Skocz do zawartości

christophe1977

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O christophe1977

Osiągnięcia christophe1977

0

Reputacja

  1. Zakupiłem sobie Polskiego VAG-a 2,5 USB i postanowiłem sprawdzić jak ta się miewa mój samochód od środka. Po sprawdzeniu błędów wyświetliła mi się informacja - błąd sporadyczny 575 - przekroczone ciśnienie w kolektorze dolotowym(coś tak pisało) Raz na jakiś czas jak mocniej podkręce autko na obrotach to wyłącza mi "turbine" i max obroty to 3000. Po ok 1 min lub wyłączeniu stacyjki i ponownym właczeniu silnik pracuje już normlnie! Co to może być? Macie jakieś pomysły?
  2. Witam Panowie Ja również miałem taki problemy z odpalaniem swojej 2,5TDI na ciepłym silniku i tak jak wy poszukiwałem rozwiązania innego niż wymiana pompy. Pierwszym podejściem jakie zostało mi zasugerowane to korekta dawki rozruchowej, tak też zrobiłem i wybrałem się do najbliższejfirmy tuningowej tj. ECUSOFTA. Okazało się że nie moga mi zrobić tej operacji, ponieważ moje auto już jest po chip tuningu w niemczech i posiada blokadę programu. Zmartwiło mnie to bardzo, ale nadal szukałem rozwiązania! W końcu pojawiło się światełko w tunelu :>, a konkretnie mój kolega postarał się .Mam zainstalowany korektor temperatury silnika, a dokładnie działa to na takiej zasadzie: Podczas rozruchu obniża wartość czujnika temperatury silnika na około 20 sek, po czym powraca do prawidłowych wskazań. Auto od tego momentu na ciepłym silniku pali odrazu! Oczywiście jest małe ale...podczas rozruchu za nami jest mała chmurka, ale coś za coś! To rozwiązanie jest o tyle lepsze od tego co koledzy proponuja że wskazania z czujnika są zaniżone tylko w momencie rozruchu, a nie tak jak mając wlutowany na stałe opornik! Ja osobiście polecam to rozwiązanie! Jeśli ktoś jest chętny na takie rozwiazanie to mogę podać namiar do mojego kolegi, a on wam to zainstaluje! Koszt jest niewielki w porównaniu z wymiana pompy albo korektą dawki rozruchowej w firmie tuningowej.
  3. Jeśli koledze pali na zimnym a na ciepłym to masz to samo co ja. Już wiem że to częściowo zużyta pompa i jedynym obecnie najtańszym wyjściem jest wybrac się do chłapaków którzy zajmują się chiptuningiem aby zwiększyli ci dawkę rozruchową. Kolega "Rogal" ma to opanowane , oczywiście jeśli nie masz już jakiegoś programu wgranego i zabezpieczonego (tak jaka ja). Ja niestety muszę iśc inną drogą.... jak się uda to podam i opisze!
  4. No właśnie chyba koledze płyn wyparował bo coś poziomu nie widac! Poza tym autko jak widac pięknie utrzymane
  5. Piekna fajnie wyposażona i dobrze utrzymana , a 17" kółeczka dodały jej tylko uroku
  6. Slaweg nie przesadzam....w ciągu dwóch tygodni użytkowania od zakupu, zachaczyłem 4 razy spodem, a nie wspomnę że wystarczyło lekkie wzniesienie np próg zwalniający i szlifowałem spodem . Także jak sam widzisz operacja zmiany na serię była konieczna.
  7. Witam Przyszedł czas że i ja chciałbym przedstawic swoją Autko nabyłem na początku tego roku, i niestety pierwsze co musiałem zrobic to wymieniłem sprężyny na seryjne, ponieważ zamontowane zawieszenie przez niemiecką firmę OETTINGER nie nadawało się na nasze dziurawe drogi. Szkoda mi było to robic, bo autko rewelacyjnie się prowadziło a jeszcze ciekawiej wyglądało, ale realia naszych dróg są jakie są! Autko w niemczech trafiło do niemieckiej firmy tuningowej OETTINGER która między innymi specjalizuje się w AUDI. Tam dostało nowe zawieszenie sportowe, kpl układ wydechowy i program zwiekszający moc do 184km. Poza tym ja zadbałem o wyczyszczenie i pomalowanie wszystkich zacisków i tarcz na kolor czerwony....teraz wygląda to zdecydowanie czyściej i ładniej. Resztę możecie zobaczyc na zdjeciach. Krótki opis wyposażenia mojej : - Silnik - AKN 2,5 TDI V6 zwiększona moc do 184km - 10 poduszek powietrznych - Klimatronik - Tempomat - Komputer pokładowy - elektryczne i podgrzewane lusterka - 2x elektryczne szyby - elektryczna regulacja lędźwi - podgrzewane przednie fotele - skóra - felgi 17" OZ z oponami 225/45R17 - CB President Johnson + antena President DAKOTA - sprzęt grający - AUDI BOSE z subwoferem w bagażniku W najbliższych planach chcę zamontowac Xenony o barwie 6000k Miłego oglądania !
  8. Panowie a o 14 nie dało by rady? O 15 muszę byc już gdzie indziej a chętnie bym wpadł i zobaczył kilka nowych twarzy! Przy okazji podpioł bym się do Protona VAGa , oczywiście jak będzie możliwośc Dajcie znac czy ta godzinka wam odpowiada? Jeśli innym nie pasuje to Proton miałbym do ciebie małą prośbę abyś przyjechał na 14, bo tak już kiedyś rozmawialiśmy chętnie bym sobie sprawdził VAGiem autko. Napisz mi czy dasz radę?
  9. Hey Dawid w Bielsku jest hamownia! ECUSOFT posiada hamownię, ale niestety tylko na auta z napędem na jedną oś niestety ja i Proton się nie załapiemy ponieważ nasze mają Jeśli chcecie sobie sprawdzic swoje to możesz sobie do nich zadzwonic i zapytac http://www.ecusoft.pl/ Paweł Waluś kom. 600 886 464
  10. No no, widzę że spocik udany :th: Ja niestety dzisiaj nie mogłem się wyrwac, ale za tydzień postaram się wpaśc
  11. Ja dzisiaj tak tylko przelotem byłem :cool:bo musiałem szybko znikac! Dzisiaj dopadłem kompa i zobaczyłem że coś zaplanowaliście na 13 wiec na szybcika wpadłem co by listę podpisac Może następnym razem wpadnę na dłużej.
  12. Ja tym razem tez nie dam rady, może uda się w przyszłym tygodniu coś zaplanowac?
  13. Panowie wymienailiście może w swoich V6 2,5 TDI świece żarowe? Mam podobno do wymiany i nie wiem jakie kupic aby były jak najlepsze? Proszę o wasze sugestie w tej sprawie oraz ewentualne namiary gdzie je kupic? Za wszelką pomoc z góry dzieki
  14. Jak już kolega Proton wspomniał wyżej frekfencja była jaką widac na zdjeciach! Pierwsze było nas tylko dwóch a po półtorej godzinie gdzie już się mieliśmy zbierac, pojawił się kolega Xandmar i było nas troje! miejmy nadzieję że kolejne będą w większym gronie A tu wklejam zdjęcie auta Protona które chyba ciekawie wyszło...jest po małej obróbce :th:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...