Skocz do zawartości

gorzel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gorzel

Osiągnięcia gorzel

0

Reputacja

  1. no to pieknie...najpierw szyszczenie turbo, dzis wymiana dwumasy, sprzewdla tarcz i klockow...a teraz jeszcze wezyk....Orientuje się ktos jakie koszta....:/
  2. Witam serdecznie, po wyjeciu i przeczyszcienu turbiny w moim AFN zauwazylem pojawiajacy sie wycie oleju z przewodu podcisnienia oleju doprowadzajacego olej do turbiny (metalowy sztrywny wezyk). Olej pojawia sie od gory, gdzie rurka wchodzi do nakretki...czy jest tam jakas podkladka, ktora sie wyrobila przy zdejmowaniu turbo, czy wezyk jest do wymiany... Poprosze o pomoc....
  3. Witam, dzięki za opinie...kupilem zestaw LUK (kolo + kopletne sprzeglo) jutro wymiana....
  4. tez tak w sumie mysle:) Jakie miales objawy ?? U mnie co prawde w B5 AFN, ale objawia sie to nastepujaco: - bicie w pedał sprzegla - problem z ruszeniem przy jedzie w korku (strasznie szarpie, nie mozna ruszyc) - drgania budy przy predkowsi 80-90 120-130 - drgania budy na biegu jalowym... - drgania galki zmiany biegow przy 80-90 , 120-130 W opisow na forum, domnieniam, ze to wlasnie kolo....
  5. Witam, koledzy mieliście do czynienia z kołem dwumasowym i sprzęgłem firmy Valeo...jest do kupienia na allegro komplet za 1450 zł, tylko pytanie czy nie lepiej zaplacic 1610 zl za czesci firmy Sachs.
  6. dziekuje za pomoc... zdecydowalem ze kupuje dwumas + kompletne sprzeglo...jak cos robic to raz a porzadnie....
  7. tak tez myslalem:/...a co sadzisz o zmianie dwumasy na jednomas?
  8. Witam koledzy, od pewnego czasu zauwazywem drgania auta na biegu jalowym co powoduje stukot wydechu, wystarczy dodac lekko gazu aby drgania sie troche uspokoily. Drugi objaw to problemu z ruszeniem przy rozgrzanym silniku...stojac w korku po pewnym czasie dochodzi do szarpania autem podczas ruszania jakby auto nie miało sily ruszyc. Trzeci objaw...drania samochodu przy okolo 90-100 km/h a potem przy okolo 140 km/h. Z góry dziękuje za pomoc.
  9. Dziękuję bardzo koledzy za pomoc. Spróbuję jeszcze raz odkręcić i przykręcić. Pozdrawiam
  10. Witam serdecznie, po czyszczeniu turbiny (zapieczone lopatki) pojawił sie olej przy nakretce rurki doprowadzajacej olej do turbiny. Niestety po zabiegu czyszczenia turbo nie zminilem podkladki przy tej rurce i mysle ze to jest powod wycieku...mam w zwiazku z tym pytanie, czy ktos z kolegow wie jaki jest rozmiar takiem podkladki, bo nie jestem pewien czy w sklepie motoryzacyjnym cos w ciemno mi dobiora.... Pozdrawiam
  11. czyli katalizotor do wyciecia i zamiast kata wspawac rure?
  12. Super, dzieki za info...czyli jazda do 2500 obr/min to nic zlego dla tego silniczna....jak wyblubir katalizator jaki bedzie to mialo wplyw na jazde??
  13. Dzieki Panowie. Pojezdze przez pare dni na wyzszych obrotach moze sie cos poprawi. Jak nie to czyszczenie turbo... A tak wogole jak powinno sie jedzic takim AFN...chodzi mi o obroty, aby bylo w miare ekonomicznie i zeby turbina sie nie zamulala. Powiem szczerze, ze jest to moj pierwszy TDI...
  14. Witam, Panowie poprosze o jakas porade. W dniu wczorajszym chcialem troche przegonic moje autko i na 3 biegu po przekroczeniu okolo 3500 obr. auto nagle zamulilo i maksymalna predkosc to 120 km/h. Po wylaczeniu silnika wszysko wrocio do normy. Jak jezdzi sie do okolo 2500obr wszystko jest wporzadku, jednkaze po przegonieniu auto znowu lapie zamula.
  15. Witam, szukam numeru czesci : klapka spryskiwacza reflektora do A4 B5 1997 Avant. Z gory dziekuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...