Skocz do zawartości

kuban82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kuban82

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kuban82

0

Reputacja

  1. Panowie.... problem rozwiązany...jednak ten wymieniony czujnik kąta skrętu tez był niesprawny.... kupilem kolejny tym razem sprawdzony.... i wszystko pieknie dziala....
  2. No to by bylo idealne Rzuc na priva numer tej twojej tasmy i orientacyjna cene
  3. Wlasnie czujnik ktory montowalem tez mialem z pewnego zrodla Byl sprzedany z powodu wymiany kierownicy ( inna tasma od airbaga) i mysle ze napewno jest dobry. Bardziej bym sie sklanial w strone calego steronika ESP/ABS... Troche pogrzebalem i znalazlem jeszcze na necie info ze po wymianie G85 nalezy zrobic ponowne kodowanie calego sterownika ESP... sprawdze to wieczorkiem jeszcze...
  4. Probowalem na wlaczonym i na wylaczonym silniku - efekt ten sam Ponizej ta procedura z RossTecha..dochodze do momentu w ktorym nalezy wcisnac [GO!] . Sterwonik nie zapisuje aktualnie pokazywanej wartosci kata ( W moim Vag Can Pro pokazuje ze zadanie odrzucone z powodu niespelnienia warunkow) [select] [16 - Steering Wheel] Turn steering wheel at least 30 ° left or right and back straight ahead (Tolerance: ±5.0 °). [security Access - 16] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 3 should say "OK". [Done, Go Back]
  5. Odnawiam temat. Po dluzszej przerwie zaczynam nadal z nim walczyc. Bład bez zmian jak byl tak jest nadal. Sprawdzilem dokladnie instalacje elektryczna i wyglada ok . Auto podpinane w dwoch roznych serwisach do dwoch roznych komputerow. Efekt ten sam . W module 16 pokazuje kat natomiast nie da sie go zainicjowac. Moze ktos z was ma podobny problem i z nim walczy... chetnie wymienie sie dotychczasowymi doswiadczeniami i tym co juz robilem. Moze wspolnie uda sie cos wymyslec...
  6. za słaby w sensie ze nie obsluguje jakiejs funkcji ? A co do bledów w 16 jest caly czas wlasnie blad czujnika kata.. probowalem juz najpierw kasowac blad a potem procedure robic ale taki sam efekt. Natomiat w 03 (ABS) mam blad - test systemu abs aktywowany i pali sie kontrolka ABS i tez nie moge go skasowac... z tego co czytalem test mozna dokonczyc w momencie jak ESP bedzie działało.
  7. ...no i rozgrzebalem dzisiaj poł auta... sprawdzilem cała wiazke od sterownika ESP az do czujnika kata skretu pod kierownica... i wyglada ze nie ma przerwy czy tez uszkodzonych kabli. Zastanawia mnie jeszcze jedno o czym wczesniej nie wspomnialem...w VAGu przy probie kalibracji wyskakuje mi blad inicjacji kata skretu... czy przed kalibracja ten czujnik trzeba jakos zainicjowac? zresetowac?. Kasowanie adaptacji calego sterownika kierownicy nic nie daje
  8. Witajcie Panowie. Mam od dluzszego czasu pewnien problem z ktorym walcze bezskutecznie ; moze ktos bardziej doswiadczony pomoze. Moje moje autko do A4 B8 2,0 Tdi 2008 . Problem zacząl sie kiedy zaswiecila na desce kontrolka ESP i przed kazdym uruchomieniem pojazdu oczywiscie na FIS-ie ESP Fault fault. Podłaczylem pod Vaga (uzywam VAG CAN Pro) i w module ABS wykrylo bład - 778(0x030a):6D - czujnik kąta skretu. Po skasowaniu błędu i po ponownym włączeniu auta błąd nadal sie pojawia. Probowałem procedury kalibracyjnej z strony ross techa http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8K)_Steering_Wheel_Electronics#Coding ale niestety nie działa. Bład nadał sie pojawia. Podjechalem do ASO podpieli pod VAS-a i swierdzili ze moze byc walniety czujnik kata....Wymieniłem cała tasmę poduszki razem z czujnikem kata na używke ... i bez zmian . Jednak zauwazylem ciekawa rzecz.... Podłączajac sie do sterownika ABS ..logujac sie kodem 40168 i wchodzac do nastaw podstawowych grupa 001 nie odczytuje wartośći aktualnego kata na kierownicy. Natomiast podłączajac sie to sterownika elektroniki kierownicy ( podajze adres 16) i wchodzac w te same nastawy i ta sama grupe widze jak przy kreceniu kierownica zmienia sie wartosc kąta! Czylil czujnik działa! Czy jest możliwe ze czujnik kąta i sterownik ABS/ESP komunikują sie miedzy sobą jakimiś osobnymi przewodami a nie tylo magistralą CAN ? I te przewody gdzies są przerwane.nie łącza. Nie chce wymieniać polowy samochodu bo panowie z ASO sugeruja sterownik ESP... ale dziekuje bardzo za taka zgadywanke.. Może coś robie nie tak przy tej kalibracji ? Prosze o pomoc... Pozdrawiam
  9. witam wszystkich [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...