Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9 AJM Szarpania, ciężko wchodzą biegi, wysokie sprzęgło.


Radol

Rekomendowane odpowiedzi

Od kupna audi tj. sierpień tego roku, mam problem z szarpaniem po puszczeniu gazu lub dodaniu(zwłaszcza na 1-2 biegu), sprzęgło wysoko bierze, czasami się ślizga, czasami niskie biegi ciężko wchodzą(może 4-5 też, ale rzadko ich używam, przez to, że najwięcej jeżdżę po mieście. Przy ruszaniu, gdy nie daje gazu, to auto lekko drży i ciężko ruszyć samym sprzęgłem.(Na wstecznym jest duuużo lepiej) Jestem zielony w temacie, a też nie chcę pakować kasy w błoto. Jeździć jeszcze trochę tak, czy naprawiać. Tylko co naprawiać... regeneracja, nowe sprzęgło i dwumasa? Jakie mogą być koszty... Chciałbym zrobić chipa w przyszłości, ale pierw wole doprowadzić napęd to ładu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy albo i takie same, wymieniłem sprzęgło na Sachs za jakieś 500 zł(kupione na forum) + robocizna jakieś 350 zł dodatkowo olej w skrzyni zmieniłem i dla zasady wszystkie płyny i filtry, problem ustał i jeździ się przyjemnie a po zmianie filtrów na MAN auto o wiele lepiej się zbiera, co do trzęsienia budą to już niech się fachowcy wypowiedzą czy to dwumasa czy coś innego.

Dodam że sprzęgło + dwumasa do mojego auta to ok 1600 zł + około 400 robocizna( luk, sachs)

Edytowane przez Toskańczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Sporo wody w Wiśle upłynęło i kilometrów za mną od czasu kiedy odwiedzałem szanowane forum. Ale jak mówią: jak trwoga to do boga...

Pojawił się problem u mojej audiczki. Narazie zauważyłem to na zimnym silniku. Mianowicie przy ruszaniu, na 2 i 3 biegu zacząłem odczuwać szarpanie. Na obrotomierzu wszystko ok ale przy przyspieszeniu występują szarpnięcia, niczym kangur audiczka się zachowuje.

Czy mam to rozumieć, że moja A4 daje oznaki dwumasy? Pierwszy bieg od pół roku zaczął ciężej wchodzić. Audi ma 250 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach