-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O BRUNEREK

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Książ Wielki
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
713 wyświetleń profilu
-
Witam , mam uszkodzone serwo 8E0612107J , moje pytanie czy mogę założyć serwo o innym numerze? Z moim numerem ciężko znaleźć, kto podpowie ? Pacjent a4 b7 3.0 tdi.
-
Witam wszystkich😬
-
Witam , w sterowniku silnika znalazłem taki błąd, pomoże ktoś? 19586-Can't Decode, Code File Not Loaded! p3130-35-10 -Can't Decode, Code File Not Loaded ! -Intermittent Readiness:11000
-
sprawdz opaski na przegubie czy przypadkiem nie odstaje i nie stuka o zwrotnice
-
Witam wszystkich ,pewnego czasu odmówił mi posłuszeństwa wentylator nagrzewnicy w tęperaturze poniżej -5 poprostu się nie włączał .Kupiłem nowy tzn orginał używany i pomimo tego że dmucha ma max obrotach z nawiewów ledwo leci powietrze a na starym wentylatorze było ok.Moje pytanie jest takie czy przypadkiem sprzedawca nie wcisnął mi jakiegoś anglika ,jeżeli jest miedzy nimi różnica?
-
Dzięki za podpowiedz i dam znać czy problem znikł Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ---------- Zapomniałem napisać że VAG pokazał błąd w sterowniku silnika 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-00 - - nie znalazłem usterki bo wszystko chyba jest ok usunąłem błąd i nie wrócił Być może że to była przyczyna. Pozdrawiam
-
filtr paliwa zmieniałem przed zimą
-
Witam wszystkich od pewnego czasu gdy się zatrzymałem po dłuższej jeżdzie i po 10 min gdy chciałem zapalić silnik zapalił i zgasł 3 razy pod rząd, za 4 odpalił i pracował normalnie , dziś po tygodniu od tamtych zdarzeń znów powtórka z tym że zapalił i dziwnie rzegotał i po kilku sekundach zgasł potem odpalił normalnie ,pomóżcie jaka może być przyczyna takiego zachowania silnika?
-
Witam wszystkich moje pytanie jest takie ,jak sprawdzić numery pompowtrysków bez zdejmowania dekla zaworów , czy można to zrobić VCDS-em, jeśli tak to proszę o instrukcję.Następne pytanie to czy macie jakieś sposoby na uszczelnienie zaworu EGR? cieknie z 2 dziurek po lewej i prawej stronie, czy w grę wchodzi tylko wymiana na nowy? Dzikuję i pozdrawiam.
-
Witam wszystkich ,moje pytanie polega na tym czy po podpięciu Vaga mogło się coś poprzestawiać i to jest przyczyna braku wszystkich świateł w gniazdku przyczepki??? dodam ze nic nie było kodowane tylko skasowano kilka błędów oraz wykonano test niektórych modułów . Mój kolega ma tak właśnie w seacie toledo z 2006 roku, co może być przyczyną????????????Czy moduł haka mógł się rozkodować???????? i jak go poprawnie zakodować , w aucie wszystkie światła działają proszę o pomoc ,pozdrawiam .
-
[B6 AVJ] Świecący ciągle włącznik awaryjnych
BRUNEREK odpowiedział(a) na colak temat w Audi A4 B6/B7
Kolego tez tak mam ,świeci się po zamknięciu auta centralnym cały czas, mam tak od czasu gdy poprzestawiałem coś w radiu ,teraz nie mogę za chiny dojść co tam przestawiłem .Dałem sobie już z tym spokój i teraz świeci sie cały czas po zamknięciu ,być może że będzie to odstraszać potencjalnego złodzieja hehehehhe :> Pozdrawiam -
No widzisz a ty się martwiłeś heheheh :>
-
Gdy u mnie padł regulator napięcia , ładowanie wynosiło 12,5V po wymianie 14.2
-
Mam pytanie czy ktoś z was już to przerabiał , mam soczewki Biksenon od q5 i zastanawiam się czy jeśli podepnę kable od długich pod silniczek przesłony to czy nie wyświetli przepalonej żarówki na Fisie?????????? Jeśli ktoś z was przerabiał lampy ksenon na bi xenon to proszę o informacje lub jakieś uwagi. Pozdrawiam
-
Dziękuje za pomoc , mam jeszcze jedno pytanie aby sprawdzić jaka jest taśma to muszę rozebrać wszystko ???? czy można to zrobić tez VAG- iem .