Skocz do zawartości

jony1982

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O jony1982

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Lutomiersk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Napisałem o tym spawaniu ponieważ jeśli jest uszkodzone to jaki jest sens kupować kluczyk na jeden raz jak rolka i tak jest do wyrzucenia.
  2. Następuje kondensacja pary wodnej w układzie wydechowym a to jest normalne przy takich temperaturach. Nie masz się czym przejmować.
  3. Zdejmij pasek który napędza wszystko i dopiero sprawdź która rolka hałasuje. Jeśli od napinacza to można ją samą wymienić a jeśli od alternatora to tyko metoda na zaspawanie rolki i dopiero odkręcanie gdyż jest ona na sprzęgiełku. Można sprawdzić przy użyciu stetoskopu w którym miejscu dokładnie słychać.
  4. To że auto nie chce przyspieszać masz w trybie awaryjnym. Posprawdzaj czy ci mechanice nie odpięli ci jakieś wtyczki bądź spadł wężyk od podciśnienia i dlatego auto przechodzi w tryb awaryjny. Jeśli problem z odpalaniem występował wcześniej to należy sprawdzić akumulator na jakieś stacji diagnostycznej bądź wiesza ci się rozrusznik i efekt będzie taki sam.
  5. Jedyna myśl jaka mi przychodzi to że może być coś ze skrzynią biegów tzn na wałku gdzie znajduje się dwójka może są jakieś luzy. Sprawdź profilaktycznie poziom oleju w skrzyni. Ja niestety miałem podobny problem ale na wolnych obrotach. Wymieniłem poduszki pod silnikiem to amplituda drgań się zmniejszyła ale za to bardziej na karoserii czuć wibracje.Drążek zmiany biegów nadal wibrował jak oszalały a więc wymieniłem plecionkę i to pomogło ale układ wydechowy nadal drżał.Dopiero ustawienie wieszaków usunęło problemy. Wniosek z moich napraw jest taki że poduszki pod silnik to tylko oryginał lub lemfoerder. Ja założyłem ruville i mają twardszą charakterystykę przez to wibracje mam w całym zakresie obrotów gdyż silnik stoi jak wryty.
  6. Niestety ale bym obstawiał dwumas. Chyba że masz też taki problem na wolnych obrotach to wtedy na pewno będziesz miał do wymiany plecionkę i regulację wieszaków na wydechu. Czasem też może być wina tych nowych poduszek bo jakość tych elementów odbiega charakterystyką tłumienia od oryginału. Co do dwumasa to wszystko jest na forum.
  7. Pozdrawiam i życze miłej współpracy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...