Skocz do zawartości

daro.adrix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daro.adrix

Osiągnięcia daro.adrix

0

Reputacja

  1. Witam. dziekuję za odpowiedzi. Też mam takie obawy że to może być turbawka. Temat przeniosłem do "Diagnostyka VAG" Dziekuje.
  2. Witam wszystkich. Mam coraz większy problem z moim AJM. Zaczęło się pół roku temu gdy musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Brała już wodę według mnie dosyć mocno, 3-4 litrów na 1000 km. Stała u mechanika tydzień czasu, od razu wymieniłem termostat i rozrząd. Po złożeniu wszystkiego wsiadłem i mały test. Wszystko niby było ok. ,ale na pierwszej prostej wywaliło w tryb serwisowy, zdechła moc. Wystraszyłem się ale po wyłączeniu i włączeniu zapłonu było już ok. i tak się działo raz na jakiś czas. Ale teraz zaczyna się dziać coraz częściej. Nie można wyprzedzać, teraz już dochodzi nawet do czegoś takiego że przy 1800 do 2200 zaczyna szarpać. Ogólnie jak nic się nie dzieje to idzie jak strzała. Sczytałem błędy i cały czas wyrzuca ten sam { 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY } - Zrobiłem logii 1 i 2 to są na 3 biegu dynamiczne a 3 plik to czasie jazdy normalnej. Robiąc testy 1 i 2 to na końcu wywalało mi moc w tryb serwisowy, czyli wszystko powinno być widoczne. Proszę o ocenę logów bo już zaczynają mi siwe włosy wychodzić. Nic z tego nie kumam mimo że trochę czytałem na te tematy. 1-- http://img9.imageshack.us/i/1003008xxx.png/ 2-- http://img522.imageshack.us/i/2004011xxx.png/ 3-- http://img59.imageshack.us/i/3004011008.png/ Dziękuję za zainteresowanie i za pomoc w rozszyfrowaniu tych cyferek. Nie mam pieniędzy na naprawy w serwisie autoryzowanym, wiec jak by było można prosić o najbardziej prawdopodobną przyczynę tego problemu. Jeszcze raz serdecznie dziekuję za pomoc.
  3. Witam wszystkich. Mam coraz większy problem z moim AJM. Zaczęło się pół roku temu gdy musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą. Brała już wodę według mnie dosyć mocno, 3-4 litrów na 1000 km. Stała u mechanika tydzień czasu, od razu wymieniłem termostat i rozrząd. Po złożeniu wszystkiego wsiadłem i mały test. Wszystko niby było ok. ,ale na pierwszej prostej wywaliło w tryb serwisowy, zdechła moc. Wystraszyłem się ale po wyłączeniu i włączeniu zapłonu było już ok. i tak się działo raz na jakiś czas. Ale teraz zaczyna się dziać coraz częściej. Nie można wyprzedzać, teraz już dochodzi nawet do czegoś takiego że przy 1800 do 2200 zaczyna szarpać. Ogólnie jak nic się nie dzieje to idzie jak strzała. Sczytałem błędy i cały czas wyrzuca ten sam { 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY } - Zrobiłem logii 1 i 2 to są na 3 biegu dynamiczne a 3 plik to czasie jazdy normalnej. Robiąc testy 1 i 2 to na końcu wywalało mi moc w tryb serwisowy, czyli wszystko powinno być widoczne. Proszę o ocenę logów bo już zaczynają mi siwe włosy wychodzić. Nic z tego nie kumam mimo że trochę czytałem na te tematy. 1-- http://img9.imageshack.us/i/1003008xxx.png/ 2-- http://img522.imageshack.us/i/2004011xxx.png/ 3-- http://img59.imageshack.us/i/3004011008.png/ Dziękuję za zainteresowanie i za pomoc w rozszyfrowaniu tych cyferek. Nie mam pieniędzy na naprawy w serwisie autoryzowanym, wiec jak by było można prosić o najbardziej prawdopodobną przyczynę tego problemu. Jeszcze raz serdecznie dziekuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...