
Gsobczak
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Gsobczak

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
ja własnie kupiłem żonie a4 b6 tez z silnikiem 2.0 i równiez lipa z ogrzewaniem ale raczej stawiam na niedrożna nagrzewnicę....wąż doprowadzajacy jest gorący w wylotowy chłodny więc raczej to oczywiste, że zafajdana musi być
-
przepraszam ,ale nie wiem co znaczy...,,bipy,,?
-
witam, ja mam bpw 2005 rok multitronik i od pewnego czasu tez mam problem z drganiami silnika na biegu jałowym, zalałem paliwo na shelu i myślałem że to trefne paliwo, zalałem na statoilu i po pewnym czasie problem zniknal, ale jeszcze na tym samym baku sie pojawił spowrotem, poza tym czasami auto ma problem z odpaleniem....zastanawiam sie czy to nie wtryski??? podłaczyłem auto do kompa i mam taki wynik wtrysków: -0,66 0,09 -0,24 0,80
-
ja to już nie wiem, może pozostane przy motulu 8100 x-clean 5w40, rozmawiałem z jednym mechanikiem i mówi ze jak jest zimno to przyspieszacz zapłonu może hałasować i wydawać takie stuki itp że podczas rozruchu jak jest zimno zmienia sie kat wtrsku itp, a jak auto po chwili sie rozgrzeje to milknie ten dzwiek i że wymiana oleju nic tu nie da
-
co sądzicie na temat tego oleju do 2.0 tdi 140km bpw? Valvolie DuraBlend Diesel 5W-40
-
rozumiem, że jego właściwości smarne będą w wyższych temp będą odpowiednie (cyfra 40 po W świadczy o lepkości oleju w wysokich temp) więc teoretycznie zmiana bedzie tylko przy niskich temp... ---------- Post dopisany at 15:08 ---------- Poprzedni post napisany at 14:55 ---------- poza tym do tego silnika norma jest 505.01 lub 507.00, z tego co się orientowałem 0w40 ma 505.00
-
tez myślałem żeby zalać rzadszy, może szybciej zacznie smarować górę silnika, ale 0w30 lub 0w40 nie bedzie miał złego ogólnie na silnik? do tego silnika zalecany jest 5w30 lub 5w40
-
witam, pozwolę sobie odświeżyć pytanie kolegi...czy olej 5w30 będzie miał lepsze właściwości smarne zimą niż 5w40? czy szybciej zacznie smarować górę silnika? zauważyłem, że jak temp spada do 0 i wogóle zimą po odpaleniu słychać z silnika lekki metaliczy stukot w góry silnika, auto troszke sie rozgrzeje i jest cisza, latem wiosna jest ok nawet jak zimny odpalam. Obecnie jeżdżę na motulu 5w40 8100 x-clean czy jest wogóle sens kombinowania z olejem czy raczej trzeba szukać przyczyny w czymś innym? pozdrawiam
-
mi szarpał podczas przyspieszania bo miałem pęknięcie w wężu intercoolera i dostawał lewe powietrze, wymieniony wąz i gra gitara:)
-
to beda szklanki popychaczy na 100% i kto wie czy nie wałek tez, ja tak miałem i faktycznie okazało sie ze to wałek jest wytarty a w jednej szklance to dziura juz była. zreszta poszukaj mojego wątku tam sa fotki i opis. a masz filtr czastek stałych? jesli tak to jego zasługa
-
ale to ze bedzie schowana to pół biedy tylko zeby nigdzie nie ocierała, ostatnia zime przejeździłem na et42 i bylo git ale teraz okazyjnie kupiłem prawie nowe fele za niezła kase i chciałbym sobie je zostawic
-
panowie czy wie może ktos czy będą pasowały do a4 b7 felgi stalowe VW 61/2jx16h2 et 50 i do tego chce kupic opony barum polaris 2 205/55/16 przymierzałem sama felge na przód i nie obcierała o zacisk ale nie wiem jak bedzie sie zachowywała z opona na pełnym skręcie????
-
[B7 BPW] Głośno odpala Ciepły (na zimnym ok)
Gsobczak odpowiedział(a) na Gsobczak temat w Audi A4 B6/B7
dzięki za pomoc panowie!!! pozdrawiam -
[B7 BPW] Głośno odpala Ciepły (na zimnym ok)
Gsobczak odpowiedział(a) na Gsobczak temat w Audi A4 B6/B7
dzieki. dam znac po naprawie [br]Dopisany: 18 Wrzesień 2010, 15:43_________________________________________________no i zrobiony!!! wymiana koła dwumasowego usunęła hałas podczas odpalania, faktycznie silnik lepiej pracuje i skrzynia również. koło miało luzy nawet w bok i jeszcze troszke mogłoby uszkodzic skrzynie. ale juz po problemie -
kolego nie prawda, mój BPW miał regulerne wymiany (do 180 tyś w servisie audi) po tym do 210tys sam co 15 tys lałem castrol edge 5w/30 i mimo to wałek się wytarł (przez DPF) to tyle na ten temat, teraz jezdze bez DPF i robie na baku 200KM wiecej i fura smiga jak trzeba