Skocz do zawartości

zerjot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zerjot

Osiągnięcia zerjot

0

Reputacja

  1. Rozumiem że chodzi o przewody od przepływki... Porównam napięcia na wtyczce przepływki u siebie i kolegi i zobaczymy. A może ktoś wie jakie są prawidowe napięcia na wtyczce? Dzieki Ps.Sorrki za umieszczenie postu nie w tym dziale.
  2. Witam W moim AFN brakuje mocy Wyczyszczone są kierownice i wymieniona przepływka.. Co jeszcze może być nie tak ? Z logów wynika że to przeplywaka, ale na 100 % jest ok, bo zrobilem podmianke u kolegi, który ma taki sam silnik w Sharanie. Log 8 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/613578e03187373d.html Log 11 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e22d9cb975dd87cc.html Mam tez przestawiony zaplon, ale silnik pali bardzo dobrze wiec go nie ruszam. BS pokazuje 025 ( jeszcze miesci sie w skali na grafie ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/071723a7f0f8aa1f.html Z tego co czytałem na forum zapłon nie ma znaczenia co do osiągów. Co do osiągów przedstawie jeszcze dwa wykresy poglądowe. 1. Moje auto gdzie niebieski kolor to wartosci z przplywki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa8df323048e2b33.html 2. I z auta kolegi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4723e014bd75f9a5.html Jego auto na 3 biegu z 1500 obr/min do 4200 rozpędza sie w 9 sek, a moje w 23 sek. Jak zamieniliśmy się przepływkami nic to nie dało, dalej u mnie lipa. Co jeszcze powinienem sprawdzić,przeczyścić,wymienić? Dziekuje za pomoc.
  3. zerjot

    [B5 AHU] Blad 00575

    Witam Często pojawiający się problem na forum to bład 575. Ja zawsze sprawdzam 4 rzeczy, jeżeli u klienta mam ten błąd. 1 - Filtr powietrza ( czasami ludzie nie wiedzą że istnieje coś takiego ) ale zakładam że Ty wiesz :th: 2 - Sprawdzam stan wężyków, czy któryś nie sparciał lub sie nie przetarł - jak coś to tylko wymiana na NOWE 3 - Zawór ele. N75 ( musi pykać - jak na krótko podaje mu prąd ),można sprawdzić mu oporność omomierzem. Możesz dotknąć go ręką to wyczujesz czy się załącza. 4 - Sprawdzam czy porusza sie drążek i siłownik przy turbo - Zresztą widać to też w logach...Ale dla pewności. Raczej na pewno tutaj szukaj przyczyny. Co do czyszczenia turbo, proponje je rozebrać i za pomocą skrobaczka i szczotki drucianej wyczyścić kierownice. Najlepiej użyć szczotki drucianej elektrycznej lub zamocowanej w wiertarce ( Szczotki używać mosiężnej ) nie rysuje a czyści. Czytałem jak ktoś na forum pisał o czyszczeniu turbo w nafcie. Absolutnie odradzam, bo zajedziesz wirnik w turbo. Po złożeniu i zamontowaniu turbiny odpal silnik i nie gazuj...Niech pochodzi około 10 min aż turbina się dooleji. Pozdr
  4. Witam Pochodzę z górzystych stron i od 20lat śmigam dislami Pozdr All
×
×
  • Dodaj nową pozycję...