Witam serdecznie Panowie.Z góry przepraszam jęsli sprawa wyda się nie na miejscu lub bynajmniej nieaktualna ...ale wracając do wątku pracy a w zasadzie jej braku w przypadku osoby Martinez1980 to mam pytanie: jeśli masz kwity na Tiga to czy podjąłbyś prace w stoczni norweskiej przy spawaniu rur od 1-26" ? Rury z materiałów: 316L, duplex, superduplex, tytan, 6Mo??Pracuje w branży kilkanaście lat i w tym prawie 5 lat w Norwegii wiem że teraz potrzeba dużo spawaczy w TIGu bo w Norwegii zaczynają sie na jesien gruuuube projekty i będzie potrzebne troche ludzisk.Praca nie jest cięzka i dobrze płacą ( srednio za 4 tyg pracy na łape masz 13tysPLNów) pracujesz w rotacji 4/2 czyli 4 tiksy w pracy i 2 tiksy odpoczywasz w Polandii ( gdzie masz czas i pieniądze cieszyć się wolnością i naszymi ukochanymi autkami ) Wydaje mi się że jest to zdrowy układ biorąc pod uwagę dzisiejsze realia zarobkowe i możliwości pracowe w Polsce.Oczywiście to wszystko co opisuje wydaje się piękne i łatwe jak kobiety ale....nie jest tak niestety.Droga do wyjazdu jest skomplikowana.Najpierw wysyłasz swoje aplikacje do firmy, czekasz na odpowiedź ( nie ma gwarancji że kiedykolwiek sie w ogóle odezwą), potem jak się odezwa to jedziesz na site test czyli egzaminy sprawdzające(robione czesto w Polsce) , egzaminy są czysto praktyczne czyli dostajesz do pospawania próbki ( rurki róznego rodzaju materiału) i jeśli zdasz to dostajesz termin wyjazdu.Ja już się tak kulam po Norwegii prawie 5 latek i nie narzekam.Chciałbym Ci pomóc więc proponuję abyś najpierw zastanowił się czy masz ochote na wyjazdy częste i na okres okolo 4 tyg i czy naprawde potrafisz pospawać bezbłędnie rury pod rentgena i badanie na mikropęknięcia...Jesli tak to odpisz a ja dam CI następne wskazówki odnośnie adresu firmy i sposobu komunikacji z nimi.Pozdrawiam serdecznie cała świtę Audimaniaków.