Skocz do zawartości

grochu

Pasjonat
  • Postów

    142
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grochu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grochu

0

Reputacja

  1. A musi to być dokładnie taki sam nr części? Są jakieś zamienne, które będą pasować do b5 polifcie? Od 2 miesięcy nie mogę namierzyć mojego zawiasu.
  2. Od razu wiedziałem, przy którym wtrysku jest problem z sygnałem☺. Wystarczyło delikatne dociśnięcie wtyczki. Martwi mnie tylko fakt, że ta sytuacja wystąpiła ponownie. Mam wrażenie że będzie to taka wada fabryczna
  3. W moim przypadku wina leży po stronie wiązki PD. A dokładniej 3 cylindra. Jutro się tym zajmę
  4. Hej, w mojej A4-uni również pojawił się ten błąd: 18076 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 3 (N242) oraz 18265 - Load Signal: Error Message from ECU Dwa lata temu miałem już tą usterkę. Poprawiłem styki i było ok. Do wczoraj.... ps.: który to będzie 3 cylinder?
  5. Witajcie. Sporo wody w Wiśle upłynęło i kilometrów za mną od czasu kiedy odwiedzałem szanowane forum. Ale jak mówią: jak trwoga to do boga... Pojawił się problem u mojej audiczki. Narazie zauważyłem to na zimnym silniku. Mianowicie przy ruszaniu, na 2 i 3 biegu zacząłem odczuwać szarpanie. Na obrotomierzu wszystko ok ale przy przyspieszeniu występują szarpnięcia, niczym kangur audiczka się zachowuje. Czy mam to rozumieć, że moja A4 daje oznaki dwumasy? Pierwszy bieg od pół roku zaczął ciężej wchodzić. Audi ma 250 tyś
  6. witam, wczoraj i u mnie przepaliło te obejmy. Na razie zrobiłem "na sztukę". Gdzie szukać takich obejm? Jest jakaś konkretna nazwa, nr części? ktoś mi podpowie jaką średnicę ma taka obejma a moim B5 AJM z 2001r. W Intercarsie mają dwa rodzaje obejm: Średnica [mm]: 56 Długość [mm]: 125 oraz Średnica [mm]: 50,5 Długość [mm]: 125
  7. dev jeżeli mam zaciski ATE to te z linku nie będą pasować, tak? tu mam zestaw do ATE, tylko brak czujnika zużycia. Klocki hamulcowe - komplet JURID: Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI 115KM | Sklep iParts.pl brak czujnika oznacza że będę miał komunikat na fisie? Chyba teraz mam klocki z czujnikiem.
  8. Witajcie, macie jakieś doświadczenia z takimi klockami. Przyszedł czas na wymianę w mojej audiczce i zastanawiam się nad takim zestawem. Klocki hamulcowe - komplet JURID: Audi A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI 115KM | Sklep iParts.pl pytania na marginesie: jak sprawdzić jaki jest u mnie system ATE czy TRW? jaka jest średnica tłoczka z przodu?
  9. bediks powiedz czy jak znajdę płytę od jeager'a to taka reanimacja licznika uda się?
  10. Koledzy czy ktoś mi odpowie na moje pytanie z postu #5??
  11. Witajcie, mam podobny problem, a mianowicie przestał mi wyświetlać prawidłowo stan paliwa. Wina leży z procesorze. Pytanie dla znawców: Czy jeżeli zakupię takie coś: PŁYTA LICZNIKA AUDI A4 B5 DUZY FIS VDO F-VAT (3337320815) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. to będę mógł użyć jako dostawcę części?
  12. ja polecam jeszcze sprawdzić czy wentylator się włączy. U mnie przy tej usterce wystarczyło wymienić bezpiecznik wentylatora - koszt 4 zł
  13. Tomek możesz mi to "łopatoligicznie" wytłumaczyć? Radzisz żeby zająć się regulacją linki?
  14. Hejka, szukałem podobnego tematu na forum, ale nic sensownego odpowiadającego mojemu zagadnieniu nie znalazłem. Kwestia tyczy się tylnych hamulców. Jakiś czas temu wymieniłem tylne klocki. Teraz zauważyłem że z jednej strony, lewa, ręczny nie odpuszcza do końca. Efekt - grzanie i specyficzny zapach. Przestałem używać ręcznego i w sobotę przystąpiłem do oceny sytuacji. Ręczny nie odbijał do końca, brakowało mu jakieś 4-3mm do ogranicznika. I teraz przedstawiam problem: zdjąłem linkę i ręczny automatycznie odbił do końca. Teraz nic nie trzyma. Za każdym razem, gdy ręcznie ruszałem dźwignią, hamulec zawsze z dużą siłą odbija do końca. Linka cały czas jest zdjęta. Czy teraz mam rozbierać zacisk, czy może trzeba poluzować linkę ręcznego? Regulacja jest jak się domyślam pod osłoną termiczną wydechu. Śruby są tu baaaardzo skorodowane i obawiam się że odkręcę je lub pourywam. Można w jakiś inny sposób poluzować naciąg ręcznego?
  15. Dlaczego pytam o te metalowe prowadnice: otóż podczas hamowania przy niewielkiej prędkości i słabym naciskaniu pedału, czuję takie lekkie szarpnięcia. Jakby raz hamował mocniej raz słabiej. Zauważyłem luz między zaciskiem a jarzmem. Wkładam śrubokręt od góry między tarczę a zacisk i widać ewidentny luz - zacisk rusza się, raz jest bliżej tarczy raz dalej. Dlatego myślę że wytarły, zużyły się te metalowe prowadnice.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...