Skocz do zawartości

YatzeK

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O YatzeK

Osiągnięcia YatzeK

0

Reputacja

  1. YatzeK

    Jakie zagłówki?

    Hej! Mam dwa pytania o zagłówki - sądząc po opisach aukcji Allegro zagłówki Audi A4 B5 są takie same jak w golfach Mk4 i Mk5 i Passacie B5. Ktoś może to potwierdzić? I drugie pytanie - trudniejsze - czy zagłówki z wersji USA są takie same jak europejskie? Z góry dzięki
  2. YatzeK

    Znaczenie ET Felgi

    No nie wiem, żeby się nie okazało, że przy tak głębokim ET będą problemy z ocieraniem felgi o zaciski hamulca albo o wahacze...
  3. Co wy z tymi ori? One przecież ani najlepsze, ani najtańsze ani najładniejsze, więc WTF? Tyle fajnych wzorów na rynku, dlaczego nie ma sobie znaleźć czegoś, co mu się spodoba? A dlaczego, skoro wielu producentów przewiduje do B8 felgi z ET38?
  4. 11,02 kg surowa, niemalowana felga
  5. To znaczy, że problem jest w samych felgach, albo w oponach, coś jest krzywe. Kłopot o tyle poważny, że trzeba sprawdzić oddzielnie felgi, oddzielnie opony. Ale to na szczęście proste, tylko czasu sporo zabierze - ściągnij wszystkie koła, ściągnij opony z felg, umyj felgi i na wyważarkę. Jeżeli wszystkie będą proste, to już wiesz co dalej - pozakładać opony i wszystko wyjdzie. Swoją drogą gównianego masz męczygumę i powinieneś go koniecznie zmienić. To męczyguma właśnie powinien ci zaproponować powyższe rozwiązanie i za pierwszym razem wszystko byś wiedział. I to od niego powinieneś się dowiedzieć, czy masz pierścienie, czy nie masz i jeżeli nie masz to dlaczego. A te felgi to na pewno oryginały czy może jakieś repliki? Bo jak repliki to niekoniecznie mają 57,1. Swoją drogą to ci się dziwię - masz wóz wart kilkadziesiąt tysięcy i wolisz wydać kupę kasy na jakieś nikomu niepotrzebne LEDy a oszczędzasz na oponach...
  6. Nowe Dębice. Nie dlatego, że są jakieś specjalnie dobre (aczkolwiek bardzo przyzwoite, na tym poziomie jedne z lepszych), ale dlatego, że przy małym budżecie nowa opona niższej klasy jest ZAWSZE lepszym wyborem niż używka, o której nic nie wiesz.
  7. @ bebe-19: Co ty chłopie kombinujesz? Kupiłeś tanio koła wiedząc, że są po przejściach i dziwisz się, że masz bicia. Potem kupujesz kolejne opony na tył (zapewne też używane, prawda?), teraz szukasz na przód. Podejrzewam, że jednak nie nowych, tylko używanych, prawda? W dodatku zakładasz felgi bez pierścieni centrujących! Po pierwsze stwarzasz zagrożenie dla siebie i wszystkich wokół i już za samo to należy Ci się co najmniej opier**l. Po drugie zmień wulkanizatora. Jak możesz pisać, ze wyprostowali, wyważyli i jest cacy skoro nie ma pierścieni? to jest BARDZO-NIE-CACY! Po trzecie - po jaką cholerę tak kombinujesz?
  8. Uwielbiam takie opisy, szczególnie to "2012 GERMANY" i seria wykrzykników. Tak jakby to miało jakiekolwiek znaczenie. Bravurisy same w sobie przyzwoite, jak na swoją cenę, ale to niższa półka i niewiele dopłacając można mieć opony o znacznie lepszych parametrach. Jak choćby Fulda czy Uniroyal.
  9. Mówisz? W takim razie weź najtańsze, jakie tylko da Ci się znaleźć, najprawdopodobniej będzie to jakaś nieznana nikomu chińszczyzna - w zdecydowanej większości przypadków to właśnie tanie opony z Dalekiego Wschodu najwolniej się zużywają.
  10. Wolałbym używane ASA, jeżeli faktycznie są w takim stanie jak mówi opis, niż tanie chińskie dzieło niewiadomego producenta.
  11. Idealnym odpowiednikiem fabrycznych rozmiarów byłoby 225/40R18. 245/40 na fabrycznej feldze mogą spowodować nie tylko ocieranie o nadkola czy elementy zawieszenia, ale i mniej stabilne zachowanie auta w zakrętach.
  12. Wejdą i jest to OK, na obu rozmiarach felg, które podałeś. Kwestia tylko odległości od nadkola i elementów zawieszenia.
  13. Na felgę wejdą na pewno. Bez problemu. Czy nie będą ocierać to można się obawiać - są o 2cm szersze i mają o ponad 2cm większą średnicę od fabrycznych 205/55. Ale tego nikt ci nie powie na oko, to trzeba sprawdzić po prostu.
  14. Jeżeli patrzysz przede wszystkim na mokre to Hankook będzie lepszy. Tak. Progresso to bardzo porządna i bezpieczna opona na każde warunki Nie mam bezpśredniego porównania, ale sądzę, ze na mokrym będzie wyraźnie lepsza od P5000. Na suchym nie podejmuję się oceniać, ale myślę, że będą porównywalne. Spodziewam się natomiast wyraźnej przewagi Pirelli w szybkich zakrętach na suchym. Stare Pirelli mają dość twarde ścianki, więc będą stabilniejsze w zakrętach niż komfortowa Fulda.Natomiast od EcoControl to lata świetlne. EcoControl to, jak nazwa wskazuje, tak zwane ekologiczne badziewie. Czyli bardzo powoli się zużywa (sprawdzone), jest twarde, a więc odporne na uszkodzenia (tez sprawdzone), podobno emituje mniej tego czegoś co szkodzi bobrom, ptaszkom i glonom (nie sprawdzone, ale Unia każe wierzyć i popierać...). Natomiast w starym dobrym stylu opon ekologicznych, na mokrym zapewnia jazdę figurową
×
×
  • Dodaj nową pozycję...