Skocz do zawartości

the_troll

Pasjonat
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O the_troll

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia the_troll

0

Reputacja

  1. w błędach licznika mówisz zobaczyć. Biorę kabelek i śmigam do auta. ---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- No i lipa po podłączeniu czujnika wszysko działało do momentu włączenia klimy. Później znowu akcje i ciągły błąd. Kabel jest nowy i czujnik też więc zkąd bład zwarcia lub przerwy. Może musze kabelek całkiem do licznika wymienić. Ma ktoś opis pinów w liczniku JAGEER 1/2 FIS Fault Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+
  2. Przekłamywał mi termometr na wyświetlaczu 1/2 FIS. Wymieniłem czujnik temp zew (przed chłodnicą) i dalej problem. Wymieniłem kabel i wpiąłem we wtyczkę obok zbiornika oleju wspomagania (stary kabel odciąłem). Termometr zaczyna od 3,5 stopnia co jakiś czas wyskakuje na wyświetlaczu E domyślam się że to error. Odłączyłem czujnik. Podczas jazdy i tak na zmianę na wyświetlaczu E i temperatura. Pytanie z kąd trafia info do EKU o wartościach i tak błędnych. Może inny czujnik mam wymienić. Macie jakieś pomysły? ---------- Post dopisany 28-06-2013 at 17:45 ---------- Poprzedni post napisany 17-06-2013 at 17:05 ---------- Widze że nikt nie pomoże
  3. Podepnę się pod temat. Przekłamywał mi termometr 1/2 FIS. Wymieniłem czujnik temp zew (przed chłodnicą) i dalej problem. Wymieniłem kabel i wpiąłem we wtyczkę obok zbiornika oleju wspomagania (stary kabel odciąłem). Termometr zaczyna od 3,5 stopnia co jakiś czas wyskakuje na wyświetlaczu E domyślam się że to error. Odłączyłem czujnik. I podczas jazdy i tak na zmianę na wyświetlaczu E i temperatura. Pytanie zkąd info do eku o wartościach i tak błędnych. Może inny czujnik mam wymienić. Macie jakieś pomysły?
  4. Dopnę się może ktoś odpisze. Ja ten bezpiecznik 40A pod kierownicą wymieniałem i po miesiącu to samo. Co może powodować zwarcie. Wiatrak chodzi luźno kable wymienione. Więc gdzie problem?
  5. Filtr paliwa był wymieniany ---------- Post dopisany 17-09-2012 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 05-09-2012 at 21:14 ---------- Po wymianie pompowtrysku nr 3 wszystko gra..
  6. Na diagnostyce też wrzuciłem temat ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Auto było rozgrzane tj. na blacie 90 cały czas ---------- Post dopisany 17-09-2012 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 05-09-2012 at 21:27 ---------- Po wymianie pompowtrysku nr 3 wszystko gra..
  7. Dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  8. jutro zrobię ---------- Post dopisany 05-09-2012 at 09:56 ---------- Poprzedni post napisany 02-09-2012 at 23:00 ---------- Dynamiczne 003 004 008 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. Witam. Problem polega na tym iż podczas gwałtownego przyspieszania, czasami przy obrotach poniżej 2000, i zawsze przy jeździe powyżej 130km/h odczuwam dziwne szarpnięcia. Gdy problem się pojawi po zatrzymaniu się silnik nie równo pracuje i trzęsie "budą". Gdy zgaszę auto i chwilę odczekam wszystko wraca do normy o ile nie przycisnę za mocno. Czy ktoś przerabiał ten problem? Dziś zrobiłem statyczne mam nadzieję że dobrze bo to było po raz pierwszy http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dziwne-szarpanie-jazdy-244421/ VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  10. Dziś zrobiłem statyczne mam nadzieję że dobrze bo to było po raz pierwszy VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  11. Witam. Problem polega na tym iż podczas gwałtownego przyspieszania, czasami przy obrotach poniżej 2000, i zawsze przy jeździe powyżej 130km/h odczuwam dziwne szarpnięcia. Gdy problem się pojawi po zatrzymaniu się silnik nie równo pracuje i trzęsie "budą". Gdy zgaszę auto i chwilę odczekam wszystko wraca do normy o ile nie przycisnę za mocno. Czy ktoś przerabiał ten problem?
  12. A można Vag-iem sprawdzić który czujnik przekłamuje?
  13. Witam. Problem wygląda tak iż nawet przy hamowaniu z 5km/h załącza się ABS mimo iż koła się nie blokują. Da się to VAG-iem sprawdzić lub skorygować. Kontrolka ABS gaśnie normalnie po odpaleniu.
  14. I tu się zgodzę z przedmówcą... Może ci kompresję pchać do układu. U mnie działo się tak ale tylko przy jeździe powyżej 3000 obrotów. Wywalało płyn i temp rosła i oczywiście ciśnienie było w układzie (i to spore). Płyn się trochę przebarwił ale dopiero po ok miesiącu od wystąpienia pierwszych objawów. Ja stawiam na uszczelkę... dziwne że po wizycie u mechanika.... czyżby zbieg okoliczności
  15. Nagrzewnica jest ok. Chodzi o to że auto raz grzeje a następnego dnia nie. I tak na zmianę. Jeśli nagrzewnica byłaby zapchana t nie grzała by wcale
×
×
  • Dodaj nową pozycję...