IDUAL
Pasjonat-
Postów
701 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O IDUAL
Informacje
-
Imię
x
-
Miasto
x
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja wymieniałem licznik u siebie najlepiej kupić odpowiednik swojego tylko z fis. Czyli jak masz zegarek analogowy to najlepiej kupić fis również z analogiem. No i oczywiście jak masz vdo to na być vdo a jak Jagger to ma być jagger. A jak masz elektroniczny to z elektronicznym i ważne żeby miały taki sam kolor głównych wtyczek tych po bokach ponieważ będą pasować bez przeróbek a pozostanie podpięcie tylko tej od fis.Co do manetek jak masz po 2 lifcie to pasują z A8 D2 nawet do avant. Co do czujników to tylko założyłem ten od temperatury oleju koszty ok 30 zł. Na resztę czujników podałem masę i nie podłączałem ich. Trzeba jeszcze podciągnąć sygnał spalania z wtyczki ECU. No i sygnał od temperatury na zewnątrz.
-
Łożyska a nie jest tam tylko jedno to w silniku na które nakładasz wisko i dociągasz tą śrubą z tyłu pod alternatorem, jest jeszcze gdzieś jeszcze jedno łożysko między wisko a osią.
-
Ostatnio robiłem przekładkę przodu do mojego TDI (maska pas przedni chłodnice lampy zderzak i WISKO)od 1,6 benz i po złożeniu zauważyłem że przy przegazowaniu czy to na zimnym czy na ciepłym huczy jakbym miał V8 na zimnym torchę mniej. Wentylator na postoju czy to na zimno czy na ciepło spokojnie obracam jak i nawet zrobi z pół obrotu przed zatrzymaniem. Jak trzymam wentylator to spokojnie mogę go trzymać jak auto jest zapalone nawet przy przegazówie nie ma problemu z utrzymaniem natomiast jak je puszcze i się rozpędzi na ciepłym nie idzie go już zatrzymać i przy przgazówie huczy jak cholera. Czy to juz koniec WISKO. Temp silnika na kanale 49 tak jak teraz utrzymuje się cały czas na 87-90st.
-
Nie wiem ale ja mam około 120HP i jadąc na piątym biegu mam praktycznie taki sam czas od 100-180km/h jak ten z filmiku a on miesza biegami więc wątpię żeby miał 140HP.
-
Niestety rzeczywistość okazała się bardziej okrutna winowajcą była zacierająca się pompa. Już po regeneracji samochodzik śmiga.
-
Program robił z tego co wiem Aligator więc chyba kumpel będzie się musiał wybrać na korektę softu.
-
Witam to są logi kolegi z silnika AHH z pompą 11mm sprężarka od AWX z 0.216 plus FIMC. Auto jak na program na 165HP i około 360NM nie pamiętam dokładnie nie ciągnie jak należy oto logi. statyczne Log (0 - 000) Log (1 - 010) Log (2 - 001) Log (3 - 013) Log (4 - 003) Log (5 - 004) Log (6 - 011) Log (7 - 008) BS Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Log (3 - 004) dynamiczne Log (0 - 004) Log (1 - 011) Log (2 - 000) Log (3 - 008) Log (4 - 010) Log (5 - 003) Log (6 - 001)
-
Tak po wymianie filtra na poprzednim filtrze to samo było auto jak przyspieszam powoli jedzie płynnie jak utrzymuje stałą predkość też nic nie szarpie dopiero przy pełnym gazie w podłogę zaczyna tak jakby przyspieszać susami.
-
Filtr paliwa dzisiaj na BOSCH zmieniłem za 5 min bedzie 000bs ---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ---------- oto 000bs oto 000st pozdrawiam
-
Od pewnego czasu mam problem z autem a mianowicie podczas przyspieszania auto na przemian przyspiesza słabnie przyspiesza słabnie. Wyczyściłem turbinę podmieniłem przepływkę. Błędów brak. Po zrobieniu logów najbardziej rzuciły mi sie w oczy grupy 004 dlatego proszę o ocene tylko logów 004. Kąt wtrysku 000 ma od 48 do 51. Jeżeli bedą potrzebne inne dołoże. staty dyna bs ---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:37 ---------- dodam że przed chwilką logowałem 004bs i na late oraz erly cały czas było 0.9 czyżby N108 padł.
-
Kolego nie wiem ale jak są aukcje i sprzedają kierownice to przeważnie piszą B6/B7 bo podchodzą bezproblemowo jakby do B5 podchodziły to też by pisali no i ludzie nie kupowali by za takią kase z S4 B5 tylko od B6 B7 bo kasa ta sama a kiera ładniejsza. Myśle ze plug&play nie bedzie.
-
Zrób logi i wklej do diagnostyki vag tak to raczej nikt nie bedzie zgadywał co może być. Możeliwe że coś z układem paliwowym. ale najlepiej zrób logi.
-
Dość mocno to znaczy ile. Zdejmij ten łącznik gumowy między kolektorem dolotowym a tą rurą plastikową co idzie z tyłu silnika jeżeli tam jest dużo oleju możliwe że uszczelnienie turbo puszcza olej. Co do tego czy uszczelniacze masz już zużyte czy pierścienie można sprawdzić kompresje na garach jeżeli wyjdzie żle to zrobić próbę olejową która wykaże czy to uszczelniacze czy pierścienie. Z zapieczoną turbiną można jeździć ale unikaj nagłego przyspieszania lub wyprzedzania bo jak auto przejdzie w tryb awaryjny to bedziesz miał nagły spadek mocy i może być lipa. Jeżeli dymi zaraz po odpaleniu to wskazywało by to na uszczelniacze a dymi podczas jazdy.
-
Na jaki kolor dymi bo to też ma znaczenie. Jak na czarno to może turbinka sie lekko przycina i jak ją puszcza to daje bąka. Najlepiej zrób logi dynamiczne statyczne i wrzuć do diagnostyki vag tam koledzy powinni ci zdiagnozować o co może chodzić.
-
Jak masz sprawne popychacze to ich nie ruszaj bo te sugerowane za 19-25 zł nie będą lepsze. Kolego skoro uważasz że proponowane popychacze INA to szajs to podaj mi jakie należy montować bo jakoś wszystcy polecają INA.