Skocz do zawartości

TomekfanAUDI

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O TomekfanAUDI

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Wojcieszków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

642 wyświetleń profilu

Osiągnięcia TomekfanAUDI

0

Reputacja

  1. W grudniu miałem chętnego na nią z tego forum. Powiedziałem mu 150zł i zgodził się z uśmiechem na ustach...Tyle, że spóźniłem się jeden dzień bo już zamówił u kogoś innego za identyczną cenę. Moja cena to 150zł + Twoja przesyłka oczywiście. Podaj e-maila to porobię fotki i wyśle Ci. Dodam do tego, że u mnie nic nie ryzykujesz bo nawet jakby vacum było felerne to oddam Ci pieniądze. Nie jestem handlarzem a pompę mam do sprzedaży tylko dlatego, że sam wymieniałem u siebie. Pompa nigdzie nie cieknie, króćce nie są powyginane, obłamane czy cokolwiek. Twoja decyzja kolego.
  2. Witam, na mechanice się nie znam i Ci nie pomogę, ale gdybyś potrzebował drugiej pompy Vacum to ja mam do sprzedania. LUK 038 145 209 A. Pompa w stanie dobrym.
  3. TomekfanAUDI

    Cieknący olej

    Lechux33Chłodniczka suchuteńka czujnik ciśnienia też.
  4. TomekfanAUDI

    Cieknący olej

    Witam. Jakiś czas temu zauważyłem, że moje auto zostawia niewielkie plamy oleju. Mokra jest częściowo skrzynia biegów. Kilka dni temu odwiedziłem mechanika w celu weryfikacji przyczyny tego zjawiska i jest bardzo trudno jednoznacznie stwierdzić skąd ten olej może się wydobywać dodam, że w marcu br. wymieniłem uszczelkę klawiatury(elring) więc spod niej raczej już ciec nie powinno, chyba że cieknie z tylnej części koło pompy vacum i tego nie widać. Stojąc pod autem widać jasno, że miska olejowa silnika jest suchuteńka wraz ze śrubą spustową oleju, turbina też jest sucha a ten olej jest widoczny tylko po prawej stronie auta stojąc pod nim a lewa jest sucha jak pieprz. Możliwości wycieku są ograniczone a głównym podejrzanym jest połączenie silnika ze skrzynią i simering tam siedzący więc pytanie moje do was czy dobrze kombinuję? Opisałem wszystko co zaobserwowałem pod autem z mechanikiem i tak jak powiedziałem wcześniej w marcu wymieniłem uszczelkę klawiatury. Dobierać się do skrzyni czy jak sądzicie?
  5. Jaki masz licznik niemiecki VDO? Czy francuske dziadostwo Jaeger?
  6. Mam kilka nowych danych co do tego mojego problemu: Autko stało 24h pierwsze co zrobiłem to maska do góry do ręki woltomierz,Multimetr czy jak to tam się zwie i patrze jak trzyma akumulator według niego 12.43V Po dodaniu świateł mijania i drogowych spadło do 11.79V na rozruchu pokazywało 10.68V. A na liczniku strzałka nigdy nie weszła na poziom 12V. Czy wszystko jest ok? a jeśli tak to czemu tak ciężkawo pali?
  7. Fazi W momencie grzania świec będzie Ci pokazywać poniżej 12V i to normalne, po kilku sekundach powinno Ci już pokazać 12V. Pewnie wcześniej miałeś wszystkie spalone i dlatego Ci nie spadalo poniżej 12V Prawie dokładnie-bo z 4 świec żarowych działała tylko jedna:) Mam kilka nowych danych co do tego mojego problemu: Autko stało 24h pierwsze co zrobiłem to maska do góry do ręki woltomierz,Multimetr czy jak to tam się zwie i patrze jak trzyma akumulator według niego 12.43V Po dodaniu świateł mijania i drogowych spadło do 11.79V na rozruchu pokazywało 10.68V. A na liczniku strzałka nigdy nie weszła na poziom 12V. Czy wszystko jest ok? a jeśli tak to czemu tak ciężkawo pali?
  8. Dzięki Pany! Jeszcze jutro ogarnę sobie jakiegoś kompana i jeden będzie odpalał a drugi będzie mierzył woltomierzem podczas odpalania. Jeśli napięcie odczytywane podczas na woltomierzu będzie 10.5 i w dół to już na pewno akumulator lipa...
  9. Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie?
  10. Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie?
  11. Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie?
  12. Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie?
  13. Żeby nie być gołosłownym dodaję zdjęcie mojej oryginalnej tarczy z AVF Konkretny facet jesteś.Dzięki wielkie za pomoc, będę kupował zestaw Luka.
  14. To,że Luk jest tańszy to wiem-wszystko monitoruje na bieżąco, mi właśnie chodzi o włożenie oryginału a gdzieś tam słyszałem,że to Sachs jest oryginałem.Dzięki za pomoc kolego
  15. Dziękuję kolego serdecznie.pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...