Skocz do zawartości

matula

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O matula

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witaj fahur, dziękuję za odpowiedź. Przed chwilą napisałem długiego posta ale go skasowałem! Pogoda nieciekawa, jest niedziela, % jeszcze trzyma ale idę dłubać! Chyba rozumiem w czym problem - mam podmienione silniczki V113 (niebieski) i V71 (jasnoniebieski). Muszę to sprawdzić! Odezwę się wieczorem.
  2. Witam. To mój pierwszy wątek na tym forum. Mam pewien nieprzyjemny problem z klapami. Wrzucam raport VAG: Po skasowaniu tych błędów zostaje tylko jeden błąd (jest on jakby niekasowalny): Mimo wszystko przystępuję do nastaw podstawowych klap. Obserwuje wszystkie silniczki i wszystkie robią pełen zakres ruchów. Wcześniej jeden w ogóle nie chciał ruszyć - wymieniłem go. Co o tym myślicie? Skorzystałem z wyszukiwarki i znalazłem całą masę wątków na ten właśnie temat z podobnymi błędami VAG. Niestety większość bez odpowiedzi Proszę o pomoc Pozdrawiam Edit: Czy silniczki (element: silnik+przekładnia+potencjometr) są uniwersalne? Pytam bo przy wymianie założyłem silniczek który pracował w innym miejscu. Edit 2: Próbowałem przełożyć inny silniczek (np "kratek bocznych"), po wykonaniu nastaw podstawowych w VAG wyskakują te same błędy. Może nie ogarniam VAG'a? :/
  3. Hej, ja znalazłem sposób na "naprawę" siłownika schowka. Działa on tak jak zaślepiona strzykawka. Użyłem: Szpilkę, Kombinerki, Kuchenkę gazową Rozebrałem siłownik a następnie nagrzałem szpilkę i w górnej części siłownika wytopiłem mały otwór. Całość przesmarowałem, złożyłem do kupy i działa o wiele lżej. Jeszcze całości nie zmontowałem (szukam serwisu zajmującego się spawaniem plastiku - może wytrzyma) Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...