Skocz do zawartości

karamba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karamba

Osiągnięcia karamba

0

Reputacja

  1. Też dopuszczam opcje brudnego baku.. Kurczę, za dużo tych opcji... A przyjemność czyszczenia baku i przewodów w serwisie chyba też na należy do tanich
  2. W zasadzie to chyba pali mi sie ta lampka od immobilaizera tzn mruga... No ale miałem wrażenie że zawsze mrugała A czy "zwalony" immobilaizer nie odcinał by ciągle ? Bo czemu niekiedy po paru "przygazowaniach" załapuje i działa ok...
  3. Widzę że grupa ludzi posiadających ten problem wzrasta Ciekawe czy ktoś się borykał z tym problemem i przedstawi nam jakąś receptę - byłbym niezmiernie wdzięczny.
  4. Witam, Mam dość poważny, dręczący mnie od dłuższego czasu problem. Gdy odpalam samochód, obroty skaczą na tysiąc po czym bardzo szybko spadają i nie da się ich podbijać pedałem gazu. Gdy odpalę i odrazu "przygazuje" obroty skaczą po czym dzieje sie to samo - silnik tak jak by się odcinał, obroty spadają i gaśnie. Muszę kilka razy odpalić, zrobić silnikowi katorgę gazując od razu po odpaleniu kilka razy do momentu aż "złapie" i przestanie gasnąć utrzymując się na tym 1tys obrotów. Ok 3 miesiące temu zdarzało mi się to sporadycznie, więc zostawiłem samochód w serwisie. Twierdzili wtedy że to prawdopodobnie wina przepustnicy więc przy okazji naprawy dmuchawy ogrzewania, wyczyścili mi przepustnice i chyba wymienili czujnik obrotów... Przez jakiś czas myślałem że to pomogło, jednak tylko pozornie, chyba zwykły zbieg okoliczności bo po pewnym czasie to wróciło i aktualnie dzieje się jeszcze częściej. Kilka faktów z tym związanych: - dzieje się to zazwyczaj jak samochód postoi pewien czas w miejscu i wsiądę i chce odpalić - mam wrażenie że częściej się to dzieje, gdy mam mniej benzyny w baku - nie ma zasady, niekiedy po jednym "przygazowaniu" jest ok, a nieraz za 5-15 razem łapie, a niekiedy cały tydzień jest ok... - podczas gdy po odpaleniu obroty spadają aż silnik zgaśnie, silnik nie reaguje na pedał gazu Moje podejrzenia i wskazówki znajomych: - jakiś bród w baku który przy mniejszej ilości paliwa coś tam miesza - kwestia paliwa (choć tankowałem już naprawdę wszędzie aby to sprawdzić) - kwestia sondy lambda - coś z komputerem i sterowaniem obrotami Proszę o jakieś rady, może ktoś tak miał, albo ktoś wie co to może być. Staje się to coraz bardziej uciążliwe, i nie oszukujmy się - takie "gazowanie" na zimny silnik też nie jest dla niego wskazane. Może to wręcz jakaś trywialna bzdura której można łatwo się pozbyć. Mam nadzieję że to nie jakiś wielki problem. Szukam rady u ludzi którzy kochają te samochody, bo serwisom tylko zależy żeby zgarnąć pieniążki, a nie żeby zrobić coś dobrze (w 90 % serwisów), więc lepiej jak sam będę wiedział w czym tkwi problem i wskaże na to palcem u serwisanta... Jeżeli napisałem jakieś bzdury to przepraszam - jeszcze nie za dużo wiem o samochodach, jestem świeżo upieczonym A4'kowcem Dlatego też opisałem wszystko jak najjaśniej potrafiłem, wręcz obrazowo Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za pomoc. * (temat poprawiony) [Musashi]
  5. Przegrebalem wszystko co dostalem przy zakupie samochodu, znalalem jeden kodzik ktory mial 4 cyfry ale to okazalo sie nie to, znalazlem jakis generator ale on ma na stale wklepane AUZ1Z4 s mi sie zaczyna AUZ1Z2S - do tego generuje 2 mozliwosci kodu, a mi zostaly tylko 2 mozliwosci wklepania...
  6. Wszystko fajnie tylko ze montowalem tube i chcielem przetestowac... Kurde no powinienem przeciez dostac kod...
  7. A to powinna być oddzielna książeczka ? Ja dostałem "Mobilitatsgarentie" i "Betriebsanleitung" ale totalnie nie znam niemieckiego ;/
  8. Witam, Odłączyłem na chwile radio od prądu (musiałem) po czym po podłączeniu i włączeniu widze napis "SAFE" - domyslam sie ze to jakas blokada/kod czy cos ? Co zrobic ? Sprzedajacy nie podawal mi zadnego kodu, ale nawet nie chce sie nic wklepywać na ekraniku... Proszę o poradę.
  9. Hehe, prześwit zobaczyłem po wyjęciu uszczelki tam gdzie idzie drut otwierający maskę Dzięki.
  10. Gdzie ? Nie widze tam żadnego prześwitu ;/ Co do tego że od d*py strony to fakt, ale wpadłem na to dopiero jak już przeplotłem cały kabel i szkoda mi było go wyjmować
  11. Przeleciałem pierwsze 10 stron w tym dziale i nie znalazłem a w szukajce nie miałem pomysłu na słowo kluczowe które mnie naprowadzi hehe Ok, próbowałem to zrobić ale miałem jakiś problem po odkręceniu 2 śrubek coś jeszcze twardo trzymało poza zaczepami nad pedałami no ale zaraz powalczę i napisze o efektach Dzięki
  12. Witam, Mam pytanko, montuje sobie właśnie tubę. Ładnie przeprowadziłem kable do radia no ale zatrzymałem się na etapie prowadzenia kabla plusa do akumulatora - nie mam pojęcia gdzie mogę go przepleść żeby dotarł pod maskę - aktualnie przeprowadziłem już pod listwą przy miejscu kierowcy i kabel leży przy pedałach i nie wiem co z nim dalej - wszystko jest tak cholernie szczelne Czy możecie mi coś poradzić ? Gdzie Wy przeplataliście kable plusa pod maskę ? Zaznaczam że jestem początkującym ps. nie jestem pewien czy w 100 % dobry prefix no ale audi a4 rzecz jasna, rocznik 1995. Pozdrawiam.
  13. Witam, Zgodnie z regulaminem najpierw się przywitam Tak jak w klubie AA, "Witam, Mam na imię Konrad, nie pije odkąd prowadzę A4." hehehe. Mam A4 od niedawna i mam nadzieję że dowiem się tutaj wielu ciekawych rzeczy. Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...