącym jak równiez plynu nie ubywa. Proszę o odpwiedz co to moze byc a w poniedziałek chyba chwila stresu u mechaniora i bede informował o przebiegu naprawy. Przy okazji chciałbym pochwalic forum za zdobyte informacje na nim.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...