Skocz do zawartości

szulagw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szulagw

Osiągnięcia szulagw

0

Reputacja

  1. żeby mieć podgląd spalania musisz miec vag lub vcds kolego
  2. szulagw

    Miska olejowa + odma

    Witam, na początku chciałbym się pochwalić że ostatnio udało mi się zamontować tempomat i Full Fis - wszystko działa ładnie. Jednak teraz muszę zejść do bardziej przyziemnych spraw,ponieważ silnik mam cały zawalony olejem. Miałem się już dawno za to zabrać,ale zawsze było co innego do zrobienia... Mam pytania : Silnik 1.9 TDI AVG 110 - miska aluminiowa 1.Wymiana "uszczelki" miski olejowej to nałożenie nowego "dirko" czy można gdzieś dostać aluminiową uszczelke i do tego dirko dać ? 2.Potrzebuje dowiedzieć się jaki korek spustowy idzie do tej miski,ponieważ idą 2 numery śrub wg. ETKI : Który korek jest odpowiedni do miski w AVG -aluminiowej ? Z góry dzięki za pomoc Dla potomnych (sam sobie odpowiedziałem na pytanie,bo już zrobiłem) 1.Nakładamy dirko 2.Śruba do aluminiaków z podkładką. Pozdrawiam.
  3. szulagw

    Prośba o analize logów

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.Przepływomierz wymieniony. Wszystko wróciło do normy.Pozdrawiam.
  4. szulagw

    Prośba o analize logów

    Witam. Przepraszam z góry za to,że pisze o innym pojeździe niż Audi,ale na forum T4 nie mogę się zarejestrować(nie przychodzi E-mail zwrotny),a zależy na czasie bo auto potrzebne do budowy domu. Moi rodzice kupili VW t4 2.5 TDI o mocy 102 KM. Na początku jeździł bez żadnego problemu.Ostatnio auto straciło znacznie na mocy. Zczytałem błędy i wyszedł tylko jeden : -16485 Mass Air Flow Sensor (G70) Implausible Signal P0101 35-00 Wyczyściłem przepływomierz,bo faktycznie był zasyfiały.Przejrzałem dolot cały do turbo i nie ma do niego zastrzeżeń. Kostki do przepływomierza też zostały sprawdzone. Podczas pracującego silnika nie można usunąć tego błędu,cały czas wchodzi. Nie chcę pchać rodziców w zbędne koszty i prosiłbym o analizę logów czy warto faktycznie ją wymienić. WRZUTA - przeplywka t4 Pozdrawiam.
  5. przełóż silnik z pompki od golfa 3 (potrzebna jest przeróbka rurki odprowadzającej powietrze). Elektryke zostaw taką samą. Minimalnie trzeba przerobić,ale ogarniesz ten temat. Pozdrawiam
  6. szulagw

    Czyszczenie DPF

    Daj mu konkretnie w piz*e to go przepali może i będziesz miał spokój. Jak nie to jest magik w Gorzowie Wielkopolskim na ul.Koniawskiej który by Ci wyciął tego DPF w rozsądnej kwocie. Wbijająć w google koniawska wycinanie dpf na pewno znajdziesz. Pozdrawiam.
  7. szulagw

    Fotel kierowcy Audi A4 B5

    dzięki za szybką odpowiedź , powalczę w weekend i zdam relacje EDYTOWANY : Faktycznie roboty na 10 minut.Już gotowe,przesmarowane i śmiga aż miło:) Pozdrawiam
  8. szulagw

    Fotel kierowcy Audi A4 B5

    Witam. Ostatnio zauważyłem,że wypadł mi ślizg siedzenia kierowcy.Objawem tego jest minimalne kiwanie się fotel i brak możliwości regulacji siedzenia przód tył jak się siedzi. Pozbierałem jego szczątki,bo ułamał się wąs który go trzyma.Ustaliłem,iż jest to ślizg środkowy.Zamówiłem już go. Pytanie następujace : Czy do zamontowania owego ślizgu trzeba zdemontować siedzenie , czy da radę go wcisnąć bez demontażu? Jeśli niezbędny jest demontaż to jak wymontować fotel?Wiem,że nie ma on standardowego mocowania jak w innych pojazdach na 4 śruby tylko mocowanie jest po środku.Co trzeba odczepić bądź wymontować aby go wyjać? Pozdrawiam.
  9. Witam serdecznie. Byłem ostatnio u mechanika i stwierdził,że przerdzewiały mi obejmy pomiędzy wydechem końcowym i środkowym. Kiedyś w A6 miałem taki sam problem i tam szedł cały łącznik wraz z obejmami. Orientuje się może ktoś jak to jest rozwiązane w A4 (Lift) silnik 1.9 TDI AVG 110 km ? Czy wystarczy wymienić tylko obejmy czy trzeba kupić łącznik który ma na sobie obejmy ? Pozdrawiam.
  10. Sztanga może przycina się , ja też kiedyś coś podobnego wcześniej miałem. Spróbuj ją rozruszać.
  11. Błędy może zobaczcie jakie Vag-Com wywala.
  12. Maniekpll zczytaj błędy to wtedy będzie wiadomo w czym grzebać
  13. Sprawdziłem - były delikatnie powycierane , wymęczone.Warto było wymienić , jak na razie cisza Przejrzałem wszystkie elementy gumowe i wszystko też ok. Krócieć od filtra do turbo jest podejrzany,bo spękany trochę ale to w przyszłości
  14. Czy mowa jest o przejrzeniu już tego elementu ? Czy może kompletnie od innej strony : Węże od intercoolera , krótki gumowy łącznik przed samym kolektorem ssącym ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...