Skocz do zawartości

kokoo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kokoo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kokoo

1

Reputacja

  1. Adres 01 Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 910 401 F HW: 8E0 907 401 AJ Component and/or Version 3.0L V6TDI G000AG 0040 Software Coding: 0011271 Faults Found: 004195- Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached P1063-001-Upper Limit Exceeded-Intermittend Freeze Frame Fault Status: 0010001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 5 Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 3696 /min Torque: 491.4Nm Speed: 51.5 Km/h Duty Cyckle: 100.6 % Voltage: 14.21 V Presure: 702.9 bar Duty Cycle: 52.1 % 004195- Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached P1063-002-Lower Limit Exceeded-Intermittend Freeze Frame Fault Status: 0010001 Fault Priority 0 Fault Frequency: 5 Time Indication: 0 Freeze Frame RPM: 3696 /min Torque: 491.4Nm Speed: 51.5 Km/h Duty Cyckle: 100.6 % Voltage: 14.21 V Presure: 702.9 bar Duty Cycle: 52.1 % Takie błędy wyszły po głębszej diagnozie? Czy to może być czujnik ciśnienia pompy? Macie jakieś pomysły czekam na odpowiedz[br]Dopisany: 25 Styczeń 2011, 14:03_________________________________________________ Moja historia z migającą lampką świec żarowych i spadkiem mocy zakończyła się. Autko naprawione i śmiga nie do poznania. :> . Otóż w renomowanym garażu o nazwie " JACSONS" w którym robiłem dotychczas serwisy, nie przykładali się do nich, i nie wymieniali filtrów co 10tyś tylko co 12miesięcy. Czyli gdybym zrobił 20 lub 30 tyś w ciągu 10 miesięcy i tak by ich nie wymienili. żal Kąputer pokazywał że jest coś nie tak z ciśnieniem paliwa, więc wiedząc że mam chipa w zwalili na to że mam kąpa zjebanego i źle steruje ciśnieniem żal. Znalazłem inny garaż w którym mechanik stwierdził że jeżeli niema ciśnienia musi być coś z układem paliwowym pierwsze co zrobił wymienił filtr paliwa i wyregulował czujnik od ciśnienia autko zaczęło tykać jak zegarek. :> Mała przestroga Czasem warto zajrzeć po serwisie do silnika i sprawdzić czy wszystko jest poprawnie i rzetelnie wymienione
  2. Autko od wczoraj na serwisie wciąż czekam, zobaczymy wieczorem co mają mi do powiedzenia.[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 11:10_________________________________________________ Więc tak odebrałem samochodzik z serwisu. Na kąpie wyszło tak 04195 P1063 001 fuel pressure regulation value below lower control limit intermittent tłumacząc- wartości ciśnienia paliwa rozporządzenia poniżej dolnej granicy kontroli przerywany ?? mechanicy rozłożyli ręce i zwalili problem na komputer który jest zczipowany. ;(
  3. No MILLTEC daje rade też się przymierzam
  4. jutro jadę na to sprawdzić. DPF prawdopodobnie u mnie niema. A co do spadku mocy. W momencie gdy kontrolka się załącza czuje czasami lekkie szarpniecie silnikiem, wtedy turbo nie działa i definitywnie mocy nie ma. Nie myślę ze by mogło to być złudzenie.
  5. U mnie zaczęło dziać się to samo i to nagminnie, Jarrrol doszłeś do tego co to mogło być
  6. Mi się zdarzyło i to nie raz, po prostu odchyl lekko tą pierwszą połowę wsuń głębiej rękę chwytając zaczep z drugiej połowy popchnij lekko w duł powinno samo wyjść powodzenia.
  7. Ja myślę nad jakimś większym modem ale z tego co wyczytałem za dużo się nie da. Szczególnie przy tipie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=98778.0
  8. A masz zamiar jeszcze coś więcej wycisnąć??
  9. Mój silniczek jest już zrobiony na 275Km i 55Nm myślę co jeszcze no jeżeli nie turbo to co, wydech millteka i większy IC? no i nie kumam tego co napisałeś mógł byś jaśniej "300+ doładowanie osiąga wysokie EGT. Sensownych chinoli brak (patrox robił sam) a w B7 są małe kratki pod smicki a dużego fmicka belka w połowie przysłania"
  10. Sorki trochę nie zrozumiałem samego tematu "do jakich wartości bezpiecznie dla silnika i tip tronika"? jeżeli pytasz o takie coś to stwierdziłem że masz zamiar bardziej podnieść moc pozdrawiam
  11. Dobry temat, chłopaki zrobili super program ale na serii bez wymiany turba, bo jak sami napisali nikt się tego jeszcze nie podioł. Mi raczej chodzi o wymianie turba
  12. Nie robiłem programu skrzyni bo takiego czegoś niema. Wgrałem po prostu softa. Przy redukcji biegu odczuwałem stukanie to samo odczuwałem w odwrotną stronę, praca skrzyni się nie zmienia po prostu zmiany biegów są płynniejsze A jeżeli ty już masz chipa na 270Km to ile masz zamiar jeszcze wyciągnąć, martwiąc się o skrzynkę. Bo na samej zmianie mapy dużo więcej się nie da.
  13. Witam przymierzam się do zwiększenia mocy w moim 3.0Tdi. Silnik jest już po czipie. Myślę o większym turbo, potrzebuję informacji w tym kierunku
  14. Hej. Też mam tipa w mojej 3.0Tdi już od roku jeżdżę na programie 275Km i 550Nm wszystko jak na razie sprawnie tyka. Raz byłem tylko wgrać nowego softa do skrzyni który nic nie kosztuje i tyle. :gwizdanie:
  15. Spoko vario-tech wypijemy danielsa i będzie git Dzisiaj kupuje kółka, foty puszcze jak przyślą i jak je założę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...