Skocz do zawartości

figi43

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O figi43

Osiągnięcia figi43

0

Reputacja

  1. Witam, ja jeżdżę w podobnych warunkach, do pracy mam jakieś 5,5 km. jeszcze nie wiem jakie mam średnie spalanie na tej akurat trasie. ale jak litrarzowałem moją furkę to przy takliej naprawdę spokojnej jeździe wyszło mi 8,2 l/100km obroty max 2500, bez ogrzewania foteli, klimatyzacji itp... aż trudno uwierzyć...
  2. no tak ale to musiałbym wiedzieć ile paliwa jest w baku w momencie gdy zapala sie rezerwa by módz to policzyć... nie jestem może autorytetem w tej dzidzinie ale jeśli chodzi i objawy zużytego rozrządu to przynajmniej w silnikach z paskiem nie ma takowych, pasek poprostu może strzelic albo zablokuje się któraś z rolek i jest lipa. Dlatego profilaktycznie te elementy wymienia się co jakiś przebieg lub czas... rzężenie może dochodzić z rozrządu, gdy ten napędzany jest łańcuchem ale to nie w Twoim silniku.
  3. OK, wymienię tą pompę przy okazji, dzięki za pomoc. A tak odnośnie spalania, jak to dokładnie sprawdzić? ja zatankowałem do pełna, do pierwszego "odbicia". Przejechałem 100 km i znów zalałem do pierwszego odbicia. Pomyślałbym że wszystko jest w porządku ale za drugim razem weszł 8,22 l paliwa a to już troche podejrzane . dodam że tankowałem na tej samej stacji, przy tym samym dystrybutorze a jeździłem naprawdę spokojnie bez włączania klimatyzacji i innych paliwożernych udogodnień...
  4. mam te części, które wcześniej napisałem, możliwe że są ok, jednak chciałem się upewnić, bo po pierwsze pomyłki się zdarzają a po drugie z moim silnikiem właśnie sprawa jest na tyle skomplikowana że do wszystkich silników 1.8 125 KM wchodzi pompa wody jako element rozrządu a w ADR nie. dzięki za namiary na części jednak gdybym nie miał naprawdę konkurencyjnych cen nie babrał bym się z tym tylko zawiózł auto na warsztat i niech się bawią...
  5. OK, zamówie jeszcze ten napinacz zanim zajade na warsztat, pompe zwrócę, no chyba że warto od razu wymienić, co sądzicie? chcę uniknąć sytuacji takiej że facet z warsztatu zadzwoni że jakaś część nie pasuje a martwi mnie ten pasek bo na pudełku jest rysunek, który przedstawia ten pasek naciągnięty pomiędzy pięcioma kołami, zakładam żę są dwie rolki, wałek rozrządu i wał korbowy, skąd te piąte koło??? w sieci nie mogę znaleźć żadnych wartościowych informacji...
  6. Witam wszystkich, przed dwoma tygodniem kupiłem audi właśnie z silnikiem ADR, chcę wymienić rozrząd i poprosiłem kolegę, który pracuje w hurowni by załatwił mi niezbędne części. załatwił mi następujące rzeczy: - pasek Contitech CT919, - rolka napinająca RUVILLE (55729), - rolka prowadząca SKF (vkm21004), - pompa wody (niewiem co to za firma, nie mam opakowania) Podczas przeszukiwania allegro zwróciłem uwagę że oferuj się gotowe zestawy rozrządu jednak nie ma takiego zestawu do silnika ADR, można kupić poszczególne części osobno. Moje pierwsze pytanie brzmi, czy potrzebuję tą pompę wody, bo widziałem że ta moja różni się od tych dostępnych w kompletnych zestawach i nie widzę przy niej koła zębatego więć zastanawiam się czy w tym silniku pompa wody nie jest napędzana paskiem klinowym. a drugie czy potrzebuję jeszcze jakieś części i czy te które mam są odpowiednie do mojego silnika. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  7. Witam wszystkich forumowiczów, cieszę się że mogłem dołączyć do tego grona. Pozdrawiam. [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...